Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva perjantai tarkastusmaksu 80e, väärä hkl:n matkakortti käytössä

Vierailija
21.09.2007 |

Kiva perjantai, väsynnenä töistä kotiin ja mitä kävi metrossa. Annoin matkakortin tarkastukseen ja se takavarikoitiin, vaika eilen olin ladannut sille arvoa ja kauttakin oli jäljellä puolet. Sain 80 euron tarkastusmaksun ja menetin siis 20+20 euroa lataamiani maksuja.

Kortti ei siis ollut minun, se on vaihtunut. Löysin omani kassista jota olin käyttänyt ennen lomia. Minulle ei kerrottu kenen kortti on vaan sanottiin vaan, että sen henkilön pitää tulla henkilökohtaisesti hakemaan se toimipisteestä. Vähän vaikeaa kun en tiedä kenen se on, miehen, lasten, isovanhempien. Mahdollisuuksia kuitenkin on. Siellä takana on kyllä nimi, mutta kotelot ovat niin tiukkoja että ne pitää hajottaa jos aikoo nimeä katsoa ....

Ääh, kamala, kallis soppa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten inhoan sitä, kun jos tarvitsee arvoa, ei mistään koskaan näe, onko kortilla rahaa vai eikö ole. AIna tulee yllätyksiä lapsille tai sitten itse täytyy käydä aina niitä lukemassa jossain kioskeilla tms. Siitä entisestä 10 kerran lipusta sentään näki, onko jotain jäljellä.

Vierailija
2/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaameaa kun ei itse pääse missään näkemään sitä sisältöä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kun kuvalle ei ole mitään tilaa ja se tussikin kuluu jatkuvasti pois. 2

Vierailija
4/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei ole vaikeaa selvittää, kysyt vaan että puuttuuko keltään korttia.

Vierailija
5/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikea syy miksi kortti oli väärä niin voit saada sakon mitätöityä!

Vierailija
6/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat tarkastusmaksun mitätöityä. Mars HKL:n palvelupisteeseen.

Vierailija
7/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tunkenut mun vanhan kantakortin (kuvallinen) sinne muovitaskuun. lisänä tarra kortissa. kyllä erottuu...

Vierailija
8/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa. jos sulla on ap voimassa oleva kortti, niin tarkastusmaksua ei tarvitse maksaa!! vaikka kortti olisi vahingossa jäänyt kotiin tms.

Vierailija
9/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä takavarikoidulla kortilla on minun lataamiani rahoja 40 euroa.

Ja sitä korttia ei saa ulos siitä kotelosta kun se on niin tiukka ja hapettunut kiinni siihen. Näin ainakin omani.

Varmaan se on miehen kortti, kun se ei kesäisin käytä kuin pyörää tai autoa, mutta eihän sitä voi tietää kun ei kerrottu.

ap

Vierailija
10/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi en ole Anni Sinnemäki, tai muu julkkis niin ei tule lööppejä: xx matkusti anastetulla kortilla ...

ap

Vierailija
11/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, vaikutat kyllä aika dilleltä, mutta ehkä se raskas työviikkosi on syyllinen siihen. Toivottavasti.

Vierailija
12/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi olla henkilö, jollei ei koskaan tapahdu mitään ... tallaista. Sellaiset tyypit ovat pelottavia.

Vierailija
13/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette miehesi kanssa sinne toimistoon yhdessä ja selvitätte asian :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan