Lue keskustelun säännöt.
mitä pidät nimestä KIIA?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai lähinnä hänen teennäinen äitinsä.
On meillä ollut yhtenä vaihtoehtona tytölle ennen kuin vauva syntyi. Olikin sitten poika..
Pidän kuitenkin nimestä Riia, ja Miiakin on minusta hyvä nimi. En sitten vaan osaa sanoa mikä siinä Kiiassa tökkii.