Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla tavoitteena valmistua maisteriksi vuonna 2008!!!!

Vierailija
21.09.2007 |

Nyt ensimmäistä kertaa asetin itselleni selvät tavoitteet. Pelivaraa ei juuri ole, vaan jokaisen tentin (melkein) on mentävä kerrasta läpi! Lapsia ei ole ja gradun tekeminen onnistuu varmasti minulta:)

Vähän mahtavaa valmistua ens vuonna!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mulla tuo sama paska ohi pari vuotta sitten.

Vierailija
2/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun on valmistuttava kesään mennessä tutkintorakenteen uudistuksen takia. 2 lasta ja kolmas tuloillaan. Gradua en ole aloittanut vielä ja pari tenttiä puuttuu. Sun tilanne kuulostaa varsin leppoisalta mun näkökulmasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee maisteri vuonna 2009. Pelivaraa ei ole, joten tavoitteesta ei onneksi voi oikeen lusmuilla pois :)

Vierailija
4/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan udella?:)

Vierailija
5/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sanottiin että se pitäisi jättää tarkistettavaksi jo aikaisin talvella. Tai riippuu ehkä yliopistosta ja laitoksesta...

Mä aattelin suosiolla vaihtaa uuteen systeemiin. Esikoinen tulossa kohtapuoliin enkä todellakaan jaksaisi käydä koulua ja ressata gradun ja muiden takia koko talvea. Valmistun sitten joskus, jos valmistun. :)

Vierailija
6/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se aika rientää.

Vierailija
7/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että meidän ihan viime tipassa valmistuvien kohdalla joustetaan aika lailla, siis noista aikarajoista. Olisi aikamoinen homma laitokselle ja opettajille järjestää asia, jos joutuisinkin tekemään sen uuden tutkinnon kun vanhasta puuttuu enää niin vähän. Jos olisin siirtynyt uuteen tutkintorakenteeseen, olisin joutunut tekemään tosi paljon lisätöitä, kun jäljellä tosiaan enää pari hassua kurssia ja gradu. Lasten sairastelut ja raskausvaivat tulee tietenkin yllätyksinä, joita ei voi ennakoida. Muuten olen saanut sen minimaalisen käytettävissä olevan opiskeluajan käytettyä tehokkaasti. Tavoitteet eivät kylläkään gradun suhteen ole korkeat. Kunhan se vaan hyväksyttäisiin graduna... t.3

Vierailija
8/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion valmistua ensi kesään mennessä, jos mitään tosi kamalaa ei satu, esim. lapset sairastu. Vanhan systeemin mukaan opiskelen. No ei se tietty mikään maailmanloppu ole, jos joudun uuteen siirtymään, mutta tavoite on tämä.

Onnea matkaan muillekin!!!

Vierailija
9/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta ja kolmas tulossa ja meinaat vauhdilla gradun tehdä. Käytkö töissä? Minkä ikäisiä lapsia? Itse tein gradun valmiiksi raskausaikana, rankkaa oli, mutta ei siis vielä ollut lapsia häiritsemässä.

Vierailija
10/10 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nyt kotona vauvan kanssa. Kiitos isovanhempien ja päiväkodin olen saanutkin opiskeltua ihan kivasti tässä hoitovapailla ja äitiyslomilla. Tehokasta työaikaa ei kuitenkaan ole juurikaan kuin päivisin, koska haluan " pyhittää" ilta-ajat lapsille ja miehelle, kotityöät pitää hoitaa jne, eli en opiskele mitenkään täysipäiväisesti. Suhtaudun silti ihan optimistisesti tähän aikatauluun. Täytyy vaan toivoa, ettei mitään pahempaa sairastelua tms. osu kohdalle. Kolmas vauva syntyy vasta loppukeväästä, joten siihen mennessä pitää homman joka tapauksessa olla hoidettu. Tsemppiä muillekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän