Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ultran tyttö- sittenkin poika? paljonko näitä?

21.09.2007 |

Kyselenpä teiltä, jotka jo vauvanne olette saaneet. Eli ultran mukaan tyttö tulossa, mutta kun on niin poika olo. ts. esikoinen tyttö ja nyt mä olen totaalisen eri mallinen ja muutenkin ollut erilainen raskaus. Onko siis miten paljon tapauksia, joissa se ultran tyttö osoittautuukin sitten pojaksi?

Vähän jo kauhistuttaa, kun lähes kaikki hommatut vaatteet vaaleanpunaisia..... Ei vaineska. Jos on tyttö, niin kaikki valmiina ja jos poika, niin kovin on tervetullut, mutta kyselenpä nyt vaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri kertoi rv 26 ultrassa ettei vauvalla pojanvehkeitä näy joten kolmatta tyttöä odoteltiin. mutta nyt sylissä tuhisee 4kk ikäinen poika.

mutta en tohon kertomaasi poikaoloon uskoisi yhtään, erilaiset raskaudet ei kerro että sukupuoli olisi eri. joillekin on vaan sattumalta käynyt niin. mulla kaikki raskaudet ihan samanlaisia pahoinvointeineen ja mahanmuotoineen.

Vierailija
2/2 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä, että itsellä on erilainen olo eri raskauksissa. Aika usein toista lasta odottavat tuntuvat ajattelevan, että jos raskaus on erilainen kuin ensimmäinen, niin sukupuolikin on eri. Kolmatta lasta odottavat taas usein huomaavat, että

jokainen

raskaus voi olla ihan erilainen, ja sukupuolia on kuitenkin vain kaksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla