Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua vahan huvittaa nuo farkut, jotka on ostettu sita silmalla pitaen, etta niissa olisi tilaa. Osassa niistakin on tosi pikkuruinen tavaratila. Ok, aukeaa alemmas kuin

Vierailija
21.09.2007 |

porrasperä, mutta kyllä aika monelle porrasperä riittäisi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin et puhut farkku-housuista ja eri muotoisista takamuksista. Päiväunille mars!

Vierailija
2/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta.

Tämä on sosiaalidemokratiassa se, joka minua eniten ärsyttää.

Joku päättää omista lähtökohdistaan, että tuo auto tai asuntojen neliömäärä on tarpeeksi hyvä - ja joka haluaa enemmän on ahne ja typerä, kaikki mikä siitä yli menee on tarpeetonta ja ökyilyä, ja joka taas asuu pienemmässä on sitten hyvä, jalo, säästäväinen ja vaatimaton.

Ja vaatimattomuushan tunnetusti kaunistaa ja parantaa luonnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä porrasperäinen jäisi auttamattoman onnettomasti pieneksi!

Vierailija
4/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, lastenvaunut on helpompi nostaa sisään ja ulos kun ei ole sitä " kynnystä"

Vierailija
5/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun PORRASPERÄ on kyllä niin neliskanttinen nykyään, oikein hylly tuolla takana että masentaa :(

Joten mun farkku pitää olla tosi tilava...;)

Vierailija
6/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku päättää omista lähtökohdistaan, että tuo auto tai asuntojen neliömäärä on tarpeeksi hyvä - ja joka haluaa enemmän on ahne ja typerä, kaikki mikä siitä yli menee on tarpeetonta ja ökyilyä, ja joka taas asuu pienemmässä on sitten hyvä, jalo, säästäväinen ja vaatimaton.

_periaatteen_ vuoksi ostaa farkku, koska on esim. lapsiperhe...

Vierailija
7/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa olkapäissä ja selässä on työn aiheuttamaa kulumaa, joka estää korkealle nostelun. Farkku mahdollistaa tavaroiden lastaamisen paremmin kuin porrasperä. Porrasperässä on usein se kynnys, jonka yli nostettava.

Vierailija
8/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen farkuunni mahtuu loistavasti taakse keskikokoinen koiramme. Vaikka olisi kuinka iso porrasperä, niin eipä kuljeteltaisi koiraa takaosassa... Minä muuten luulen, että nimenomaan koirat ovat ihan top3 syitä farmarimallisten autojen suosioon, jos ei se ihan suosituin syy. Jos asuu ison kaupungin keskustassa, niin sitä ei niin huomaa, mutta Suomessa on arviolta 550 000 koiraa ja lähes jokaista noista koirista kuljetetaan autolla ja silloin pienikin farmariauto on aivan ehdoton.

Vierailija
9/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pieneen farkuunni mahtuu loistavasti taakse keskikokoinen koiramme. Vaikka olisi kuinka iso porrasperä, niin eipä kuljeteltaisi koiraa takaosassa... Minä muuten luulen, että nimenomaan koirat ovat ihan top3 syitä farmarimallisten autojen suosioon, jos ei se ihan suosituin syy. Jos asuu ison kaupungin keskustassa, niin sitä ei niin huomaa, mutta Suomessa on arviolta 550 000 koiraa ja lähes jokaista noista koirista kuljetetaan autolla ja silloin pienikin farmariauto on aivan ehdoton.

Vierailija
10/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ollessani nostaa kauppakassit appiukon farmarin perätilaan kuin meidän porrasperään...tai siis omaan autoon en saa niitä edes nostettua...

Vierailija
11/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pieniperäinen se onkin! =)

Vierailija
12/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän autossamme on tavaratila litramäärältään suunnilleen sama kuin vastaavassa farmariversiossa. Miehelle tämä oli ulkonäkökysymys.

Vierailija
13/13 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisiovisessa on pitkien tavaroidenkin kuljetus helpompaa, ei tarvitse kaadella penkkejä kuten sedanissa jos haluaa jonkin pitkän ostoksen (vaikka rullaverhon) autoon. Etenkin jos on lastenistuimia takapenkillä, penkin kaataminen ei ole yksinkertaista (lapsia ei tietenkään kuljeteta samalla kuin isoja tavaroita).

Toyota Carina II hatchback oli mielettömän tilava auto, uudessa autossamme ei valitettavasti ollut vaihtoehtoina kuin sedan tai farmari, jolloin selvä valinta oli farmari.