Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä abortissa on niin kauheaa muka?

Vierailija
21.09.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikeasti kuullut siitä, että suomessa tehtäisi raskaudenkeskeytyksiä rv 12 jälkeen. Jos on tehty, niin ne ovat sitten varmaan varsin harvinaisia ja todella painavista syistä. Ei se ole minusta murha, että vakavasti vammautunut sikiö jolla ei ole elinmahdollisuuksia otetaan pois kohdusta ennenaikaisesti.

Monta raskaudenkeskeytystä samalle ihmiselle kielii vakavista ongelmista, mutta muutoin olen pro choice.

Vierailija
2/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 28 viikkoa jotka noilla kahdella on erona, tekee vastasyntyneen tappamisen kauheaksi.

>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>

no mikä on kauheaa esim. vastasyntyneen tappamisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin pro choice, olen sitä mieltä, että abortin on oltava naisen perusoikeus. Mutta ei se sitä muuta, että se on teko, jossa lkanut elämä lopetetaan. Mä olen nähnyt viikolla 6+5 lapseni sydämen lyövän ultrassa, ja ihan yhtä paljon lapsi se oli mulle silloin, kuin on nyt. Aborttia harvoin pystytään tuota aiemmin tekemään, joten kyllä siinä aina syksi tai useampi sydän lakkaa lyömästä kun abortti tehdään.

Vierailija
4/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella on oikeus syntyä ja elää!

Vierailija
5/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt läpi kolme aborttia eikä tunnu missään enää.

Ja jos se on teidän mielestä murha, niin miksen istu vankilassa jo? Idiootit.

Vierailija
6/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 9 alkaa peukalon imeminen ja sikiö voi niellä lapsivettä.

Play Movie | See Labels Sikiö osaa myös tarttua kohteeseen, siirtää päätään eteen- ja taaksepäin, avata ja sulkea suunsa, liikuttaa kieltään, huoata ja venytellä.

Kasvoissa, kämmenissä ja jalkapohjissa olevat hermoreseptorit aistivat kevyen kosketuksen.

Reaktiona jalkapohjan kevyeen kosketukseen sikiö taivuttaa lantiotaan ja polveaan ja voi kipristää varpaitaan.

Vierailija
7/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu ettei niin pieni tunne mitään!

Hyysätkää te vaikka miehen siittiöitäkin vielä, onhan nekin potentiaalisia ihmisiä. Voi jeesus, mitä taunoja ootte.

Vierailija
8/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. cptexas. org/images/abort. jpg

12-viikkoinen tai vähän allekin on jo ihan hyvin kehittynyt, potkiskelee vatsassa jne. Pieni ihmistaimi.

Vierailija
9/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sikiö ei ole kukaan eikä tunne mitään. Kyllä se tuntee ja kyllä se on. Ok, ei sen tappamisessa mitään, niin kuin ei muittenkaan turhien ihmisten, niin kuin yli 65-vuotiaitten ja vammaisten ja tyhmien ja laiskojen ja mustalaisten ja juutalaisten ja...

Vierailija
10/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen tekee 3 aborttia? Eikö kerrasta opi? Mun mielestä lääkäreiden pitäis tokan abortin tekijöiltä katkaista samalla piuhat!

Vierailija
11/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin sitä monikaan pitää ehkäisykeinona. Hyvä, että se kuitenkin on olemassa.

Vierailija
12/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 12vkon ikäinen sikiö ei vielä ole ihminen, ei biologisesti, eikä laillisestikaan.

Vierailija
13/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsemasi ihmisryhmät ovat jo syntyneitä.

Vierailija
14/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytykset terveille alle 20 viikoisille on osasolla surullista arkipäivää. 16 viikoinen sikiö on 16cm ja 100g, aivan pienen ihmisen näköinen. Näitä tapahtuu, mutta minä en ole niin hyvä ihminen että kykenisin tuomitsemaan kenenkään valintoja. Alle 12 sikiön hermotus ei ole niin kehittynyt että sikiö kykenisi tuntemaan kipua tai vastaavaa. " Vauvamaiset" toiminnat refleksinomaista toimintaa. En puolustele, elämä on lahja ja pyhä asia, mutta on helpompi käsittää alle 12 viikkoisen keskeytys kuin 20 viikoisen. Vaikka sama elämän arvo on kyseessä, viikkoihin katsomatta.

Vierailija
15/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa keskeytyksistä tehdään alle 12vkon

Vierailija
16/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka tekee abortin voi antaa lasta adoptioon vaikka jos on sosiaaliset syyt, ettei voi itse huolehtia tai kasvattaa lasta jossain elämäntilanteessa. paljon on lapsettomia jotka ottaisi ilomielin vastaan jonkun pienen, jopa vammaisenkin!!

Vierailija
17/17 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on kuitenkin abortti kerran tehty. Eli tulin raskaaksi raiskauksesta, jälkipillereistä huolimatta. Tuolloin abortti oli minulle ainut vaihtoehto. En halunnut raiskaajan lasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä