Kertyyko jollekin muulle paino vatsan seudulle - niin kuin miehillä yleensä?
Mulla kertyy tosi törkeen näköisesti. Vaikutelmaa vielä korostaa se, etten muuten ole kovin pullea. Miten tästä pömppiksestä pääsisi eroon? Kiva aina vastailla raskausuteluihin...
Kommentit (4)
Ja muuten olen ihan ' ' normaali' ' mutta maha siis on törkeä ja tuntuu ettei mikään auta. Tilanne on ollut samankaltainen lähes koko ikäni.
Samaa mieltä kyllä hiilareista, jos iltapalaksi syö esim. salaatin ilman voileipiä (siis ei pasta- tai riisisalaatti vaan vihanneksia, lihaa, juustoa oliiviöljyn kanssa) niin aamulla on selvästi hoikempi keskikohta kuin jos syö ne tavalliset iltapalaleivät.
jolla läskit kertyy mahaan. Vyötäröä ei oo ollenkaan... :( Housut on yleensä ihan liian tiukkoja vyötäröltä jos takapuolesta ja reisistä sopii. Mun pylly on omasta mielestäni ihan nätti ja sopivan kokoinen, mutta maha ei... (paitsi nyt ku oon raskaana)
En mä usko että se pelkästä hiilareista on kiinni vaan enemmänki geneettisestä perimästä. Toiset on päärynöitä, toiset omenoita. Ja päärynälihavuus se vasta on vaikeeta saada pois!
tissit on pienet mutta maha ja takapuoli kasvaa :(