Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt neuvoja karvalakin ajeluun!!Oikeasti!

Vierailija
21.09.2007 |

Hei,

kysymys koskee siis alapään ajelua/siistinä pitämistä...saa nauraa ihan vapaasti, mutta kaipaisin oikeasti neuvoja! Vuosi takaperin ajelin alapään karvoitusta ihan säännöllisesti, mutta iho ärtyi ja tuli ihana kasvatupen tulehdus, luulin saaneeni jonkun kauhean sukupuolitaudin ja olin jo miltei eroa ottamassa, mutta onneksi nyt ei kuitenkaan... Söin vaivaan antibiootteja ja onneksi pääsin siitä eroon! Mutta karvoja en ole uskaltanut ajella vuoteen... Ennen käytin höylää+geeliä, mutten enää uskalla. Miten te hoidatte ko. asian? En viitsi kosmetologillekaan mennä... ei varmaan tämmöistä karvareuhkaa ole ikinä nähty...Enkä viitsi mennä uimahalliin, rannalle etc... neuvokaa nyt...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitoksia vinkistä, mitä Veet-laatua käytät?

Vierailija
2/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sillä lähde mitkään karvat. Ehkä osa, mutta loput täytyy vedellä höylällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella tyytyväinen että sen vekottimen ostin!

bikinirajat saa sillä todella siisteiksi ja sääret myös...

vähän tietty sattuu, mutta siihenkin tottuu!

ja kun ajelee riittävän usein, ei satu kovinkaan paljoa...

Vierailija
4/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä gilette with aloe tms. otan melkein joka kerta uuden terän bikinirajoihin ja ajelun jälkeen taputtelen atiseptistä liuosta alueelle, pysyy hyvin siistinä

Vierailija
5/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetin vaahto/-voide toimii hyvin tuolla häpyhuulien vierustalla. Kaikki muun ajelen epilaattorilla. Monen vuoden kokemuksella ainakin mulle paras vaihtoehto.