Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyn ja pettäjän tunteet...

Vierailija
20.09.2007 |

Eli minä olen meidän perheessä petetty ja mieheni on pettänyt minua toisen naisen kanssa reilu puoli vuotta ja nyt se on ollu" ohi" puolisentoista kuukautta ja me yritämme yhdessä. Rakastamme toisiamme ja meillä molemmilla on halu mennä yhdessä eteenpäin, mutta se ei olekkaan helppoa vaan ihan helvetin vaikeata. Minulla itsellä on välilä kovaakin kamppailua itseni kanssa, että luottaisin mieheeni ja se epävarmuus miehen tunteista vaikka on kertonut rakastavansa minua ja haluavansa elää kanssani. Sitten olen miettinyt ja myös kysynyt (en ole saanut kunnon vastausta) miltä miehestäni tuntuu siis eli onko varma nyt tunteistaan minua kohtaan ja itsekseni miettinyt että " ikävöiköhän" mieheni tätä toista naista ja yli päätänsä miltä tuntuu, kun on itse pettänyt ja ja ja en osaa pukea kysymystäni näköjään sanoiksi...Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia ja mielipiteitä asiasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suhde on kestänyt noin kauan. Ehkäpä yksittäisen kännisen hairahduksen voisinkin jotenkin antaa anteeksi, mutta tuollaista suhdetta en. Parisuhde on rikottu, ja sitä ei samanlaiseksi saa millään enää:(

Vierailija
2/2 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ne teot kertovat rakkaudesta ja kunnioituksesta niin paljon enemmän kuin sanat. Ja, anteeksi nyt vain, mutta rakkaudesta toiseen ei kovin paljon kerro se että on pettänyt tätä niinkin pitkän aikaa.

Voimia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä