Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mällit suuhun..

Vierailija
24.10.2008 |

.. Miehet, tykkäättekö siitä kun nainen ottaa tavarat suuhunsa ja naiset, tykkäättekö ottaa mällit suuhun?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään otan suuhun ihan mielellään.

N33

Vierailija
2/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei tykkää niin silloin en siitä itsekään pystyisi nauttimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on kunnon mies -- joka kohtelee minua hyvin ja sängyssäkin huomioi myös minua -- niin minusta on ihanaa ottaa suihin. *IHANAA* (tietysti mielellään puhdas penis) Rakkaallani on upea kalu ja sitä on ilo nuolla. Sileä terska tuntuu ihanalta kielelläni ja huulillani! Minusta on aivan ihanaa myös, kun hän laukeaa suuhuni!

(Onneksi minulla on vihdoin KUNNON MIES -- romanttinen, rakastava, minut huomioiva, hellä, eroottinen, ostelee kanssani ilolla seksikkäitä alusvaatteita jne...ja sängyssä toisinaan rakastelee minua käsittämättömälllä intohimolla, toisinaan käyttää kovia otteita (suorastaan repii vaatteet päältä, heittää sängylle ja ottaa minut takaa _kovaa....WAU!).

Sitten taas on ollut näitä minuuttimiehiä, jotka ei pimppiin käsillä tai suulla koske, tai esileikkejä harrasta....ja poistuvat paikalta heti tultuaan. "Jostain syystä" sellaisten miesten kalut tulevat minulle vastenmielisiksi.

N31

Vierailija
4/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies itse pystyisi sitä nielemään niin sitten voisin minäkin, en muuten. Se on kyllä todella oksettavaa touhua, olipa sitten hyvä tai huono mies.

N31

Vierailija
5/10 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31

Vierailija
6/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastamani ja minut huomioivan aviomieheni spermaa. Tutkimusten mukaan spermassa on monia hyviä ja terveellisiä aineita.

Vierailija
7/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ottaa suihin, mutta en niele spermaa. Otan sen kyllä suuhun, mutta siiten pois suusta ei mahaan.

Ei ole miestä haitannut vaikka en niele.

Vierailija
8/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En useinkaan niele, koska se jää jotenkin kurkkuun tuntumaan ja se ei oo kivan tuntusta.

Vierailija
9/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekymppiseksi ennätin elää, ennen kun tämänkin homman koin. Tykkäsin kyllä, todellakin. Mieskin tykkäsi, ainakin niin sanoi, enkä usko että olisi ollut syytä valehdellakaan :).

Jotenkin aiemmissa suhteissa ei ole tullut asia eteen, ehkä se ajatus on tuntunut jotenkin vieraaltakin. Nyt olen sellaisen miehen kanssa, jota ihan todella ja oikeasti rakastan ja seksikin tuntuu ihan erilaiselta. En olisi uskonut että se voi olla tämmöistä.

En kyllä ehkä vaihtaisi päivittäistä aamupuuroani spermaan, mutta ei se pahaltakaan maistunut..

Vierailija
10/10 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihinotto alusta loppuun on mahtavaa! koskaan ei ole niin kiire etteikö multa voisi ottaa suihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi