Helposti korvattavissa
Tämä ei todellakaan ole provo.
Minulla ei riitä sanat kertomaan kuinka nöyryytetty ja mitätön olo on kun tietää, että vaivainen nyrkki korvaa minut. En ole edes nyrkkiä haluttavampi.
Mies ei halua seksiä (tai max 1 krt/kk) ja tätä on jatkunut reilu 3 vuotta. Ei osaa sanoa syytä, miksi ei. Minulla on kuulemma addiktio, kun satuin taas hieman vihjaisemaan, että olisi kiva...Edellisestä kerrasta on jo viikkoja.
Tämä niin pistää nöyräksi. Itse olen hiukan päälle 30 ja nyt koen olevani sinut seksuaalisuuden ja naiseuden kanssa. Olen oppinut hyväksymään oman kehoni sellaisena kun se on jne. Miten voit itse olla ylpeä itsestäsi, kun se lähin ihminen ei halua sinua, ei kehu koskaan, ei suukottele, ei koske. Se ainut ihminen, jonka kanssa minun kuuluisi tämä kaikki nautinto ja kaunis asia jakaa.
Vaikka en pettämistä hyväksykään, niin en enää pysty luottamaan itseeni 100%:sti, Nin kovasti kaipaan jo toisen ihmisen kosketusta ja katsetta.
Tiedän ja mies on asian myöntänytkin, että masturboi. Se on minusta ihan ok ja luonnollista. Mutta koen sen silti loukkaavana, jos nyrkki pystyy korvaamaan minut niin, ettei minua enää tarvitakaan. Toksi itsekin tyydytän, mutta haluaisin vain niin paljon sitä, että toinen olisi valmis näkemään hiukan vaivaa ja tekemään minulle hyvää. Minulla oma k'äsi eikä mikään lelukaan pysty korvaamaan aitoa läheisyyttä.
En ole vielä löytänyt oikeaa tapaa keskustella asiasta, vaan aina se loppuu siihen, että mies ei halua keskustella vaan lähtee pois.
Tunne olevani täysi turhake kodinhoitaja ja lastenhoitaja. Näissäkin asioissa olen helposti korvattavissa.
Kommentit (6)
Noin nuorena jo kärvistelet ilman seksiä. Kun miehelläsi tulee ikää lisää et saa tuotakaan vähää. Haluatko todella sitä? Ei halut keskustelemalla lisäänny, valitettavasti. Minä olen omat ratkaisuni tehnyt ja nyt seksiä on 2-4 krt PÄIVÄSSÄ!!! Olen onnesta soikeana. Tsemppiä! Sen oikean voi todella löytää
mies ei koske,ei suutele, ei kehu (arvostelee vain...), kohtelee kuin ilmaa...mutta paneminen kyllä kiinnostaa. ja sitten se on minuutissa ohi, ilman esileikkejä tai mitään muuta. kunhan käy lykkimässä. jee.
...tervekätinen mies naista kaipaa!
Pari vuotta kestin, jaksoin, itkin, kärvistelin, maanittelin, puhuin, ymmärsin, odotin, haaveilin jne. kaikkeni yritin niin hyvässä kuin pahassa mutta toista kun ei vain seksi kiinnostanut. Ei minun eikä kenenkään muunkaan kanssa. Mies meni sitten vaihtoon, enkä ole päivääkään katunut. Niin, ja olen siis nainen.
tilanne oli myös meillä ja lopulta nainen meni vaihtoon. Ei ole myöhemmin kaduttanut millään tavalla.
Ongelmat voivat juontaa lapsuuteen tms. Omalla ystävälläni on sama ongelma, ettei mies koske mitenkään vaikka mies rakastaakin kovasti. Sinussa ei ole vikaa, muista se!