MIKSI täällä roikkuu LAPSETTOMIA??
eli minkätakia lapsettomat hedelmättömät, miksi noita vikisijöitä kukin kutsuu, roikkuvat täällä VAUVA-palstalla?
ei ymmärrä..
kannattaisi sitä sääliä hakea hieman toisenlaislta foorumeilta.
miksi tulla tänne vinkumaan? esim. joku lapseton veti herneet nenään jopa saarioisten " äitien tekemästä ruoasta" ja tuli tänne ulisemaan asiaa..
Kommentit (14)
Kun sen on löytänyt, niin ei ole vaikeuksia bongata tämä aivot vapaalla-palsta.
mut täällä vaan on parhaat jutut ja vilkkain keskustelu! Vaikken suoraan lapsiin liittyviä keskusteluja luekaan niin mielenkiintosia ketjuja riittää silti luettavaksi.
täällä on parhaat jutut ja paras ja ääliömäisin porukka. Täällä voi puhua vaikka perseisistä käsistä.
minä roikun palstalla päivittäin, en todellakaan halua lapsia, en ole edes hetero. minusta lapset on parhaimmillaan kun nukkuvat, sukeltavat tai ovat jossain ihan muualla. imaseppa siitä ap :)
Vasta lasten synnyttyä olen tätä palstaa lukenut ja joskus jotain kirjoittanutkin. En edes tiennyt tämän palstan olemassaolosta kuin vasta sitten kun odotin lasta. Sitä ennen olin niin opiskelu- ja työkeskeinen, että netissä kävin ihan erilaisilla sivuilla kuin av. Nyt kun on ikää kolmekymmentä voisin ehkä käydä näillä sivuilla vaikka lapsia ei olisikaan, koska täällä usein käsitellään kaikenlaisia elämään liittyviä asioita, ei pelkästään lapsia käsitteleviä.
Kirjoittelen sinne nimimerkillä ja tänne ilman nimimerkkiä. Tuliko selväksi vai kaipaatko vielä jotain lisäselvityksiä?
koska tämä palsta on internetin likaviemäri. Missään ei ole niin kamalia ihmisiä kuin täällä, ja siksi palstaa on pakko käydä lukemassa. Vaikka viihdyttävyys on kyllä ikävästi laskenut, kun tätä ruvettiin oikeasti moderoimaan ja linkitys kiellettiin. Tarttee kohta yrittää löytää joku muu viihdyke.
VIELÄ. mutta eiköhän tämä ole ihan vapaa alue kaikille.
Tahattomien lapsettomien tilanteen ymmärrän, koska heillä varmaan meneillään omia keskusteluitaan siltä teemalta, mutta ne " mä en ikinä halua lapsia kun ne on niin vaivalloisia" -ihmiset oikeasti tarvitsisivat jonkun harrastuksen. Säälittävää touhua.
eikös teillä olisi parempaa tekemistä niiden lapsienne kanssa?
T: lapseton, jolla nyt vain ei satu olemaan täällä yksinään muuta tekemistä kuin netissä surffailua ja hyvällä keskustelupalstalla norkoilua
Tämähän on VAUVA-palsta!! Siis vauvoille!! Vittu!
ylivoimaisesti PARAS palsta!! missään ei oo niin hullu meininki ku av:lla :D
vaan Aihe Vapaa