Onko 23v nainen ja 45v mies ihan mahdoton yhtälö?
Olen rakastunut korviani myöten 45 v mieheen. Hän on sitä kaikkea mitä olen miehestä halunnut. Ikäero silti huolestuttaa. Olemme muutenkin aika erilaisista tilanteista. Minä 23v kahden pienen lapsen eronnut ja kouluttamaton äiti. Hän on lapseton ja suht korkeassa virassa oleva henkilö. tiedän, kuulostaa ihan mahdottomalta, mutta minkäs teen!
Kommentit (19)
ei ole erityisen seksuaalinen ihminen. Mies alkaa olla jo siinä iässä, että pian ilmenee ekat oireet mieskunnon hiipumisesta. Kun olet 40, eli seksuaalisuutesi huipulla, mies on jo melko varmasti täysi impotentti. Toki voit sitten hommata itsellesi fuckbuddyn.
Go for it jos vanha gubbe noin kovin kiinnostaa. Kaverini teki saman homman vuosi sitten ja heillä oli ihana vuosi. Mies kuoli viime viikolla sydänkohtaukseen 47 vuotiaana. Eli aina kannattaa ottaa hetkestä kiinni, koskaan ei tiedä, milloin on liian myöhäistä.
jämähtäneet jo alle kolmikymppisinä, ja tunnen useita yli 75 vuotiaita, joilla mikään ei ole muuttunut sanottavasti, ja jotka edelleen työelämässä, mm arkkitehdit. Itse olen 50v, ja naimisissa 12v nuoremman miehen kanssa, mies oli 21 kun mentiin naimisiin. Ja meillä on mennyt hämmästyttävän hyvin, lapsiakin 5. Älä mieti mitään ikäjuttuja, nauti elämästä ja anna mennä täysillä, sinulla ei ole mitään mentettävää, hurjasti onnea elämääsi!
Ikäeroa enemmän mua mietiyttää teidän elämätilanteen ero: toinen urallaan menestynyt ja oman elämänsä jo rakentanut, toinen kouluttamaton aikuisikänsä lapsia tehden viettänyt (suo anteeksi, mutta näin 4-kymmpisen näkökulmasta sinä olet ollut aikuinen vasta pari vuotta :-)).
Jos sulla on muitakin suunnitelmiai kuin lastenhoito ja ihana suhde tämän miehen kanssa, niin mikäs siinä. tuo voi toimia ja jos ei toimi, putoat jaloillesi. Mutta älä lykkää kouluttautumista, kunnon työn hakua, muuta elämää. Sulla pitää olla oikea oma tyydyttävä elämäkin!
suuteen. Varsinkin jos on hyvässä asemassa oleva, voi olla että haluaiasi vain nuoren ja kauniin edustusvaimon mutta ei ylimääräisiä rasitteita. Onko muuten normaali, vai ehtaa poikamies?
onhan noita tuollaisia isä-lapsi-suhteita vaikka kuinka paljon!
kysymällä. ei tuu onnistumaan. joku isäkompleksi?
On tuokin joskus onnistunut tässä maailmassa.
Mutta se tekee, jos ikäero alitajuisesti vaivaa tai mietityttää edes toista teistä. Älä mieti - nauti.
tuo on täys eläkeukko. Vai vaihdatko sitten taas?
Jos ootte samassa työpaikassa, UNOHDA. Arvaa kumpi lähtee, kun soppa jäähtyy. Muutenkin siinä ja siinä. Kun sinä olet 53 eli ihan täysissä sielun ja ruumin voimissa, miehesi on 75 eli saat olla hyvässä lykyssä sen omaishoitaja.
Plussaa, sulla on jo lapset. Eli parantaa ennustetta.
En ole hylätty,enkä hakattu enkä edes erolapsi. :)
No joo, hän on hurmannut minut ihan totaallisesti. En tiennyt että jotain tuollaista voi olla edes olemassa.
Lasten takia sitä kuitenkin miettii tätä onnistumista, pakkohan se mies on joskus tuoda esille. Jos olisinkin yksin antaisin mennä ja en miettisi seurauksia tai että näemmekö enään kahden viikon päästä.
Empä ole ennen ollut vastaavassa tilanteessa, en lähelläkään:)
ap
Ei todellakaan tarkoita että olisi tuon ikäeron takia tuhoon tuomittu juttu.
Mutta kuten joku jo sanoi niin jos se häiritsee sinua niin silloin saattaa olla.
Vai häiritseekö se sinua siksi että mietit mitä muut ovat mieltä?
anna mennä. Sitten en suosittelisi, jos hänellä jo perhe tehtynä ja sinä vasta haaveilisit sellaisesta. Hän ei ehkä omia lapsia kaipaa, ja jos kaipaa, niin susta olis vielä siihenkin.
Tässä syitä:
-Sinulla on selvä isäkompleksi, yöööks!
-Uusperheitä ei saa perustaa, olet eronnut, joten nyt olet yksin ja pysyt!
-Tuollaisella miehellä voi olla rahaa, joten et saa alkaa ahneena seurustella hänen kanssaan, ettei hän vain joskus käytä niitä rahoja sinuun!
-Hän luultavasti kuolla kupsahtaa parin vuoden päästä, kun on noin käsittämättömän vanha ja sitten kadut, että ikinä koit rakkautta, eikö olekin loogista?
- Hän on irstas äijänkäppyrä ja sinä rahanahne yh-hutsu, ihan selvästi!
- Miehelläsi ei ole oikeus olla isä sinun lapsillesi, hän on ohittanut sen iän, jolloin se on sallittua.
-Ikäerosuhteet eivät ole lainkaan hyväksyttäviä.
-Me täällä av:lla emme koskaan hyväksy tuollaista suhdetta. Yöööökks ja hyii vielä kerran, että ymmärrät!
Mietin pitkään viitsinkö tästä asiasta kirjoittaa, täällä kun yleensä saa sitä itteään niskaan.
Mutta kiitos ihanan positiivisista vastauksistanne, olette ihan oikeessa. Kerran täällä vain eletään, pitää antaa vain mennä eikä miettiä mitä muut ajattelevat!!
ap
Catherine Zeta-Joenesilla ja Michael Douglasillakin 25 vuotta ikäeroa!!
Käy vuoden välein kiristämässä nahkaansa, taatusti...
Ja loistavasti on toiminut, ollaan oltu nyt reilu 8 v yhdessä, 4 aviossa.
Olin 26 v sinkku,mies 45 v sinkku myös. Vuoden seurustelun jälkeen saimme ensimmäiset lapset jo alulle, meillä oli se hyväpuoli että miehellä ei ollut aikaisempia lapsia ja hyvä niin, koska oli valmis isäksi vasta tuossa iässä. On varmasti nyt näille neljälle lapselleen parempi isä kuin mitä olisi ollut kakskymppisenä. Meille on jo tulossa viides lapsi tähän perheeseen:)
Suosittelen minäkin ainakin kokeilemaan, ethän siinä mitään ainakaan menetä!!!