ketään muuta jolla pyörre takaraivolla? oletko saanut mitenkään sitä kuriin?
sitten vielä kun on liteä takaraivo niin olis ihan kiva kun hiukset menis takaa taaksepäin....
Kommentit (6)
lyhyissä se oli tosi kauhea. joskus luin että föönaaminen vastakkaiseen suuntaan ja edes takaisin auttaisi mutta ei minulla. olis kiva tietää jos joku olis keksinyt jonkun muotoilutuotteen tms millä se pysyisi kurissa.
ap
Pirullinenhan se on, mutta kaikkeen tottuu. Lyhyeksi en enää hiuksia leikkaa.
Mulla niskassa ja takaraivolla vasemmalla puolen voimakkaat pyörteet. Ainainen ongelma itsepäisistä
hiuksista.
Mulla on pyörre takaraivossa, jonka takia en oikeen hiuksistani pidä. mulla oli vuosi sitte vielä tosi pitkät hiukset mutta päätin sitte viiden sekunnin mielijohteesta leikata polkkatukan. ihmettelin että millon mulle on tänne takaraivoon ilmestyny joku pyörre. no sitte hetken googlailun jälkee tajusin, että tää lyhyt tukka ei vedä sitä pyörrettä alaspäin niinku se painavampi pitkä tukka. nyt vaan koitan selvitä tän pyörteen kanssa ja oottelen innolla että millon se tukka taas on pitkä.
Tästä syystä mulla on pitkät hiukset.
Minulla on pitkät hiukset, niin hiusten paino vetää pyörteen kohtuu hyvin suoraksi. Lyhyet hiukset vain menisivät minne lystäisivät.