Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Brunon 4d-ultrasta??

Vierailija
19.09.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki tarkkaan esim. sydämen, nenän (down-poikkeavuudet), kitalaki/huulihalkion mahdollisuudet, luut, aivot, sormien&varpaiden määrän ym. Sikiön terveydentilasta saatiin A4 kokoinen selvitys. Ja nähtiin ihanaa live kuvaa mahasta ja tietty sukupuolikin varmistui. Bruno on persoona, joko tykkää tai sitten ei, asiansa osaa ihan varmasti.

Vierailija
2/2 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin me ei haluttu sukupuolta tietää, joten sitä ei luonnollisestikaan kerrottu. Meillä Bruno ei nähnyt suuta kun vauva oli huonossa asennossa, pyysi tulemaan seuraavana päivänä uudelleen ja katsoi sen suun sitten (halkiota " etsi" siis). Ja ei veloittanut tästä lisäkäynnistä mitään.

Itse tietin että ko. ultrassa näkyy monet sellaiset " viat" joita tavallinen ultra ei paljasta ja siksi halusin mennä, mulle tuli vaan kertakaikkiaan rauhallisempi olo. Vaikka tietysti ei mikään tutkimus/ultra ole tae terveestä lapsesta. Mutta itse olen sellaine tyyppi että tieto rauhoittaa. Usein kuulee, että 4 d ultrat ovat " elämysmatkailua" mutta meille se ei sitä todellakaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän