Viisaudenhampaan kirurginen poisto!
Onko kellään kokemusta? Kuulemma joudutaan poraamaan hiukka leukaluuta edestä. Hammas kasvaa omituisesti aivan väärinpäin vinksinvonksin ja aiai on kipeä!
Haluan mennä yksityiselle (kunnalliselle aika vasta parin kuukauden päästä ja tätä kipua en meinaa niin pitkään kestää).
Osaako joku suositella jotakin huippuhyvää hammaslääkäriasemaa helsingin keskustassa?
Kommentit (6)
Pelkäsin hulluna: juuri oli kasvanut niin lähelle jotain hermoa, että operaatiossa oli jopa minimaalinen alaleuan halvaantumisriski. Hyvin se kuitenkin meni eikä sattunut tavallista paikkausta tms. enempää. Ilkeältähän se poraaminen kuulostaa, mutta keskity vaan ajattelemaan jotain muuta... sain myös rauhoittavaa lääkettä ennen operaatiota, ei tosin mielestäni tuntunut missään.
No edellisestä viestistä voi arvata miten mulle kävi ekassa käynnissä...
Niin, mutta ei nyt se nimi muistu millään mieleen. Sen muistin, että otti vastaan Stomassa, mut nyt näköjään ei enää ota. Pitäisi varmaan soittaa sinne ja kysyä, että kuka suu- ja leukakirurgi teillä otti vastaan aikaisemmin. Ettei Jari olisi ollut etunimi...
Mut sitten loppujen lopuksi leikkasi Kirralla yksi sairaalalääkäri, jonka käsiin kyllä olisin henkenikin jättänyt. Oli ihan loistava. Siis hän ei leikannut hammasta vaan kasvainta suussa, mutta oli kielen halvaantumisriski siinä operaatiossa. Kun yhtenä päivänä oli leikkaus, niin seuraavana päivänä pääsin jo kotiin ja olin Stockan alessa ;-)
Löyty. Sairaala Laserissa ottaa tosiaan nykyään vastaan ja sukunimi Laitinen
Siellä näytti olevan paljon muuten muitakin hirmu hyviä lääkäreitä. Mm. ortopedian alalta.
pelottaa aivan kamalasti. En tiedä, haluanko ottaa mitään rauhottavaa koska minulle tulee niistä paha olo.
Nyt iskenyt kyllä aikamoinen yskä, joten jos tämä jatkuu niin saan onnellisesti kaiketi siirrettyä leikkausta. Olisi aika paha jos yskänkohtaus tulisi leikkauksessa. Saati sitten leikkauksen jälkeen. Au.
Mutta, lisää positiivisia kokemuksia viisurin poistosta otetaan vastaan!
ap
Niin ja jos jostain löydät suu- ja leukakirurgi Mesimäen yksityisvastaanoton niin hälle voi mennä oikein mainiosti. On tuo tyyppi, josta mainitsin, että leikkasi minut Kirralla. Hälle itse menisin kaikista mieluiten. On leikannut mm. 700 kolarissa leukaluunsa hajoittanutta.
Mulla joskus vastaava edessä. Edellisestä poistosta vaan niin kammo, etten ole saanut aikaiseksi (sattui yhtä sun toista ongelmaa...). Mutta tiedän kyllä kelle menen sitten kun menen, mut nyt kun vielä muistaisi nimen... käyn hakemassa pojan koulusta ja yritän miettiä...
Mies kuitenkin on ja otti vastaan Helsingin keskustassa ja on suukirurgi. On Kirurgisen sairaalan suukirurgien mielestä Suomen huippu.