Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin 3-vuotiaani pois päiväkodista koska siellä ei ollut tarpeeksi toimintaa.

Vierailija
24.10.2008 |

Minusta siellä oli ihan törkeän vähän mitään askartelua, lauluja, leikkejä ja retkiä. Haluan että lapseni käy teatterissa, museossa, ulkona syömässä yms. Näkee maailmaa enemmän kuin päiväkodin mutaisen pihan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja /tai valita päivähoidon tarkastajalle

Vierailija
2/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä toivon että päiväkodissa saa turvallista perushoitoa, tehdään rutiinilla toistuvia asioita, harjoitellaan ruokailu, ulkoilu, pukemis, ym.tilanteita ja opitaan arkisia taitoja sitä kautta.

Ja opitaan leikkimään itsekseen ja kavereiden kanssa, annetaan vapaalle leikille ja mielikuvitukselle tilaa.

Elämyksiä annan lapselleni itse, käyn ravintoloissa ja museoissa ja kahviloissa ja teattereissa jne.

Turvallisempaakin, kun että pari hoitajaa roudais jatkuvasti isoa levotonta lapsilaumaa.

Ja jonkunhan nuo retket pitäs kustantaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä ;-)

Vierailija
4/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ikävää, jos vanhempi ajattelee näin

t. ammattikasvattaja

Vierailija
5/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani olin joitakin kuukausia päiväkodissa töissä ja nyt kun on omia lapsia toivon, etteivät päiväkodissa retkeile lähimetsää kauemmaksi kovinkaan usein.

En käsitä mitä nautintoa lapset saavat siitä kauheasta häslinkistä, hoputtamisesta ja komentelusta mitä stressaantuneet hoitajat retkillä harrastavat. Paremoi harrastaa kulttuuria rauhassa oman perheen kanssa.

Päiväkotien retket ovat aika turvattomia. Varsinkin ne, joissa kuljetaan yleisellä bussilla.

Vierailija
6/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla itsellä on aikaa liehua hänen kanssaan maailmaa katselemassa, niin et ilmeisesti ole töissä.

Vierailija
7/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo. Olisit keksinyt vähän paremmat ne vaihtoehdot, että mitä olisit halunnut hänen pk:ssa tekevän.

Vierailija
8/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni päiväkodissa ei ole yhtään mitään ohjattua toimintaa.

3kk:n aikana ovat 2 krt poistuneet kävelylle päiväkodin ulkopuolelle. kerran askarrelleet, kerran ollut lauluhetki (oli ollut opiskelija harjoittelussa ja olivat homman hänelle nakittaneet) Ei ole ollut mitään jumppaa tai edes satuja luettu.

Toisessa päiväkodissa on viikoittain ohjelmaa.

Edes vanhempain iltaa ei ole ollut.

Elokuun toimettomuuden perustelivat sillä, että on paljon uusia lapsia että haluavat heidän tutustuvan toisiinsa rauhassa. Syys- ja lokakuu taitaa mennä ihan laiskuuden piikkiin.

Vierailija
9/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan hyvä.

Mun mielestä esim. tän syksyn ohjelma meidän eskarissa on ihan riittävä: teatteria, jumppaa, uimakoulua ja vierailu yhden maahanmuuttajatytön isän ravintolaan (tämä mun mielestä aivan erityisen hienoa - isä kutsui koko ryhmän pizzalle ja kaikille lapsille tehtiin pieni lasten pizza ja kerrottiin vähän perheenh taustasta ja ravintolasta.

Mutta hyvä provo kuitenkin :)

Vierailija
10/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voit nyt lapsesi kanssa kahdestaan käydä teatterissa, museossa jne jne ja näyttää hänelle maailmaa kaiket päivät, kun ei enää tarvitse mennä sinne tylsään päiväkotiin :DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
11/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lasten pitäisi päivän aikana poistua päiväkodista? Itse luulin, että päiväkoteja pidetään pystyssä, että vanhemmat voisivat tuoda lapsensa sinne, kun menevät töihin. Hoida itse lapsesi, jos et kerran käy töissä ja anna hänelle ihan itse virikkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä