Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen logiikkaa: kysyin, mikset nosta vieressä lattialla huutavaa

Vierailija
18.09.2007 |

vauvaa syliisi. Vastaus on no miksi et itse nosta.

Pyydän siivoamaan jälkensä, laittamaan esim. voin kaappiin. Vastaus on että no mikset itse laita sitä.

Eli jos otan asian puheeksi, joudun vastahyökkäyksen kohteeksi: TEE ITSE. Jos en ota, vauva jää huutamaan ja voi pöytään.

Sanokaas millä näppärällä tavalla saan hänet ymmärtämään, että ei kannata kilpailla siinä kuka voi tehdä vähemmän vaan siinä, kuka voi tehdä enemmän toisten hyväksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harppasi lattialla itkevän, itsensä satuttaneen lapsen yli, kun kysyin et mikset pysähtynyt ja kysynyt et mikä hätänä ja lohduttanut, niin katsoi vaan hölmistyneenä tyyliin et miks? aaargh!!!

Vierailija
2/4 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän pesee pyykkiä (on siis laittanut pyykinpesukoneen pyörimään), hän ei voi tehdä mitään muuta sinä aikana, koska " minä pesen nyt pyykkiä" ! Voi kiesus! Kone pesee kaksi tuntia, ja sinä aikana minä ainakin kerkeän tehdä viisi muutakin kotihommaa. Raivostuttaa!

Kai se niin on, että miehet eivät todellakaan voi tehdä kahta asiaa samaan aikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan vaan naimaan ja raskaaksi?? Ei yhtään yhteiselämää jossa tulisi toisen tavat selviksi?

Katse peiliin, vastaus löytyy sieltä.

Vierailija
4/4 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miehen viikottainen kotityö on sukkien lajittelu pareittain. Kaikki muu onkin sitten minun vastuullani.

Kokeilin joskus tuota, että odotan miten pahaan kuntoon asunto menee ennenkuin hän nostaa tavaroita paikoilleen. No, kunto oli sellainen, etten enää itse pystynyt elämään lian ja sotkun seassa (siis kaikki lattiat oli täynnä tavaraa, ja mm. vessa oli ruokottoman likainen.) Samalla mies meuhkasi siitä, ettei kestä kun lapset sotkevat eivätkä koskaan laita tavaroita paikoilleen. Tosiasiassa lapset ovat siistimpiä kuin isänsä, onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan