Ette ikinä arvaa mitä mieheni sai synttärilahjaksi!
Kyselin täällä eilen vinkkejä, mitä miehelle synttärilahjaksi, muttei teillä ollut antaa vinkkejä. No, keksinpäs itse tosi hyvän synttärilahjan. Annan kaksi vinkkiä lahjasta a) se toteutettiin koko perheen voimin ja perheessämme on kolme pientä lasta, joista yksi on vauva ja b) se oli todellinen extreme elämys.
Kommentit (12)
Mies ja muksut olivat ihan innoissaan. Vauva nukkui alussa turvakaukalossaan ja herättyään hihkui innosta lopun aikaa auton heiluessa.
Tuo safari oli vain meille; edellä ajoi ohjaajamme omalla autollaan ja me perässä. Yhteydenpitoa varten meillä oli LA puhelimet. Ajoimme osan ajasta siis todella metsässä, pelkkiä ajouria pitkin, välillä hurjaa ylämäkeä ja välillä taas alamäkeä, mutaa, kivikkoa, kalliota...
En olisi osannut unissanikaan kuvitella, kuinka hurjalta tuo tuntui. Kyllä noilla kunnon maastoautoilla vaan pääsee mihin vain!
Ja oli varmaan halvempi kuin kopterilento tai kuumailmapallolento. Huono sääkään ei haitannut, päinvastoin, kunnon mutavellit vaan lisäsi haastetta.
Tosin jos useampi haluaisi ajaa, niin ajoajat olisi sitten lyhyempiä. Minulle kyllä riitti hyvin kyydissä olo. Ne järjestää myös mönkijäsafareita, niiden hinnoista en tiedä. Vastasivat tosi nopeasti tiedusteluuni (öh, laitoin sen eilen illalla) ja päästiin siis jo tänään sinne.
kyllä mun mies olisi järkyttynyt, jos tässä tiukassa rahatilanteessa olisin mennyt rahoja haaskaamaan tuollaiseen. Anteeksi vaan ap, pääasia toki että teillä oli hauskaa. Makuja on niin monenlaisia.
Eipä mekään olla koskaan ennen tehty mitään vastaavaa. Eletty säästeliäästi ja hyvä jos edes annettu toisillemme joulu- ja synttärilahjoja. Siksi päätin kerrankin keksiä jotain kivaa. Tätä voimme muistella sitten monena vuonna, kun tehdään taas vaan kakku. Ja sivumainintana, että juuri nyt meillä sattui olemaan hiukan irtorahaa, kun jouduimme ottamaan lisälainaa remonttia varten ja siitä sitten jäi yli. Ja veronpalautustakin on tulossa 900¿.
Ja kuulostaa epäilemättä mainokselta, muttei ole maksettu sellainen.
Olisko tämä nyt paras saitti mainostaa ko. toimintaa. Ja jos joku tästä saa idean ja menee sinne, niin hyvä niin. Voin ainakin suositella.
Täytyy mennä nukkumaan, kun ei osaa enää näemmä edes kirjottaa...
lasten kanssa, kun vielä yksi on vauvakin. Mutta makunsa kullakin.
Ja mitäpä tuo nyt muille kuuluu. Tehdään mitä tykätään. Kaksisataa nyt menee sitäpaitsi helposti vaikka kahteen Reimateciin ;o) Kateellisten panettelua!
Vierailija:
kyllä mun mies olisi järkyttynyt, jos tässä tiukassa rahatilanteessa olisin mennyt rahoja haaskaamaan tuollaiseen. Anteeksi vaan ap, pääasia toki että teillä oli hauskaa. Makuja on niin monenlaisia.
?