Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko koskaan unohtaa ihonalaistani?

Vierailija
18.09.2007 |

Sain tänään viestin häneltä, että hän ei voi hyvin. Hän on varattu, minä en. Emme ole nähneet toisiamme kasvokkain 9,5 vuoteen. En voi edes tapailla muita miehiä, koska ei tule olemaan muita sydämeni kuninkaita. :(

En välitä saanko häntä koskaan omakseni (hän ei ollut varattu aikoinaan tavatessamme), mutta kuolen, jos hänelle käy jotain.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilaat ainoan elämäsi tuohon? Et häntä saa koskaan, usko jo.

Vierailija
2/7 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miksen saa. Kyse ei ole siitä, etteikö hän tuntisi samoin. Taustalla on miehen järjestetty avioliitto ja siitä syntynyt lapsi, jota hän ei tule koskaan jättämään, sen tiedän. Itsekin äitinä ymmärrän, ettei isä lastaan jätä.

Hän on minulle se ainut ja oikea. Parempi minun on yksin, kuin suhteessa niin täydellisen väärän miehen kanssa (sitäkin olen kokeillut). Mutta en kestä, jos hän menehtyy. :((

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan täällä silti erota ja saada tapaamisoikeudet.

Vierailija
4/7 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanniksi se onkin sanonta, suomeksi vain naurettava sana.

Vierailija
5/7 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle eivät riitä tapaamisoikeudet, sillä hänen esikoisensa äiti vei tämän esikoislapsen kauas pois, etteivät tapaamiset vain onnistuisi. Hän oli todella menettänyt luottamuksensa naisiin ja silloin me tapasimme. Aikamme yhdessä oli satumaista, kunnes tuli suvun vaatimus järjestetystä liitosta. Olen kestänyt vuosikaudet sitä, että hän asuu kaukana toisen luona, mutta hänelle ei saa tapahtua mitään pahaa!

ap

Vierailija
6/7 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella oudolle.

Ymmärtäisin, että ensin suku järjesti naimisiin, siitä syntyi lapsi ja mies ei halua erota koska äiti uhkaa viedä lapsen.

Vierailija
7/7 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun siis miehellä on kaksi lasta, kummallakin eri äiti. Mies teki kaikkensa esikoisensa tähden, että vain olisi lasta voinut tavata. Nainen otti lapsen ja muutti pois. Mies ei missään nimessä halua enää tulla samoin riistetyksi lapsestaan ja siksi tämä tilanne.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan