Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos miehesi pitäisi päiväkirjaa lukisitko sitä mahdollisuuden tullen salaa?

Vierailija
18.09.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue muiden päiväkirjoja.

Vierailija
2/12 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mieheni lukevan omaa päiväkirjaani. Kaikilla saa olla yksityiset asiansa.

Toisaalta olen ollut suhteessa, jossa mies valehteli ja petti. Siinä tilanteessa olisin silloin lukenut, jos olisin voinut. Mutta nyt ajattelen niin, että jos suhde on sellainen, niin se pitää selvittää muuten, ja jos on liikaa epäilyjä, niin sitten vaikka erota ennemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan pidä sitä oikeana tekona, tosin voisin heikkona hetkenä sortua, ja saisin pahan mielen pitkäksi aikaa. Että onneksi ei pidä :)

Vierailija
4/12 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikkona hetkenä tarkoittaa juuri jotain sellaista tilannetta, että suhteessa on vaikeaa, epäilys muista naisista tms

Vierailija
5/12 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis ajattelen teoriassa hyvinkin voimakkaasti, olen aina ajatellut. Käytännössä olen kuitenkin ajautunut tilanteeseen, jossa olen alkanut epäillä periaatteitteni kestävyyttä.

Viimeisin pitkäaikanen suhteeni päättyi pettämiseen ja valehteluun, todella törkeään sellaiseen (enkä olisi ikinä uskonut!) ja sen jälkeen luottamuksen kanssa on ollut ongelmia tässä uudessa suhteessakin. Nykyinen mieheni ei koskaan ole varsinaisesti tehnyt mitään pettääkseen luottamustani, mutta hänen käytöksessään ja persoonassaan on piirteitä, jotka provosoivat epävarmuuksiani. Olemme puhuneet ja puineet asiaa, ja suurimman osan aikaa meneekin tosi hyvin. Rakastan miestä ja meillä on onnellinen (uus)perhe. Kaikin puolin suhde on toivomani kaltainen. En siis halua erota ajoittaisen luottamusongelman takia, toisaalta en tiedä miten selvittäisin sen. Onko vika minun menneisyydessäni ja päässäni? Vai onko kyse sittenkin intuitiosta, jota minun täytyisi tässäkin suhteessa kuunnella?

Voi olla, että mikäli mieheni pitäisi päiväkirjaa sortuisin heikolla hetkellä. Ihan vain siksi, että haluaisin saada rauhan. Hänen puhelimensa ja taskunsa olen jo sortunut ratsaamaan pari kertaa =(.

En ole toiminnastani ylpeä, se on väärin, mutta rehellinen vastaus rehelliseen kysymykseen.

Vierailija
6/12 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/12 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ' ' ratsannut' ' miehen kännykänkin epäilyksien vallassa, ja kerran löysinkin sieltä epämääräisiä valokuvia ja videopätkiä (olen joskus täälläkin avautunut niistä). Luottamus ei ole 100 %, mutta en halua sen takia erotakaan, sitä harkitsen sitten, jos löytyy todistusaineistoa pettämisestä.

Vierailija
8/12 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti, ei sellaista " vaaraa" ole, sillä mieheni ei taatusti pidä päiväkirjaa ja jos pitäisikin, niin hänellä on eri äidinkieli kun minulla, eli hän pitäisi sitä varmaan sillä kielellä, eli en edes osaisi sitä lukea.

Kännykkää en ole koskaan ratsannut, kun kiini jäämisen vaara on liian iso, ja se vasta noloa olisi.

Taskuja en edes ole ajatellut ratsata, koska siellä voi olla vaikka mitä lippuja ja lappusia, jotka liittyvät työhön, niin mitä mä niillä.

Vierailija
9/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos päiväkirja paljastaisi miehen aivan erilaiseksi (haaveilisi ihan outoja asioita yms. ) lukisin varmaan päiväkirjaa säännöllisesti aina mahdollisuuden tullen :)

Vierailija
10/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pälähtäisi edes päähän lukea niitä. Myös teini-ikäinen tyttäreni pitää päiväkirjaa ja tietää, että voi huoletta jättää sen esille. Pienempänä hän luki minulle päiväkirjaansa ja se oli tosi liikkistä.

Vierailija
11/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes saisi mitään selvää. Mieheni ei osaa kirjoittaa ollenkaan,ja hänen päässä pyörii tasan 2 asiaa : autot ja ruoka. Joten en vaivautuisi!

Vierailija
12/12 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En edes saisi mitään selvää. Mieheni ei osaa kirjoittaa ollenkaan,ja hänen päässä pyörii tasan 2 asiaa : autot ja ruoka. Joten en vaivautuisi!

Tuosta tuli mieleen, että miehesi päiväkirjassa sitten varmaan lukisi, jos hän nyt sellaista pitäisi:

" Tänään oli sika hyvää ruokaa kotona, oli pakko ottaa vielä toisen kerran sitä perunamuussia, kun oli niin hyvää.

Ja kotimatkalla näin muuten Maseratin, oih, kunpa sellaisen joskus saisi"

:-DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi