Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päivähoitoon sopeutumattomuus

Vierailija
18.09.2007 |

Kuinka kauan " normaalisti pärjäävältä" lapselta menee päivähoitoon sopeutumisessa? Mietin vain, että kuinka kauan tätä itkuisuutta hoitopaikassa kestää...vai pitääkö minun jäädä uudelleen hoitovapaalle... Lapsi 1v8kk ja aloitti päiväkodin kaksi viikkoa sitten. Itkee hoitoon jätettäessä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siinä iässä, että hyötyisi päiväkodista tai pystyisi käsittelemään hylkäämiskokemuksiaan.

Vierailija
2/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani aloitti hoidon 1 v 2 kk iässä ja itki jätettäessä juuri tuon 2 viikkoa, ei sen jälkeen kertaakaan enää. Ja ne lähtöitkutkin aina loppuivat, kun olin poistunut (näin mulle kerrottiin ja usein itsekin eteisessä saman kuulin).

Kyllä se varmaan lähtee sujumaan, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan yleispätevä sääntö. Voi kuulkaa nyt, lapset on erilaisia. omistani kaksi on aloittanut 1-vuotiaana eikä yhtä ainutta päivää ole itkenyt tarhassa. Juoksee ilosena sinne, vilkuttaa, on koko päivän kuulema hyvällä tuulella ja kotona puhuu tosi paljon tarhasta, mitä ovat tehneet ja kenen kanssa leikkineet.

Vierailija
4/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että vaihdat hoitopaikkaa perhepäivähoitoon. Meillä on molemmat lapset aloittaneet pph:lla noin 2v ja molemmat viihtyneet heti hyvin vaikka varsinkin toinen lapsista on tosi ujo ja ahdistuu kovasti isoissa ryhmissä.

Vierailija
5/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun osaa jo kertoa päivästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän