Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt oon kyllä vähän ilkeä, mutta katsokaas tätä sisustusta

Vierailija
18.09.2007 |

Väkisin tulee mieleen sellainen wanna be-valkoinen sisustus, muttei sitten kuitenkaan ole oikeaa silmää sille lopulliselle lopputuloksellen ja toteutus jää tynkätasolle.

Esim. makuuhuoneen pöytä, keittiön valaisin ja pöytä...olohuoneesta puhumattakaan. Taitaa tuo kodinhoitohuone olla onnistunein : )

www. oikotie. fi/cache?exit=show_apt&id=1454229

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin uteliaaksi ;)

Vierailija
22/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo oli teidän mielestä liian romanttinen nin oksentaisitte jos näkisitte minun kotini.

Tekoruusuköynnöksiä, kynttilöitä, enkeleitä, kaikki on vaaleanpunaista ja valkoista, hörsylää, pitsiä, lisää hörsylää...

Ja rakastan kotiani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitapppas nyt omasta kodistasi kuvia niin me saadaan katsoa miten hienosti osaat sisustaa ja vaikka ottaa vähän vinkkejä omiimme.;)

Kiitos.

Minusta oli ihan kivan näköinen koti, eihän se mikään edustustila ollut, pikkasen lisää väriä vaikka lastenhuoneeseen niin hieno on. Miksi kodin pitäis näyttää joltain edustustalolta tai tosi tosi hienolta? En tajua miksei koti sais näyttää kodilta, ihan vaan siltä mistä itse sattuu tykkäämään.

Onneksi on itsetuntoa.:) ei tarvitse ainakaan itse välittää mitä muut ajattelee meidän kodista. Ap varmaan pyörtyisi kun näkisi tämän sekasikiön.;)

Vierailija
24/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjaratkaisu oli lähes täydellinen 2-lapsiselle perheelle, joskin olisin itse kaivannut yläkertaan toista suihkua vessan yhteyteen (ja ottanut pöntön pois alakerran kylppäristä) ja puhkaissut aukon olkkarin ja keittiön välille. Sistuskin oli minusta ihan kaunis, en tajua arvostelua. Vähän hailakka juu, mutta kun niitä makuja on monenlaisia. Sitä ehkä ihmettelin, miksi lastenhuoneessa oli niin pieni matto :O

Talon sijiantikin oli ihan kiva, mutta sähkölämmitystä en huolisi. Enkä ikinä maksaisi noin tavallisesta puutalosta noin paljoa! Etenkin kun Nöykkiöstä on pitkä matka Helsinkiin töihin (paljon pidempi kuin esim. junaradan varren edullisemmista ympäryskunnista). Veikkaanpa silti, että menee kaupaksi, koska jälleen: makuja on monenlaisia...

Vierailija
25/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-41

Vierailija
26/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Perus Älvsby-talo :)

Vierailija
27/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saisi kotiaan sisustaa niin kuin haluaa. Tuo vain ei välttämättä ole kaikkien makuun. Kuten ei minunkaan. Mielestäni aivan hirveä sisustus. Jotain on selvästi yritetty, mutta mielestäni epäonnistuttu aika pahasti.

Vierailija
28/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ole vain noin sisutettu

Vierailija
29/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdenro: 506642 (Oikotien kautta haku, sijaitsee Westendissä)

Vierailija
30/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin ekaksi ap:n otsikon, kuvittelin löytäväni linkistä jonkun vitriini-kirjahyllyn, viuhkan seinällä ja kullattuja lamppuja:)

Mitä väliä jos ei kaikki sovi täydellisesti yhteen? Ei kaikilla edes ole varaa hankkia niitä ihan must-juttuja, eikä edes halua.

Ainoa mikä mua häiritsee on toi yksinäinen sänky, joka ei ole keskellä noihin lipastoihin nähden. Mutta pikkujuttuhan tuo on. Voisin ostaa ton talon kalusteineen päivineen.

Vierailija
31/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä musta niinkään kauhee sisustus

Vierailija
32/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pointti oli se, että johonkin tiettyyn tyyliin oli pyritty, mutta siihen ei oltu päästy.

Vierailija
33/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voi kuin hymyillä. Tosiaan olisin odottanut löytäväni jonkun oikeasti täysin tyylittömästi sisustetun kämpän, mutta ihan ok tuo oli. Makuja on monenlaisia, mutta jos tuota kämppää pitää jotenkin erityisen surkeana sisusyritelmänä, niin asiantuntemus on aika heikkoa, kuten nyt ap:lla. Ymmärrän ap:n hakeman pointin, mutta hän epäonnistuu argumenteissaan surkeasti.

Lyön vetoa, että valtaosa meistä pitää tuosta enemmän kuin ap:n

valtaisalla asiantuntemuksella " sisustaman" asunnon;-)

Vierailija
34/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta ettei kaikki sovi täydellisesti yhteen, mutta eihän " oikeassa kodissa" tarvitsekaan. Sisustuslehdet ja mallisisustukset on ihan eri juttu.

Mun mielestä hienosti onnistunut, kaunis sisustus.

Vierailija
35/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus voi olla jäänyt keskeneräiseksi siksi, että haluavat muuttaa. Meillä sama tilanne ja siksi tähän asuntoon ei olla täysillä panostettu. Seuraavaan kohteeseen sitten.

Vierailija
36/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
37/39 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna maksaisi koskaan tuosta Espoon talosta sitä mitä siitä pyydetään! Tässä on yksi hyvä syy asua täällä periferiassa. Kurkatkaapa opkk:n sivut ja paikkakunnaksi Kokkola, niin sieltä löytyy yksi upea kohde hieman edullisemminkin.

Vierailija
38/39 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa sitten huomata sekin, että joidenkin mielestä on eri asia asua espoossa kuin kokkolassa, ottamatta itse kantaa siihen, kummassa asuisin mieluummin ja mitä mieltä itse olen. Hintoja ei voi kuitenkaan vertalla noin suoraan.

Vierailija
39/39 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khh oli kans onnistunu.