Nyt oon kyllä vähän ilkeä, mutta katsokaas tätä sisustusta
Väkisin tulee mieleen sellainen wanna be-valkoinen sisustus, muttei sitten kuitenkaan ole oikeaa silmää sille lopulliselle lopputuloksellen ja toteutus jää tynkätasolle.
Esim. makuuhuoneen pöytä, keittiön valaisin ja pöytä...olohuoneesta puhumattakaan. Taitaa tuo kodinhoitohuone olla onnistunein : )
www. oikotie. fi/cache?exit=show_apt&id=1454229
Kommentit (39)
Kodikkuus puuttui kokonaan. Oltiin vaan hurahdettu valkoiseen..
Mukavan ja kodikkaan oloista, tuo (lasten?) makuuhuone on vain hieman kylmän oloinen, kaipaisin hieman lämpimiäkin sävyjä mutta se onkin vain minun mielipiteeni.
sisustuslehden esittelykoti. Onhan tuo aivan kivanoloinen koti, jossa sisustuksen eteen on jo nähty hieman vaivaakin.
vaan jäänyt yritykseksi. Suunta kyllä selviää, mihin on pyritty.
AP
Mun mielestä tuon tyylisuunna kodeissa on yleensä aivan liikaa tavaraa. Sitä valkeaa krääsää kaikkialla: pieniä lamppuja, kynttilänjalkoja, valkosia kehyksiä, ikkunanpokapeilejä yms yms valkoset lipastonpäälliset ja seinät täynnä. Nuo Ikean Ektorp-sohvat kuuluu kuvioon, samoin tuollaiset rulla- tai laskosverhot. Mutta tuo koti oli kiva, ei liikaa tavaraa.
mutta, makunsa kullakin, näinhän se on
vaikka olohuone onkin aika kolkko.
ihmettelen aina vaan miks tallasia taloja on myynnissa? Varmaan laitettu paljon aikaa ja rahaa persoonalliseen sisustukseen ja sitte myydaan?
Kauniita kalusteita joka tapauksessa ja ihan siistiä ja valoisaa. Kelpaisi minulle.
Harmi, ettei ole enää myynnissä ni olisi voinut linkata vertailupohjaksi niille, jotka ihmettelevät ap:n pointtia.
Yleensä valkoisessa sisustuksessa on liian kolkkoa tai sitten tavaraa on liikaa, mutta tuo oli ihan ok.
Ei ole toi valkoinen pentik-tanskalaistyyli ihan minun omaani.
Mutta näin yleisenä kommenttina, tuossakin on kämppä ilmeisesti siivottu ennen kuvien ottoa, niin miksi tuonne keittiönpöydälle on jätetty ihan hirveesti kaiken maailman purkkia ja purnukkaa? Saman näkee keittiökalustefirmojen kuvastoissa, työskentelytasot täynnä jotain lasipurkkeja joissa on makaroneja? Eikö siellä ole ne kaapit säilytystä varten ja pöytätilassa sitten työskennellään?
Yläkerran makuuhuoneessa yhdenhengen sänky jännässä paikassa.
Keskellä huonetta. No makunsa kullakin.
muuten vielä jotenkin menettelis..
Tätähän oli todellakin sisustettu, mutta pointti oli se, että heti katsojana vaan tiesi, mitä sisustaja oli halunnut ja mihin pyrkinyt. Tulos vaan oli ontuva...ei sen vakavampaa.
ap
Olisin laittanut olohuoneesen vaikka jonkin viherkasvin ja/tai pöydälle valkoisia leikkokukkia maljakkoon.
Tuo khh-kuva erottuu sillä ainakin edukseen joukosta.
täällä maallla kaikissa yaloissa olohuoneessa leivinuuni ja kiikkustuoli. sohva ostettu sotkasta..
Olohuoneeseen eriväriset verhot ja sisustustyynyt samaa sävyä kuin verhot. Keittiön pöytä erivärinen. Sekin olisi auttanut jos pöydällä olisi ollut esim. ruskea liina ja tuolit vaikka ruskeat. Yritys oli hyvä, pienillä jutuilla halvalla olisi tosiaan saanut hienon.
Mulla tulee just tuollaista jälkeä jos yritän kopsata jotain tyyliä. Ihan kiva ja ah niin pikkusievä. Muttei kuitenkaan oikeasti kaunis. Mutta onhan sitä ny parempiakin sisustusmokia tehty tässä maailmassa.