BB Henri sano et o suosittu! YÖK
Kommentit (7)
En ymmärrä miten ihmeessä kukaan pystyy antamaan moiselle hyypiölle plussa ääniä!?
Satukin toki oli raivostuttava mutta Henri on sen lisäksi vielä älllöttävä!
Muija on ihan tympeen ja kyllästyneen oloinen. Henri vaan selittää ja selittää kuinka tykkää ajaa autolla ja jotain reittejä Turun ja Helsingin väliltä. Heli vaan on reagoimatta oikeastaan lainkaan. Sitten alkaa Henrin silmistä paistaa epätoivo. Sellanen oikein voi ei mitä mä nyt sanon, että se kiinnostuis musta ees vähän ilme. Vähän yritttää hymyillä ja naurahtaakin, mutta sitten ihan silmissä kutistuu pieneksi kun muijaa ei hirveästi kiinnostakaan pikku Henrin autoilut.
Vitsi että se pitäis jo ens kerralla saada talosta ulos.
Timo muisteli, ett no viisvuotiaana hän meni kerhoon, sit esikouluun jne, ja Heka vain odotti tilaisuutta räväyttää, ett hän oppi nelivuotiaana. Sit hän on valtavan lahjakas matikassa, kemiassa, fysiikassa, mut kielissä hän vasta onkin lahjakas. On sillä kuulkaa varmasti vaikeeta nyt, kun sen pitää olla hiljainen hissukka!
Kuvittelee olevansa niin vitun kaikkitietävä mutta...
Jätkä on kuitenkin jo 26v, luulisi, että olisi vähintään yliopistokoulutus jos on niin hyvä kaikessa. Mutta mitä vielä, Henrillä on auto- ja kuljetusalan perustutkinto eli täysamis on koko jätkä.
Ihan naurattaa nämä Henrin jutut. " Olen niin suosittu" , " Opin lukemaan 4-vuotiaana" " Olen hyvä kielissä, fysiikassa, maantiedossa.."
Ylipäänsä jätkä, joka puhuu vaan autoista ja jolle autoilu on kaikki kaikessa, ei voi olla kovin fiksu.
Toivotaan, että Henri tippuu seuraavaksi. Omahyväsempää tyyppiä ei enää voi olla.
Yök sen olemusta eilen, kun Satu lähti!
Se jätkä saa mut muutenkin raivon partaalle, argh!