Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jesper Juniorin puolihintapäivien löydöt...

24.10.2008 |

mitä olette löytäneet? Onko mitään ostettavaa??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumbossa oli tähti jonathanin välikausihaalareita ja 104cm sainkin matkaani

Vierailija
22/28 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eppuliini: millaista mitoitusta tuo tähti jonathanin vk-haalari on? Harkitsen kanssa tarvitaanko pojalle vielä uusi haalari. 98cm alkaa jäädä naftiksi ja jos talvea ei ala kuulumaan niin.... 110cm odottaa kaapissa mut on ihan armottoman iso! Jaksaisitko mitat tuosta teidän 104senttisestä niska-haara mitan ja lahkeen sisäpituuden? Kiitos ihan valtavasti jos viitsit! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä mittanauhaa ;D

Mittaan heti kun löydän:D

Mutta siis ostin tähti jonathanin toppahaalarin 104cm.... Oli reilu, mutta kuitenkin ei poika hukkunut siihen. Leveää mallia kylläkin, mutta onneksi on kiristys kuminauhat sisällä.

Muuten poika on käyttänyt, esim sisävaatteita, housuja 104 ja paitoja 110/116cm...

Tuo 104cm välikausihaalari on meille ainakin tosi reilu. Yläosa ihan ok, mahtuu alle hyvin. Mutta alaosa on kyl reilu. Vyötäröllä onneksi myös kiristys kuminauhat, muuten hukkuisi hoikka poika ;)

Vierailija
24/28 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo tähti Jonathan on reilua kokoa. Mittaisn tyttären 104cm vk-haalarista niin niska-haara olin.68cm (mittasin siis ihan haalarin yläosasta, hupun alareunasta saakka sinne haaraan) ja sit haara-lahkeensuu oli n. 42cm.

Mulle oli yllätys että tuo haalari on noin reilua mitoitusta sillä tytöllä oli 104 Jonathan ja lähdin ostamaan isompaa. 110cm Tähti Jonathan oli kuitenkin aivan valtavan suuri. Kokeilimme sitten 104cm tähtihaalaria ja se oli passeli, joskin siinä on ihan mukavasti vielä pituutta etenkin lahkeissa. Tavallinen Jonathan oli jo niukinnaukin kokoinen loppukeväästä.

Mulle tarttui Haukiputaalta ihan perus käyttövaatetta lapsille (joita kohta 5kpl). Nicolas ja Julia mallistosta siis ostin housuja, paitoja, hupparitakkeja ja mekkoja monenlaisia ja monen kokoisia sekä businon sukkahousuja ja sukkia. Fleecepukuja lähti mukaan kolmet, kaksi oranssia ja yksi vihreä. Nuo oli mielestäni myös aika reilua kokoa.

Vauvalle en osannut vielä katsella mitään kun ei ole hajua kumpi tulossa ja aikaakin vielä synnytykseen jokunen tovi.

Itse olen tykännyt noista Julia ja Nicolas vaatteista ihan perus käyttövaatteina. Ovat mielestäni nättejä ja kestävät hyvin pesuja ja etenkin noin ½-hintapäivillä ovat ison perheen kukkarolle oikein mukavan hintaisia :D Silloin tulee ostettua enemmän kerralla, jokaiselle jotakin periaatteella.

Vierailija
25/28 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekaa kertaa lähdin 1/2 hintaan päiviltä lähes tyhjin käsin. Kaikista kivoista oli koot loppu ja ne mitä oli jäljellä ei miellyttänyt. Onneksi löysin peränurkasta Reimatecin kivan puna/harmaan välikausitakin nuorimmalle ensi kevääksi oli -50% eli hintaa jäi vain 39e. Pitää vaan sitten keväällä metsästää takkiin jostain sopivat housut....

Vierailija
26/28 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä reilulta, luulen että meille riittää kokoa pienempikin. Täytyy kai ottaa poika mukaan, mutta 98senttistä taidan lähteä katsomaan.

Tosi iso kiitos! :)

Vierailija
27/28 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin perjantaina Jumbossa ja ostin 3v.lle 110cm haalarin kun en pienempää uskaltanut. haalari näyttikin hurjan isolta ja meidän skrode 106cm hukkuu siihen MUTTA kun tuota vasta kevääksi ajattelin niin saa odotella kaapissa. Vähän harmitti, että se 116cm olisi varmaan mennyt esikoiselle, jolla nyt suunnilleen saman verran pituutta. Hänenkin kohdallaan tarve vasta oikeastaan keväällä - ja haalari sinänsä ei yhtään esikoisen värinen, joten jäi kauppaan. Näitä haalareita meille ei ennen ole ollut, mutta eipä olleet hinnalla pilattu ja kuitenkin suht vedenpitävä joten testataanpa nyt.

Pettynyt tarjontaan olin siinä mielessä, että mitään muuta ei pojille löytynyt, lukuunottamatta kuopukselle parit Legon sukat. Normisisävaatteet olisi kelvanneet, mutta joko ei ollut kokoja tai sitten ei mitään kivaa.

Vierailija
28/28 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin heti perjantai-iltana siis ekana puolihinta päivänä Jumbossa ja eilen Myyrmannissa kummastakaan paikasta ei löytynyt poikien Nicolas collegehousuja kuin ihan pieniä kokoja tai sitten 140-150cm eikä niitäkään montaa. Myyrmannissa noita pieniä kokoja löytyy vielä, Jumbossa ihan joku hassu kappale perjantaina ja kummassakaan paikassa ei ollut sinisiä. Ihan mielenkiinnosta kysynkin että näkikö kukaan myynnissä kokoja 100-120cm??