2m 1n minkälaisia kokemuksia?
Mistä olette löytäneet kolmannen. Onko jälkeenpäin tullut mitään mustis kohtauksia?
Kommentit (19)
Oman puolison kanssa en lähde kimppakivaa harrastamaan. :)
Mutta mulla ystävällinen naapuri. Keksii kaikkea mukavaa silloin tällöin. Kokeiltu myös tämä ja ah niin taivaallista seksiä, että kyllä arki unohtuu. Suosittelen.
Tämä vieraissa juokseminen tuntuu täällä olevan enemmän tapa kuin poikkeus.
Pitääpä alkaa tarkkailemaan oman naiseni menemisiä ja tulemisia.
että ehkä täällä kirjoittelevat naiset ovat keskimäärin seksuaalisempia/ seksuaalisesti aktiivisempia kuin ne lahnavaimot, joista miehet täällä aina ruikuttaa?
Minä ainakin saatan " törmätä" ihan pikaisesti esim kellarissa käydessä. Tuskin mieheni edes kuvittelee et siellä vois mitään ihmeitä olla. Ja kun mieheni lähtee kavereiden kanssa ulos (käy paljon) niin kai sitä myös vaimolla voi olla hetki laatu aikaa? Sitä paitsi miehet ovat aivan samanlaisia.
Vierailija:
että ehkä täällä kirjoittelevat naiset ovat keskimäärin seksuaalisempia/ seksuaalisesti aktiivisempia kuin ne lahnavaimot, joista miehet täällä aina ruikuttaa?
fakta.
Jos sellaisesta vähän saakin kärsiä joskus niin on siinä hyvätkin puolensa. Ainakaan se ei kanna tauteja kotiin, ei nolaa minua koko kaupungin silmissä naimalla kaikkea mikä liikkuu, hajota perhettäni huoraamisensa takia. Että vähän rispektiäkin lahnavaimoille. Moni heistä kuitenkin haluaisi olla aktiivisempi mutta jos ei oikeasti tee mieli niin ei sille välttämättä pysty itse kauhesti mitään tekemään.
Kyllä minua ainakin surettaa kavereiden puolesta jotka ovat menneet yhteen näiden perseenjakajien kanssa. Siinä oma vähän lahnahko vaino tuntuu aika hyvältä perheenemännältä pidemmän päälle kun niihin vertaa.
Vierailija:
Jos sellaisesta vähän saakin kärsiä joskus niin on siinä hyvätkin puolensa. Ainakaan se ei kanna tauteja kotiin, ei nolaa minua koko kaupungin silmissä naimalla kaikkea mikä liikkuu, hajota perhettäni huoraamisensa takia. Että vähän rispektiäkin lahnavaimoille. Moni heistä kuitenkin haluaisi olla aktiivisempi mutta jos ei oikeasti tee mieli niin ei sille välttämättä pysty itse kauhesti mitään tekemään.
Kyllä minua ainakin surettaa kavereiden puolesta jotka ovat menneet yhteen näiden perseenjakajien kanssa. Siinä oma vähän lahnahko vaino tuntuu aika hyvältä perheenemännältä pidemmän päälle kun niihin vertaa.
siinä nro 11:n käsitys naisista. Tuollainen kommentti kertoo enemmän sen sanojasta kuin naisista.
Olisiko aika herätä 2000-luvulle?
Vierailija:
Kyllä minua ainakin surettaa kavereiden puolesta jotka ovat menneet yhteen näiden perseenjakajien kanssa.
Mulla on kaverina sen sortin häntäheikki, että sillä on aina ainakin kaksi naista (eivät tietenkään tiedä toisistaan) pyörityksessä samaan aikaan.
Sama juttu mutta sukupuoli eri. Sääliksi käy niitä tyttöjä. Kuin myös näiden " perseenjakajien" miehiä, jotka luulee elävänsä toimivassa suhteessa.
Siinä vaiheessa kun ollaan niin " seksuaalisesti aktiivisia" että juostaan mieheltä salassa vieraissa = Huora.
Voitteko muka väittää vastaan.
Toki lahnan ja huoran väliin mahtuu muitakin luokituksia, mutta 6 vastasi niin hienosti 5:lle, että onko raja sittenkin hiuksen hieno???
Nainen, joka juoksee mieheltä salaa vieraissa, on todennäköisesti vaan seikkailunhaluinen, sitoutumiskyvytön, nymfomaani tai huonon itsetunnon kantaja.
alan käsitteistön oppimiseen. Huoraaminen on huorin tekemistä eli vieraissa käymistä. Ne jotka ottaa siitä rahaa ovat prostituoituja, eli erittäin jaloja ammatin harjoittajia ja ihmisiä verrattuna niihin fuckbuddyihin, naisiin jotka KUSETTAVAT perheitään ja VALEHTELEVAT miehilleen ja lapsilleen. Ei paljoa muuta sanottavaa näistä hylkiöistä.
Kukin antakoon sen mukaan kuin on mielessään päättänyt,
ei vastahakoisesti eikä pakosta, sillä iloista antajaa Jumala rakastaa.
(2 Kor. 9:7)
Vierailija:
alan käsitteistön oppimiseen. Huoraaminen on huorin tekemistä eli vieraissa käymistä. Ne jotka ottaa siitä rahaa ovat prostituoituja, eli erittäin jaloja ammatin harjoittajia ja ihmisiä verrattuna niihin fuckbuddyihin, naisiin jotka KUSETTAVAT perheitään ja VALEHTELEVAT miehilleen ja lapsilleen. Ei paljoa muuta sanottavaa näistä hylkiöistä.
tuhansia vuosia. Ja samalla keksineet mitä julmimpia tapoja, joilla varmistetaan, ettei naiset vaan pääsisi tekemään samaa tai, hui kauhistus, nauttimaan seksistä (mm. ympärileikkaus).
Naisilla on ollut mahdollisuuksia tähän ilotteluun viimeiset 30-40 vuotta, joista ehkä 10-20 vuotta sitä on enemmän harrastettu kun asenteet ovat edes vähän vapautuneet.
Ja voi, kyllä miehet nyt känisee jossain netin seksipalstalla. Miten se naisen seksuaalisuus voi joillekin olla niin pelottava asia vielä nykyään... Kasvakaa miehiksi.
Vierailija:
tuhansia vuosia. Ja samalla keksineet mitä julmimpia tapoja, joilla varmistetaan, ettei naiset vaan pääsisi tekemään samaa tai, hui kauhistus, nauttimaan seksistä (mm. ympärileikkaus).Naisilla on ollut mahdollisuuksia tähän ilotteluun viimeiset 30-40 vuotta, joista ehkä 10-20 vuotta sitä on enemmän harrastettu kun asenteet ovat edes vähän vapautuneet.
Ja voi, kyllä miehet nyt känisee jossain netin seksipalstalla. Miten se naisen seksuaalisuus voi joillekin olla niin pelottava asia vielä nykyään... Kasvakaa miehiksi.
Tää oli kyllä jo tosi hyvä perustelu :) " Minulla on oikeus pettää puolisoani, koska miehet ovat tuhansia vuosia juosseett vieraissa" :) Ja aina vain paranee....sitten vielä kehotetaan kasvamaan miehiksi :)
Noh, kukin taaplaa tyylillää eikä siitä moittimista; Itsekin olen joidenkin varattujen naisten kanssa joskus harratanut seksiä että ei sillee.... Vaan väärinhän se kaikkia osapuolia kohtaan oli, ilman mitään selittelyjä vuosituhansien tapahtumista.
kysely toista kymmentä kommenttia mustasukkaisuudesta ja huorittelua.
Minusta tämä kiteyttää asetelman lopputuloksen aika hyvin. minä aion ainakin pitää asian fantasia-asteella ja pitää hyvän avioliittoni.
Kynnys kokeiluun oli hyvin korkea, mutta kokemukset oikein hyviä. Olemme käyneet yhdessä risteilyillä ja kylpyläviikonlopuissa.
Lapset isovanhemmille ja reissuun olisi tarkoitus seuraavan kerran suunnata lokakuussa. Kahden ja kolminkeskeistä aikaa, arjesta repäisyä ja nautinnollista seksiä ylenmäärin.
Mustasukkaisuus ei ole iskenyt, mutta tapaamisia ei olekaan ollut turhan usein.