Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähdössä

Vierailija
17.09.2007 |

kolmen päivän työmatkalle kolmen sinkkunaisen kanssa? Siis lentää yhdessä ja asuu 3 yötä samassa hotellissa, käy illalla syömässä (ja ehkä baarissa?) heidän kanssaan.

En haluaisi olla mustasukkainen turhista asioista ja mies ei tietenkään ihan huvikseen tuolle matkalle lähde, mutta tuntuu silti kurjalta :-( Tsempatkaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sortuu siellä matkalla johonkuhun, niin minkäs teet? Päästä menemään ja luota, sillä jos mäkätät ja epäilet, miehellä ei ole enää mitään hävittävää - epäilet ja nalkutat kumminkin.

Vierailija
2/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pahoin pelkään että täällä palstalla ei niin käy... suurin osa varmaan pelottelee...

Mun mies on useamman viikon työmatkalla parhaillaan, tosin miesporukassa, mutta onhan niitä naisia hotellissa. En anna asian vaivata enkä murehdi etukäteen. Jos jotain sattuu ja mies jää kiinni, se on sen ajan murhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen seurallinen että tiedän bissen äärestä löytyvän juttuseuraa, en tosin osaa pelätä että pettäisi. Mutta kaameisiin kuvitelmiin mulla olis aihetta, en vaan jaksa sellaista. Kun yhteen mentiin vannoin että luotan ja siinä olen pysynyt.

Vierailija
4/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole sen kummallisempia kuin vaimonsa huputtavat muslimiukot, kun pelkäätte vastakkaista sukupuolta puolisonne seurassa noin paljon!

Vierailija
5/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet ja naiset petä joka tilaisuuden tullen!

Itse olen ollut vastaavilla reissuilla ja hauskaa on ollut vaikka ihan kunnollisesti ollaan käyttäydytty!

Vierailija
6/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissuilla oli joka paikkakunnalla toinen nainen. Sain tietää ja erottiin kuukausi sitten. Kaksi pientä lastamme jäi minulle. Yritän saada jostain kiinni, etten romahda totaalisesti. Mutta elämäni ei ole enää elämisen arvoista.

Vierailija
7/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edes taida tuntea yhtään sinkkua.

Vierailija
8/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehelläsi olisi helppo ajatella, että naimisissa olevan naisen kanssa on turvallista pettää, ei odota muuta kuin seksiä.

Vierailija
9/9 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse miettiä mitä tekee ja kenen kanssa. jos niin tyhmä on että tekee niin älköön ainakaan mulle kertoko. itse olen sitäpaitsi meistä se pahempi aina ollut enkä edes reissutyössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä