Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**~**Kultainen 60-luku VKO 38**~**

17.09.2007 |

En huomannut pinoa, joten teinpä sellaisen. Yritin etsiä niitä esittelyjä, mutta minne lie kadonneet. Tuo haku-juttu ei oikein pelitä tai sitten en osaa sitä käyttää. Uusia oli tullut mukaan, tervetuloa vaan!

Surkee keli meillä. Muutenkin mieli jotenkin maassa tämän kaiken " hässäkän" keskellä. Ulkoilu auttais, mutta kuka tonne viittii lähteä kastumaan.

Tällä viikolla Meral täyttää 3kk ja tiedossa rokotuksia.

Missäs muut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi!

Senniina tosi harmi, että et pääse nauttimaan vauvasta ja perheen kanssa olemisesta silleen kuin pitäisi. Jaksamista vielä vierailun loppuun ja toivottavasti mieliala sitten kohenee.

Isotikru unohdin synttärionnittelut kokonaan, tässä myöhäiset sellaiset. Mä tulen kuukauden kuluttua perässä. LA mulla on oviksen mukaan 6.5.

Vierailija
22/29 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, taas pitkästä aikaa pääsi neuvolaan näissä raskausasioissa, oli paljon muuttunut, kaikenlaista kyselyä ja kartotusta oli paljon enemmän kuin viimeksi.

Olen ollut tosi poikki, flunssa on vaivannut jo kaksi viikkoa ja kuljen ihan zombiena töissä ja iltaisin teen ruuan ja sen jälkeen värjöttelen viltin alla. Ja torkun. Hemoglobiini oli 108 ja täytyy vähän lisätä lihan syöntiä tai ottaa lisärautavalmisteita. Yritän ensin ruokavaliolla. Jos tämä flunssa vielä hellittäisi...

Varasin ajan myös np-ultraan, pelottaa kyllä vietävästi, vaan sinne sitä kai on mentävä.

Sitten teidän muiden kuulumisia oman navan lisäksi.

Senniina se jaksaa porskuttaa. Voimia sinne, ajattele joissakin maissa asutaan vieläkin tiiviissä perheyhteisössä, mummot ja papat samassa taloudessa...onneksi ei enää täällä. Pääset sentään välillä niistä eroon!

Ankkis- samat fiilikset mullakin, hillitön kuvotus ja väsymys. Raahaudun päivästä toiseen.

Isotikrulla on selkeät pesänrakennuspuuhat käynnissä, sänkyjä ja muita hankintoja kootaan. Miehillä se pesänrakennus kohdistuu kokemukseni mukaan autoon: kun uusi vauva on tulossa, on pakko vaihtaa autoa.

Pinkerton, kiva kun löysit listan. Minun nimi puuttui plussanneista, mutta oli kyllä kuumeilevissa...

Pippurille plussaonnea ja Wempalle paljon lepoa ja rentoutusta!

ps. lueskelen Helistimessä Suvi Lindenin adoptioblogia päivittäin ja vollotan liikutuksesta...kyllä on itku herkässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkikselle onnittelut ultrakuulumisista.

Kirppu, ikävä että oli tullainen neuvolakäynti. Niistä sykkeistä sen verran että voisiko olla että tarkoitti niitä napanuoravirtauksia vai mitä ne olikaan. Mulla ainakin silloin aina kun kuunneltiin niin välillä oli vauvan sykkeet " kaukana" eli ei asennosta tai vauvan liikkeistä johtuen kuuluneet kunnolla vaan piti vähän hakea. Mutta sitten kuului aina välillä napavirtaus (ehkä ennemminkin sellainen suhiseva " syke" ) eli olisiko ne niitä istukan sykkeitä. Eli silloin siis hyvä asia kun napavirtaukset kuuluu (?).

Tällä ollaan käsi pystyssä ilmoittautumassa treffeille. Meille paras aika on tuossa puolen päivän aikaan, mutta järjestyy ennen puolta päivääkin. Ja paikalla ei niin väliä (kun on siis pääkaupunkiseudulla), omalla autolla tulen kumminkin. Eli miten parhaiten sopii vain muille.

Vierailija
24/29 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eilen meni ilta itkeskellessä niitä huonoja sydänääniä. Mutta tänään jo kaikki näyttää paremmalle, vauva on kuitenkin tosi pirteä ja liikkuu hienosti. Illalla tuleva isä sai kunnon potkut korvalleen kun kuunteli vauvan liikkeitä. Jos vielä ahdistaa, tilaan yksityiseen ultraan ajan ensi viikolla. Kiitos kuitenkin " lohdutuksista" , helpottaa kun saa kertoa jos mieltä painaa.

Meille on tulossa miehen kanssa kahdenkeskinen viikonloppu, tyttö menee mummolaan tänään. Mulla kun kotosalla asustaa enää tämä nuorimmainen, 12-vuotias. Mietin just aamulla joko ihana murrosikä alkaa kolkutella ovella, siihen malliin kipunat välillä lentelee!!!!

Toivottelen kaikille oikein ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua...

Kirppu 20+1

Vierailija
25/29 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta Ankkiksen viestin luettuani tajusin, että minäkin unohdin onnitella Isoteetä. Myöhästyneet synttärionnittelut. Pannaan se raskausdemiksen piikkiin...

wemppa

Vierailija
26/29 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanan lämmintä on luvattu koko viikonlopuksi.

Mies on taas paiskinut töitä yötä myöten koko viikon, joten ajateltiin

vain lepäillä ja ulkoilla koko perhe.

Huomenna lapset saavat olla yökkäri päällä aamulla niin kauan kuin haluavat ja me nautimme aamupalan sängyssä!

Isotikrulle voimia närästykseen. Mulla on ollut kummassakin raskaudessa niin hirveät närästykset monta kuukautta että oksat pois.

Toivottavasti sulla helpottaa...viimeistään siinä vaiheessa kuin vauva laskeutuu lähtökuoppiin.....

Senniinalle voimia appivanhempien kanssa, kyllä sä aikamoinen sissi olet, täytyy sanoa. Mulla vähän sama vika kuin monella muulla että anoppia kestän tasan yhden päivän....hyvä jos sitäkään.

Yritä tehdä vaunulenkkejä vauvan kanssa ja mene vaikka kahville, jos vain pääset!

ON: kroppa ei siis sano mitään! Loput luget menee tänään siitä viimeisestä hoidosta, ja luulen ettei niistä sen kummallisempaa hyötyä ole ollut, saa nähdä.

Nyt aktivoidun lounaan tekoon ja sitten ulos....

ihanaa viikoloppua kaikille tasapuolisesti,

Pippuri ja kakarat

Vierailija
27/29 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikrulle minultakin halauksen kera synttärionnea. Jotenkin minäkin tässä huurussa sen unohdin.

Äitivelholla olikin jo neuvolakäynti ja kohta np-ultra,niin se aika nopsaan menee....

Kirpulle jaksuja neuvolatädin kanssa. Ne osaavat joskus töksäyttää asian ihan persuuksilleen. Mutta jos tuntuu epävarmalta niin oman pään ja rauhan vuoksi kannattaa käydä yksityisellä. Minäkin kävin silloin alussa jotta pääkoppani sai levätä ja rauhan.

Pippurille onnea tulevaan piinaan ja toivotaan että plussa tulee nyt.

Isotikru,tosiaan taidan olla seuraavana " vuorossa" tai sitten menee yli ja sinä ehdit ennemmin tai mikä parasta ollaan yhtäaikaa....

Wemppa,ihana että saikku auttaa ja saat levätä.

Oma napa menee ihan ennallaan. Kovia iskuja tulee kylkeen ja vasen puoli alkaa olla hajoamispisteessä. Pitkällään on käytävä näin illalla aika monta kertaa,se helpottaa. Ei olisi kuin viikko ja päivä töitä. Tänään tuli lopullinen äitiysraha päätös ja työnantaja maksaa ekat 72 vrk,joten ihana pari päivää joulukuusta vain menee kelan maksettavaksi. Ja veronpalautustakin tulee 600 ¿.... Joten ei ala äippäloma hullummin.

Isotikru kyselit äippäloman tekemisiä; ihan ensiksi pesen ikkunat ja leivon pakkaseen lisää pullaa. Sitten pitäisi ostaa kehykset tyttöjen huoneiden kehyksiin. Ovat itse viime talvena koulussa piirtäneet sellaiset isot kuvat ja minusta ne ovat niin ihanat että pääsevät seinälle. Makkariin pitäisi löytää kiva sängynpeitto ja tyynyt,samoin olkkarinsohvalle. Kodinhoitohuoneeseen olisi löydettävä lasten vaatteille järkevä naulakko,ja tuulikaappiin uusi matto... Hommattavaa olisi,olen tarkoituksella jättänyt kaikki äippäloman alkuun,jospa sitten olisi rauhallista etsiä sopivia. Niin ja lista jatkuu valokuvien laittamisella albumiin... Lista tuntuu olevan loputon,jos vain jotain saisi tehtyä....

Työkuviotkin näyttää olevan hyvällä mallilla eli työ " saattaa" valmistua ensi viikolla...

Huomenna onkin tiukka päivä. Päätettiin miehen kanssa tapetoida yksi olohuoneen seinä Se kun on vaalealla maalipinnalla niin haluttiin vähän väriä. Toivotaan että onnistuu.

Nyt tyttöjen kanssa saunomaan... Kaikille hyvää viikonloppua,toivotaan että aurinkokin paistaisi vähän.

-pietu ja pulla 32+3

Vierailija
28/29 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pikasesti raahauduin tänne masinalle lukemaan ja kirjoittamaan muutaman sanasen... päivä on mennyt taas hetkessä kun käytiin kaupoilla, siivottiin ja nyt on kohta ruoka valmiina.

Kiitos kaunis kaikille onnitteluista, taas olen vuoden vanhempi ja toivottavasti viisaampi, sain syndelahjaks hieman rahaa joten investoin imuriin niin ei tarvii nyt edestakasin raahata imuria vaan on muksuille omansa ja meille alakerrassa oma..mukavuudenhalua eikö olekkin ??

Ruuan jälkeen lähdetään ajelemaan mökille kun kerran nyt sadekkin loppui ja ilma on kirkastumaan päin, saan vähän laittaa sielläkin pikkuhiljaa paikkoja kondikseen kun en ole reiluun kuukauteen edes siellä käynyt ja siellä olisi paljon tavaraa kesän jäljiltä kotiin tuotavaksi mm kuopuksille telkkari ja pleikka, videot ym.. just mietin että yhden ainoan kerran toukokuussa katsoin mökillä yhtenä lauantaina ketun ja muuten en ole telkkaria aukaissut joten on ollut muksujen pelikäytössä..

Eilen tuli äippäpakkaus ja sitä ihasteltiin mutta pesen ne kaappiin vasta kun äitiysloma alkaa ja sitten saan pedattua koottuun pinnikseen sen laatikon jota olen kaikilla muksuilla aluksi käyttänyt.. täytyy vaan yrittää ommella siihen joku kiva röyhelö tms kun on muuten niin tympeän näköinen.

Kaks viikkoa töitä yes ja täytyy sanoa että aika menee paljon nopeampaan kun on töissä niin ei huomaakkaan kun on taas viikko vierähtänyt..

Nyt laittaa lautasia pöytään ja perhe murkinoimaan... see you later !!

Isotee ja " emppe" rv 31+2

Vierailija
29/29 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinaa lainaten ' Demisroussos jäi painamatta' .

Ullrikea kaipailen :) Toki muitakin, hiljaista on ollut, mutta Ullriesta ei ole kuulunna...

Omassa navassa ei ihmeitä. Tai sen verran, että mielenliikkeitä on luodattu ja nyt näyttää sille, että masaa pukkaa. Että en olisi pelkästään huonohermoinen, äkkipikainen, kiukkuinen ja väsynyt mude, vaan taustalla olisi hoidettava tila. Toisaalta helpotus, että en olisikaan syntyjäni paska, vaan masentunut ja terveenä ehkä parempi... *raskasta huumoria lauseessa*