Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko jollain tietoa / omia kokemuksia eläinkrematorioista? Voitteko kertoa pari asiaa...
17.09.2007 |
Siis ihan nyt teoriassa mietin tätä vaihtoehtoa.
-Miten eläimet yleensä sinne tuodaan? Pussissa, laatikossa, arkussa
-Krematoidaanko ne pusseineen/laatikkoineen päivineen?
-Suoritetaanko poltto heti siinä omistajien läsnäollessa vai vasta myöhemmin?
Kommentit (2)
Muuten toi on kyllä aika epäilyttävää että joku uskaltais jättää ihmisen ruumiin sinne poltettavaks " joskus myöhemmin" .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eläin jätetään sinne ja ne polttaa sen sitten kun kerkiää. Tuhkat voi hakea tai ne lähetetään kotiin jos haluaa.