Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Kesänuppujen ma-ke~~

17.09.2007 |

Aloitetaanko uuden viikon kunniaksi uusi pino? Joku oli kyllä kirjoitellut aamulla loppuviikon pinoon...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa olen ollut taustalla ja seuraillut vaan, kun ovikseen on ollut aikaa. Nyt sitten kun ovis olis lähettyvillä niin sairastuin järkyttävän voimakkaaseen vatsatautiin.

Mulla on ollut alkuraskaudessa kummankin lapsen kohdalla todella voimakasta pahoinvointia (-10kg/kk ja 5vkoa tiputuksessa). Nyt kun oksentelin 5 minuutin välein eilisen päivän, niin ajattelin etten olekaan vielä valmis taas siihen oksentamiseen.

Ja sanoin miehellekin, että taitaa sittenkin meidän lapsiluku jäädä kahteen :( Mies haluaisi kovasti ainakin yhden lapsen vielä ja tietää, että mäkin haluaisin. Mutta oksentaminen ei houkuttele ollenkaan. Nyt oon jotenkin todella surullinen, kun tuntuu että kaikki unelmat jäävät nyt kesken...

Toiset menevät pelkopolille synnytyksen takia, mä voisin mennä sinne oksentelupelon takia. Se vie niin kaikki voimat, kun oksentaa yli 20 kertaa päivässä eikä mikään pysy sisällä.

Surullisena

Onnesta kp22/34

Vierailija
22/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cisselle tervetuloa joukkoon!

Roosa: Mä olen puhunut miehelle pikkukakkosesta varmaan vuoden päivät, jos ei kauemminkin. Keväällä, taisi olla huhtikuussa, mies sitten lupautui että syyskuussa kun pillerit loppuu voi vaavi tulla. Voipi olla että tuon pitkän vauvakuumeen takiakin käyn hiukan ylikierroksilla näiden testien, ovisten ja haluttoman miehen kanssa.

Eilen sain miehen vonguttua sänkyyn. Eli viiden päivän tauko tuli. Päivien mukaan parhaat kp11-14 jäi pupuilematta, mutta eipä tuo testikään plussaa silloin näyttännyt. Kait sitä voi ihmeitä tapahtua: ovis aikaisemmin, miehen simpat sitkeitä tai muuten vaan tapahtuu " ihme" . Hyvillä mielin täytyy jatkaa loppukiertoa, ei tässä surkuttelut auta!!

Niin ja arvatkaa kuka kävi ostamassa citarista niitä rfsu testejä alennuksesta? Sorruin. Tänään huvikseen testasin ja haalea viiva tuli. Silleen aika jännä, kun eilen ja tänään ollut kipuilua sekä aamulla tuli paljon limaa. Ehkä mielenkiinnosta jatkan tikuttelua pari päivää ja säästän loput ensi kuuhun. Joku sanoi että noita voisi leikata kahtiakin. Täytynee se nuukana ihmisenä tehdä.

Eliador kp16, yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee83: Kiitos, kun vastasit mulle.....en tosiaan tiedä mitä tän mun asian kanssa teen, mutta ehkä pitää asioiden mennä vaan omalla painollaan. Jos on vauva tuloillaan, niin sitten täytyy vaan opiskelu keskeyttää. Katsotaan nyt sitten.

Unelma08

Vierailija
24/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin tulla kasvattamaan pinoa, kun kerkiää vapaapäivänä!

Näin kotona ollessa kerkee aatteleen raskautumista ja täälläkin ravata, joten nyt eilisen jälkeen oon kerenny myöskin kehittelemään oireita, niinkuin TAHTOkin mainitsi :)

Eli nyt oon tuntenut menkkakipuja ja _miten_sen selittäisin_ alavatsassa semmosta ajoittaista vihlontaa myöskin. No nää voi olla taas mun kuvitelmaa ;) Ja myöskin mun menkkakivut alkaa kyllä juurikin näin viikkoo ennen menkkoja.. Et yritän taas ajatella realistisemmin. No eiköhän se unohdu, kun huomenna palaa koulun penkille..

Mullakin tulee rinnoista maitotippoja puristettaessa, on tullut jo yli puolitoista vuotta, kokoajan edellisen imetyksen lopetettua. Ja kun kävin lääkärissä sekin sitä hiukan ihmetteli, mut ei siitä sit sen tutkimuksen (ei gynekologinen siis) jälkeen mitään oo sanonut ja mä oon aatellu ite, et ois mun vauvakuumeesta johtuvaa ;)

MUTTA oon kuullu, et ei oo kauheen hyvä asia, et voi olla just jotain hormoonihäiriöö tai aiheuttaa jotain semmosta pitkän ajan kuluessa ja näin ollen ehkä lapsettomuuttakin.. Eli kyl hieman mietityttää ja jos ei tässä kierrossa tärppää, niin taidan varata yksityiseltä ajan gynekologille! En oo muutenkaan käynyt papassa pitkään aikaan, et aika ois mennä muutenkin!

Mutta siis mitään varmaa tietoa mulla EI ole, jostain oon kuullu tai lukenu jotain tämmösiä juttuja ja kiinnittäny huomioo just, kun itellä on ollut kyseistä vaivaa..

No niin tuli aikasmoinen stoori, joten ei muuta kuin tsemppiä kaikille kaikkiin vaiheisiin!!!! Oli niitä piinailijoitakin hirmuisesti, kiva!!

Nyt päikkäreille!

Emmuli kp 23/ n. 29

Vierailija
25/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaita kaikille kanssasisarille!

Kirjoittelempa minäkin kun oon lueskellu muiden juttuja.

on: ei vieläkään täti käyny kylässä, täytynee vielä odotella. Kierukan poistosta kolme viikkoa ja ilmeisesti " tyhjennysvuoto" parinpäivän päästä siitä. Kierto on aina ollut mitä sattuu joten en todellakaan tiedä missä vaiheessa mennään.

Tosta miesten haluttomuudesta ollut puhetta, meillä ei tarvi kuin ajatella pupuilua niin jo mennään kamarin puolelle mikäli lapset vaan on nukkumassa. Toki on päiviä jolloin ei jaksa kun tuo talon rakennus on menossa. Se todellakin verottaa voimia. Meillä on mies vuorotteluvapaalla rakennusajan joten on kaikki päivät siellä ja minä olen sitten illat siivoamassa yleensä yksin, mikä on oikeastaan ihan kivaa. No lähtipä taas juttu seikkaileen jonnekkin ......

Ovistesteistä on ollut paljon kans juttua, en oo koskaan testannu, en nyt enkä aikaisemmin, vois kokeilla niin tietäis tapahtuuko mitään. Tulipa runoiltua sekavia, koittakaa kestää..

Vierailija
26/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen oksentaminen varmaan ole mukavaa. Toivottavasti pääset pelkosi yli ja jäät kanssamme kuumeilemaan. Mitäs jos kolmas kerta toden sanoo, etkä oksentaisikaan. Kaveri oli ekasta tiputuksessa oksentelun takia ja toisesta ei kärsinyt pahoinvoinnista lainkaan. Voima hali.

Kyllä naisena eläminen työmaailmassa tuntuu vaikealta. Miten työnantajat voivat " rankaista" siitä, että tähän maahan syntyy lisää veronmaksajia. Mua aina sapettaa, kun kuulen/luen asiaan liittyviä juttuja. Argh! Mene vaan bee reippain mielin sinne koulutukseen tms. ja murehdit sitten jos siihen tarvetta on. Tuo sopimuksen katkaiseminen äitiysloman ajaksi, vai miten se nyt meni, kuulostaa aika hurjalta. Onko se edes laillista?

Eliador

Vierailija
27/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut taustalla viestejänne ja täällähän on aktiivista porukkaa :))

Annique: minulle on luvattu vasta ensi keväänä vakipaikka, mutta riskillä yritämme lasta. Vaikka työpaikka menis alta. Jos nyt tärppäis, niin ehtisin kirjoittaa vakipaperit ennen äitiyslomalle lähtöä. Aika näyttää toteutuuko tuo ikinä :0

Itsellä meni ovisaika viimeviikolla. En tunetenut mitään kipuja, kunnes.... viimeisessä yövuorossa sain kovia kipuja oikealle puolelle niin että käveleminen oli hankalaa. Minä vaan hymyssä suin kivuista huolimatta paiskin töitä :)) Jos olisin ollut untenmailla, en varmaan olisi herännyt. Että kaikille teille, jotka ette tunne välttämättä mitään, yöllä voi sattua kaikenlaista... :)))

Mies oli tosi haluton silloin pupuilemaan, koska olimme touhunneet viikonpäivät joka päivä (siis aivan liian aikaisin). Päätin, jos taas alkaisi tikuttamaan, etten väsytä miesparkaa. Oikeasti meille tuli pieni riitakin asiasta, kun mies ei millään meinannut antaa simppoja, vaikka ovisaika oli JUURI silloin !!! Mies vaan, ettei se päivästä ole kiinni, ja siitähän se just oli kiinni!!!

Toivotaan, että siellä oli kavereita vielä hengissä ja voimissaan :)

Viikon päästä piinaillaan.

-fatmama kp 19/28, yk4-

Vierailija
28/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, mulla on ihan samalla tavalla kuin Salsattarella, että tänä aamuna ovistikussa oli enää haaleampi viiva. :) Noh limoja on kyllä vielä tullut, joten ehkäpä ovis onkin vasta tänään. Ehtii vielä ehkä miehen kanssa jotain hommailla illalla. :) Ovis saisi kyllä olla jo tänään, sillä inhottaa, kun kierto venyy nyt sinne kp 40 asti. Aikaisemmin raskauduin sellaisesta kierrosta, kun tikutin ovisplussan kp 33, joten tämä nyt on siihen verrattuna " lyhyt kierto" . :)

Minä en ole lämpöjä viitsinyt tässä kierrossa mittailla ollenkaan, kun yritän välttää sitä testailua. Mutta kohdunnapukkaa sorruin kokeilemaan eilen ja tänään, ehkä sekin olisi hyväksi lopettaa...Ainakin eiliseen verrattuna tänään napukka oli jo paljon kovempi ja erilainen.

Työtilanteesta: Olen ollut määräaikaisena kohta vuoden ja tiedän, että minut vakinaistetaan jouluna, mutta ei ole edes tullut mieleenkään odotella raskauden yrittämistä sinne asti. Meillä on tätä ensimmäistä vauvaa yritetty nyt jo puolitoista vuotta, joten tässä vaiheessa on aivan sama, mitä tapahtuu, mutta raskaaksi haluan. Kun edes saisi sen yhden lapsen...

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

Rizza kp 27/38-47, yk 16

Vierailija
29/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas nyt tuota linkkiä:

http://s191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/?action=view&current=…

Vasemman puoleinen ikkuna on testiviiva, oikeanpuolinen se kontrolliviiva. Kyllä tuo vasemmanpuolinen viiva edelleen on mun mielestä vähintään yhtä tumma ellei tummempi kuin tuo oikeanpuolinen viiva. Eli tarkottas, että jo 5. päivä ovisplussaa. Mitähän tästä ny ajattelis. Varsinki ku ei lämpö ollu tänäänkään vielä aamulla noussu. Nyt päivällä oli kyl niin korkea lämpö, että luulis oviksen jo olleen, mutta en tiedä silti alottasko terolutteja vielä vai oottaisiko huomisaamunlämmön.

Vähän kyl ihmettelen, että tuliko ovista ylipäätään, ku nuo testitki vaan näyttää yhä lh-huippua, mikäli tulkitsen niitä yhtään oikein. Nyt nuo clinicin ovistestit loppukin, joten kysymysmerkiksi jää, olisko huomennaki vielä plussa tullut.

Tämmöisiä mietin ja murehdin.

Koralli73 kp 17/25-30 yk15

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Vierailija
30/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: Mielenkiintoista että näyttää jo viidettä päivää ovisplussaa! Monitorin mukaan näyttäis parhaat päivät olleen kp 14 ja 15. Tosi erikoista.

Mäkin tein äsken ovistestin ja alkaa siihen pikkuhiljaa viivaa pukata minullakin. Aivan haalean haalea juuri silmällä havaittava viiva oli tänään. Toivottavasti huomiseksi tummenee. Lämmöt oli laskenu tänäaamuna 0,4 astetta, joten tais olla se ovista edeltävä lämmönlasku. Jee! :) Tää onkin ollut sellaista odottamista ja nyt pääsee asiaan vihdoin. :)

-Annique, kp 13/27-29, yk 7-

Vierailija
31/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime kierrossa viisi päivää ovisplussa. Siinä kävi sitten niin, että kun neljäntenä plussapäivänä vatsa oli kipeä koko päivän, niin uskoin ovulaation jo olleen, eikä enää sen jälkeen miehen kanssa oltu sänkypuuhissa. Ovulaatio olikin vasta päiviä myöhemmin, eikä ollut enää simppoja odottamassa...Älä sinä tee ainakaan samaa virhettä! :) Tästä viisastuneena minä teen tässä kierrossa ovistestejä niin kauan, että näyttää oviksen jälkeen taas negaa. Nyt muuten tuli tänään jo nega. :)

Rizza kp 27/38-47

Vierailija
32/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma08, ilman muuta kannattaa mennä siihen koulutukseen! Eihän sitä voi tietää, missä vaiheessa tärppää, ja työnantajankin kanta voi muuttua, kun ilmoitat olevasi raskaana. Sitäpaitsi epäilen myös, että uhkailu siitä, että koulutus keskeytyy sairauteen tai raskauteen, ei ole ihan lainmukaista tai ainakaan hyvän tavan mukaista.

Täällä on oviksen bongaus jotenkin ihan hakoteillä... Kp on jo 19 (/29-50), mutta limat eivät ole juuri alkaneet. Mitä lie on tapahtumassa, mutta lienee parasta varmistaa tämä kierto pupuilemalla säännöllisin väliajoin :)

Vierailija
33/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistesteistä kun oli puhe, niin opin sen FertilityFrendistä, että LH huippu voi olla vain 1 päivän. Jos tikut näyttävät huippua monta päivää, on tikuissa vikaa.

Olen jatkanut lämmönmittailua, vaikka turhaa taitaa olla, kun tyttö herättelee öisin ja ei todellakaan tule nukuttua 3h putkeen ennen mittausta, päinvastoin, yleensä olen jalkeillakin sitä ennen ja olen huomannut, että lämmöt kerkiävät laskemaan. Mutta viime kierrolla ekaa kertaa mittaillessani satuin kyllä huomaamaan ovisajankohdan lämmöistä, joten ehkä tuota voisi jatkaa muiden ovismerkkien tukena.

Oviksen odottelua, eikä sitäkään vielä moneen päivään (viimeksi ovis oli kp20 jälkeen), joten tylsää aikaa eletään..

Seiskaseiska kp7/25-37 (viimeksi 30)

Vierailija
34/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 19/26-28 (muistaakseni). Yritän ottaa rennommin ja olla laskematta päiviä.

Itse ihmettelen kanssa ovulaation ajankohtaa..Epäilen, että ollaan lopetettu aina liian aikaisin yrittäminen. Esikoisen kohdalla hedelmäitys tapahtui kp 17/28 ja nykyään ei olla noilla kp:llä enää yritetty. Nyt vasta tajusin, että mulla ovul. tulee varmaan myöhemmin ja luteaalivaihe (miten kirjoitettiinkaan) onkin tosi lyhyt.

Mutta nyt, kun olen tehnyt ovul. testejä, niin näyttivät lh-huipun jo kp 13 kohdalla eli on varmaan näyttänyt monta pv plussaa. Tapahtuuko ovulaatio vasta lh-huipun jälkeen?? tietääkö kukaan? Nyt ei ovista kuulunut vielä kp 14 kohdalla ja siten loppuikin testit. Nyt olen viimeisen kuukauden aikana vähän laihtunut, joten kierto on voinut pitkittyä...on tämä vaikeaa..

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
35/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovistesti näyttää plussaa monta päivää, ei tikuissa ole vikaa. Tämän olen varmistanut käyttämäni testin asiakaspalvelusta. Tässä suora lainaus kysymykseeni, kun ovisplussa on tullut monta päivää:

" Testimme toimintaperiaatteen mukaan, testi mittaa virtsassa olevaa LH-hormonitason NOUSUA. LH-hormoni on aivolisäkkeen erittämä hormoni, joka osallistuu munarakkulan myöhäiskehitykseen ja aiheuttaa ovulaation.Testimme herkkyys on asetettu siten, että pitoisuus 30 Kansainvälistä yksikköä / ml antaa positiivisen tuloksen. Tämä pitoisuus viittaa hyvin selvästi ovulaatioon ja on erittäin todennäköistä, että ovulaatioajankohta on saavutettu. Yksilölliset erot ja vaihtelut kuukautiskierron välillä ovat kuitenkin suuria. Joskus LH-hormonipitoisuus nousee hyvinkin korkeaksi, jolloin testitulos säilyy positiivisena useankin päivän ajan. Käyttöohjeen mukaisesti todennäköisin hedelmöittymisaika on noin 2-3vuorokautta LH-hormonitason nousun jälkeen, ja tämä pitää mitä todennäköisimmin paikkansa, vaikka varsinainen LH-piikki saavutettaisiin vasta myöhemmin.

On kuitenkin huomioitava että varsinaisen LH-huipun pitoisuus voi olla jopa 100 kansainvälistä yksikköä/ml. Yksilölliset vaihtelut ovat kuitenkin suuria ja varsinaisen LH-huipunpitoisuus voi olla jopa 100 kansainvälistäyksikköä/ml. On myös mahdollista että LH pitoisuus jää alemmaksi kuin 30 KY tai nousee hyvin lähelle sitä tai hieman yli, jolloin tuloksia on vaikea verrata keskenään."

Rizza

Vierailija
36/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että täällä suuri osa vielä saalistaa ovulaatiota... itse en ole ikinä o-testiä tehnyt, enkä aio sitä ihan heti tehdäkään... tärppää jos tärppää ja ylipäätään menkat tulee säännöllisesti jos tulee... siinäpä lähtökohtaa meidän tilanteessa. :)

Mulla alkaa olla jännät paikat: ovulaatio oli jo viikko sitten, jos nyt kierto olis säännöllinen ja ens viikonloppuna vois jo haaveilla testistä. Aion kyllä (jos vain mitenkään pystyn!!) malttaa mieleni ja testata vasta seuraavana viikonloppuna eli viikolla 5+, koska jos vuoto alkaakin sitä ennen, pidän onnellisen tietämättömänä mahdollisesta plussasta normaalit menkat, silloin ei maailma järky niin pahasti.

Missä vaiheessa täällä muut meinaa testata??

Mä olen näitä kuun ensimmäisiä kesäkuisia, la v.m. laskettuna 1.6. ;)

Jänskää... mutta niin kivaa, vaikka jo useamman vuoden ilman ehkäisyä. Toivoahan ei sovi menettää, muuten on kaikki mennyttä.

tsemppiä kanssasisarille ja yritetään nauttia syksystä sateenkin kanssa!

Vierailija
37/50 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tilanne, että työrintamalla menen seuraavaksi tekemään lopputyön ja valmistun. Eri asia missä vaiheessa menen sinne töihin... Juuri viime raskauden alussa loppui määräaikainen edellisessä työpaikassa ja sen jälkeen olenkin sitten ollut " lomalla" .

Onnesta, kuulostaapa pahalta nuo sun edelliset alkuraskaudet. Älä kuitenkaan menetä toivoa paremmasta alusta kolmannen kohdalla, niinkuin Eliadorkin jo sanoi!

Rizza, meneepä samallalailla :). Mua vaan tosiaan huolettaa itsellä se liian lyhyt luteaaliaika! Itse testasin tänään kohdunnapukkaa ja oli kyllä aika tavoittamattomissa, eilen löysin vielä. Joten olisko sitten ollut tänään ovis... Saapa nähdä mites lämmöt huomisaamuna... Peukkuja vaan pystyyn, että olisi jo lähtenyt nousuun! Varsin mittasin nyt ja alhaisempikin vaan oli kuin aamulla...

Mites Korallilla plussat vaan jatkuu? Sullekin peukut, että lämmöt lähtisi nousuun! *bd*

Piinailijoille tsemppiä ja toivotaan, että oireet johtuisivat juuri siitä, mistä toivommekin! Eli kesänuppusesta! :)

- Salsatar kp32/28-46 (36) dpo 0? yk2

Vierailija
38/50 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken RFSU:n testillä testin ja kaksi yhtä vahvaa viivaa tikkuun ilmestyi! Voi hitsi!

Joku (anteeksi, en muista nimimerkkiä) sanoi, että tikuttelua kantsis jatkaa niin pitkään että viiva taas haalenee. Oliko sulla ollut ovis kuitenkin myöhemmin kuin testin plussa, vai miten se meni?

Ja samaan vanhaan aiheeseen palatakseni...Tänään ja huomenna taitaa olla otollisimmat ajat pupuilla? Me pupuiltiin maanantaina, Vielä kait on mahkuja et simpat olisi voimissaan?

Mä olen niin tohkeissani että tulee mieleen läjä typeriä kysymyksiä....

Eliador kp17, yk1

Vierailija
39/50 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukierron olen vaan taustaillut, nyt ovisaikaan alkaa kirjoitusintoakin löytyä.

Salsatar: Kuinka pitkä tai siis lyhyt sun luteaalivaihe on? Mulla on kans lyhyen puoleinen, 10-12 päivää. Parille lääkärille olen tuosta maininnut, mutta on kuulemma ihan hyvä vielä.

Koralli: Aiemmin lueskelin sun gynekäynnistä. Hienoa, etteivät ainakaan mitään ihmeitä löytäneet. Toisaalta joku pikku helposti korjattavissa oleva juttu olis voinut olla helpotus... Epätietoisuus ei kyllä oo mistään kotoisin.

Sä nyt sitten koitat niitä Teroja. Ihan hyvä, en oo asiantuntija ollenkaan, mut kuullostaa järkevältä ratkaisulta.

Ja aika plussavoittoista tuo sun tikuttelu. Jos se on nyt joku megajättiovis, joka tuo toivotun tuloksen.

Kuullosti aivan mun elämältä nuo ovisaikaan keskittyneet petipuuhat =). Meillä on myös eri rytmit, minä olen se aamukukkuja.

Oli se helpompaa tehtailla esikoista!! Joka vielä tuli tätä helpommin.

Elidorille onnittelut oviksen pongauksesta.

ON: Viime kierrossa loppui ovistikut kesken ja tässä kierrossa olen ekan kerran koko yrityksen aikana ilman tikkuja. Mulle tikutus ei tuo sen kummemmin paineita. Kuitenkin ovisaikaan on " pakko" puuhastella, niin ei se siitä kummene. Nyt on kieltämättä orpo olo, kun ei saa tikuista varmistusta. Olen tuntenut voimakkaasti oviksen, paitsi viime ja ilmeisesti tässä kierrossa. Laskureita olen käyttänyt, mutta on hankalaa kun ei ole se 28:n pvän kierto ja luteaalivaihe ei ole oletettu 14. Pitää soveltaa. Pesun laskuriin tulee kolmet viime menkat, se tuntuu tarkimmalta. Pesun laskuri antaa mulle kierron pituudeksi 24 päivää. Ja ovis olisi huomenna.

Ollaan kierrosta kiertoon menty suht samalla ajoituksella, ajattelin vähän muuttaa sitä. Muistanko oikein, että Rizza mietti toukokuisissa samaa?

Oviksen aikaa siis eletään täälläkin. Kiva, että moni muukin. Jännäillään sitten yhtä aikaa.

Vuodenajat vaan vaihtuu, mutta toivottu tulos antaa odottaa. Esikoinen oli talvivauva ja niin olisin toivonut tämän toisenkin olevan. Nyt siis tavoitellaan kesänuppua, kelpaisi sekin kovasti paljon ;).

Plussaonnea kaikille!!

AnniHelen@ kp 11/22-? yk8

Vierailija
40/50 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun onnittelut oviksen löytäneille, olikos ainakin Rizza, Eliador ja varmasti joku muukin. Toivottavasti se johtaa haluttuun lopputulokseen!

Vielä ovista bongaaville tsemppiä, pitkää pinnaa ja ennen kaikkea pupuiluintoa!!

Neppis08 kanssa mennään ihan samassa. Itsekkin mietin äimänkäkenä tota oviksen ajankohtaa. Tässä kuussa on ollut niin paljon oireita tuosta oviksesta, että olen jo ihan sekaisin. Kiva seurata kuulumisiasi kun on ihan sama kp ja kiertokin pituudeltaan sama.

Fertiensis, itse ajattelin testata ensi viikon loppupuolella (to-pe), jos vaan maltan odottaa...

Omaa napaa: Kohta heitän pyyhkeen kehään itseni kyttäilyn suhteen!

Oletetusta oviksesta on noin viikko ja nyt taas jomottelee oikealle puolelle vatsaa?? Parina päivänä on jomotellut alavatsaa menkkamaisesti, mutta nyt taas on toispuoleista. Jonkun näköisiä limojakin olen nähnyt silloin tällöin oviksesta asti. Saattaa olla jokunen kuiva päivä, mutta sitten taas lorahtaa..

Tosin lämmöt on ollut jo aika kauan siellä 37 hujakoilla.

Ei auta muuta kun odottaa, tärppää jos tärppää.

Hieman turhautunut Tahto kp 20/27-29