Millaisia tuntemuksia rv 11-12 tienoilla olevilla? Missä tuntuu?
Tyhmästi muotoiltu kysymys, mutta toivottavasti ymmärsitte pointin. Suomenkieleni ei ole kovin hääviä enää kuuden vuoden ruotsissa asumisen takia:)
Minkälaisia oireita teillä on? Mulla kun tuntuu olevan liitoskipujen tyylisiä kolotuksia. Välillä pohtii, että onko tämä normaalia. Vihlomista ja nipistelyä siellä täällä. Issias-tyyppistäkin vaivaa löytyy:(
Kertokaa olostanne!
Elisabeth rv 10+5
Kommentit (3)
Moi!
Olen suunnilleen viikolla 12+3. Raskausoireita on kaikenlaisia. Vielä viime viikolla vaivannut tosi paha kuvotus alkaa helpottaa. Nyt tuntuu tulevan paha olo vain silloin, kun en ole syönyt pitkään aikaan.
Varsinaisia liitoskipuja en ole huomannut. Ehkä raskauden ihan alussa oli. Nyt on lähinnä välillä menkkamaista vatsa- ja selkäkipua. Yöllä pitää ainakin kerran käydä vessassa. Kohdussa tuntuu ihan kuin kuplivan, vaikka lääkäri sanoi, etten voi tässä vaiheessa tuntea mitään.
Hyvää raskausaikaa sinulle!
tervehdya Elizabeth72. Kirjoittelen Englannista. Itsellani alkoi viikko 11 tanaan. Olen voinut yllattavan hyvin koko ajan. Valilla ihan huolestuttaa. Etova olo on vaivannut mutta ei ongelmaksi asti. Alavatsalla menkkamaisia kipuja mutta ne tuntuvat helpottaneen. Rinnat ovat arat vaikkakin eivat enaa niin paljon kuin viikoilla 7-9. Kaiken kaikkiaan olo on hyva. Uutena tunteen aon alavatsalla oleva painon tunne seka tunne eyyen enaa voi vetaa vatsaa sisalle pain niin kuin ennen. Eka ultrani on vasta 2 viikon paasta. En ole myoskaan kuullut sydanaania viela koska taalla ei ole tapana niinta kuunnella kuin ultrassa. Odottavan aika on pitka. Taytyy vain toivoa etta 2 viikon paasta on kaikki kunnossa ja pikku vaaveli vilkuttaa aidille ja iskalle. Voikaa hyvin kaikki!!
:)