Mikä tekee toisesta haluttavan?
Onko se joku tietty ulkonäöllinen piirre, puheet, pukeutuminen, kokonaisuus vai mikä?
Itselläni yksi aika tärkeä(kin)tekijä tuntuu olevan jo pelkät puheet; vaikka mies ei ulkonäöllisesti välttämättä olisikaan mielestäni kovinkaan hyvännäköinen, jos itsevarmuutta riittää ja on muutenkin supliikki kaveri, sukat pyörii jalassa.
Kommentit (10)
mutta usein joku ihan pieni juttu... :) se riippuu hirveesti tyypistä.
Kyllä naisen seksikkyys on paljon sitä millainen on.
ja mitä tekee
Joten kuinka voisi nähdä naisen joka kuolut lahna sängyssä seksikkäänä oli ulkonäkö sitten kuinka missimäinen tahansa.
Joten minä haluan tuntea olevani haluttava
joten ulkonäkö siinä mielessä sivuseikka
M42
Tällä hetkellä mun sukat saa pyörimään mies, joka ei vastaa millään muotoa ulkonäöllisesti sitä, mitä olin aina ajatellut ideaalimiehenä (joskus teininä).
Mutta vaikka sillä onkin sikspäkin sijasta pesupallo, sinisten silmien sijasta ruskeat, eikä ole juuri minua pidempi, niin toiset asiat ovat aika paljon tärkeämpiä. Se on kai joku outo yhteys, mitä ei vaan syty kaikkien kanssa, vaikka ois tosi namu urheilijakroppainen mies.
Puheet, viisaus, rauhallisuus. Äärimmäinen luottamus, mulle todella tärkeää kun oon itse niin epävarma. Leveät hartiat, jykevä leuka, hyvä kunto. Ai niin, ja hampaat pitää olla kuosissa. :D Se on kyl ihan ehdoton turn off jos ei ole.
Ja se, että toi mies arvostaa minua ja osoittaa, että minä olen arvokas helmi. En mä osaa selittää, miksi pelkkä ajatus tosta miehestä saa mut haluamaan. En osaa selittää, mutta kai tämä on sitä rakkautta.
Sikäli muuten kamalaa huomata, että kun on näyttänyt ystäville kuvia tuosta minulle niin rakkaasta, niin niitten mielipide ei jää epäselväksi. Luojan kiitos, se mikä tekee toisesta haluttavan ei tarkoita kaikille samaa asiaa.
Kuten arvata saattaa, minä en ole sellainen ihminen, joka kulkee baareissa yms paikoissa katsellen miehiä sillä silmällä. En edes osaa ajatella ketään tuntematonta haluttavaksi, ainakaan vain ulkonäön perusteella.
eikä miltään sisustussuunnittelijalta, hinttari metroseksuaalilta.
on ensin siinä, että rakastaa. Mutta mikä sen halun pitää yllä, on esim. seuraavat seikat:
Rakastan miehisiä asentoja. Esim. kun mieheni seisoo ulkona jalat vähän levällään ja kädet " luolamiesmäisesti" kaarellaan, niin tietää, että ei tuo nainen ole.
Ihanaa on nuo karvat tuolla rintakehässä ja mahassa, joka saa olla vähän pullukkakin.
Sängyssä tietysti hellä ja sopivasti rietas välillä on hän, jota haluan. Auts, alkoi panettaa, enkä jaksa enempää kirjoittaa; mies tulee kohta työmatkoilta kotiin. Menen suihkuun.
Eikä ole ulkonäöstä kiinni, mutta toisaalta kemiaa ei synny ihan kaikennäköisten kanssa. Joku ulkonäöllinen asia voi estää sen (vaikka liiallinen turhamaisuus miehessä, joka näkyy siinä että on liian tip top)Miehekkyys, särmä ja jotain karismaakin saa mielellään löytyä. Hiljaiset hissukat ei vetoa muhun. Leveä rintakehä, lihaksikkaat kädet ja rintakarvat on musta todella nam nam miehessä.
eli se jokin siellä jossain, joku karisma tms vetovoima ja älykkyys kiehtoo ja saa halukkuuden heräämään.
jota ei voi nimetä. Se on sitä jotain mitä toisessa on, ulkonäössä, äänessä, olemuksessa, silmissä, se on sitä jotain siellä jossain, siks niin erilaiset ihmiset voi olla haluttavia.