Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOKUISTEN VIIKKO 38***

17.09.2007 |

Kokeilenpa minäkin pinoa aloittaa...

Mutta tais hätäiseksi tämäkin yritys käydä ku kutsu vaunuista kuuluu..eli palaillaan taas

Nani76 ja Jooel

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalo. Huh, huh kyllä on ollut menoa. Josko nyt helpottaa. Ihanaa päästä väljempiin tiloihin. Muuttoon aikaa muutama kuukausi. Sinä aikana pitää sitten järjestää esikoisen koulu asiat yms.

Jostain luin että hevosharrastajia täällä useampiakin ja joku kyseli onko minulla oma hevonen joten siihen vastauksena että on 9v. arabiruuna joka on kyllä nyt vuokrattuna yhdelle teinitytölle ja puhetta hiukan on ollut että ehkäpä haluaisivat ostaa koko hevosen. Jos maksavat pyytämäni summan niin sitten myyn sillä aikaa omaan hevoseen on niin vähän että pitäminen tuntuu järjettömältä tässä vaiheessa. Ostan sitten joskus uuden jos on rahaa ja aikaa. Hiukka tuntuu myyminen haikealta sillä kyseessä on jo kuolleen tammani varsa joka on siis ollut minulla syntymästään lähtien. Lisäksi minulla on kolme pientä ponia joilla lapset ratsastavat.

Ja sitten poitsusn kuulumisia eli nukkuu ja syö hyvin. Ulkona unet maittaa päivällä parhaiten joten sinne yritän lykätä jos jaksan. Yöt menee myös hyvin. Kasvanut oli kovasti kun oli neuvola eli pituutta oli 53,5cm, painoa 4300g ja pipo 37cm nyt 2 viikon iässä. Jaksaa olla jo hiukan pidempiä aikoja hereilläkin ja hymyilee kovasti vaikkei vielä osaa varsinaisesti hymyyn vastatakkaan.

Nyt on mentävä hakemaan vauva joka huutaa ulkona.

aliisa ja poika 3 viikkoa.

Vierailija
22/24 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen isänsä kanssa jokamiesluokan autokilvoissa ja minä nappulan kans kotona!! Oi mikä rauha!!!

Pikku pimu nukkuu kolmatta tuntia ulkona, mikä onkin ennätys!

Pyöräytin 50 kymmentä pullaa tuossa ristiäisiin, jotka siis ovat ens lauantaina. Ihanaa kun sain edes jotain tehtyä!

Jännittää vähän mahtuuko pötkömme ristiäismekkoon, kun pidetään työtilanteesta johtuen ristiäiset näin myöhään!? Ja onhan tämä neiti paaaljon isompi kuin esikoinen oli saman ikäisenä! Hauska pallero!!

Ja mikä ei ole niin hauskaa, niin tuo koliikki! Tai joku sen tapainen... Vauveli huutaa illalla noin kuudesta kahdeksaan ja MIKÄÄN ei auta!

No onneksi minulla on samat fiilikset kuin Vitanovalla, eli aika aikaansa kutakin! Kaippa tämäkin tästä ohi joskus menee?! Esikoisesta hermoilin heti jos päivänkin esim itki, että no niin tätä tämä on ja jestas ja jestas!! Nyt ei niin enää mieti! Kaikkeni yritän pientä auttaakseni, kun harmitus iltaisin iskee, mutta kun mitään en voi niin en voi!! Täytyy vaan odottaa, että mieli paranee! Ja onneksi on tähän menessä ainakin parantunut enemmin tai myöhemmin!

Laitoin muuten innoissani edellideen kirjoitukseen vauvan iäksi 8 viikkoa...Plaah..Vale..Siis seitsemässä viikossa vasta mennään!

Minulla ei ole kauheasti mielialan vaihteluja, mutta väsymyksen aiheuttamaa lyhyt pinnaisuutta löytyy!! Esikoiselle, joka siis kohta kolme vee, tulee hermostuttua mitättömistä asiosta! Niitä sitten kadun hetken päästä ja sitten halaillaan. Kaippa tämäkin vaihe rupeaa kohta helpottamaan?!

Vielä kun saisin vauvan nukkumaan kunnon päiväunet joka päivä jäisi esikoisellekin enemmän aikaa ja turha rissaaminen ja huomion hakeminen esim tavaroita heittelemällä saataisi vähentyä!

Yöt meillä onneksi nukutaan hyvin!! Kukin omassa sängyssään!

Nyt kutsutaan vaunuissa....

Hauskaa viikonlopun jatkoa!!!

T:Mona ja neiti 7 vko6 pv + muut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu vielä täällä aamupalapöydässä istutaan...no johan tässä toista tuntia istuttu, ei vaan jaksa millään nousta ja kerätä noita tavaroita pois..no yhellä käjellä tässä taas vaihteeksi yritetään jotain kirjoittaa

Västis: terveenä ollaan muut oltu, onneksi! Esikoinen sairastiki perjantainki vielä, en tiedä mitä oli ku ei muille tullu ja ei tuntunu ihan tavalliselta vatsataudilta. Hommaatko muuten etukäteen mitään vaippatarvikkeita sinne kurssille? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen ettei mulla ole mitään..

Eilen käytiin habitare-messuilla, kylläpä muuten otti voimille! Kävin siis lasten kanssa neljästään iskää kattomassa..siihen se oikeastaan jäiki ku en sitte jaksanu yhtään kierrellä taikka innostua mistään osastosta. Porukkaa oli ihan tolkuttomasti joten vaihdoin vaunut äkkiä liinaan..ahistavaa olla tollasessa väenpaljoudessa, uh!

Nyt meneeki pikkumiehellä hermot, taidan siis lopetella, sunnuntain jatkoja!

Nani76 ja Hyökkäysketju sillä valmentajallaki!

Vierailija
24/24 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein kerrinnyt tänne vauva sivuilla käymään pariin viikkoon, ristiäiset oli sunnuntaina ja on aika mennyt niitä valmistellessa.

Eli meidän tyttönen sai etunimekseen Iira. Onneks on juhlst ohi... Tämä päivä onkin mennyt aivan laiskotellessa lasten kanssa.

Meidän tyttö on niiin rauhallinen ja kiltti. Viikonloppuna nukkui pari yötä todella hyvin 23.00 nukahti ja heräsi ekan kerran 6.45 syömään.

Isoveli 1v5kk onkin ollut vähän enemmän touhukkaampi. Vitsit kun on ruvennu viskelemään leluja ja kiljumaan. välillä itsekin pihalla mitä tässä neuvoks. Mut eiköhän kiljumiset sun muut jossain vaiheessa jää pois kun uusia metkuja tulee mieleen.

Mut tässä kuulumiset pikaseen:)

Iivokkki ja Iira 1kk 1vk