Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 18+3,flunssa ja kipeät supistukset

17.09.2007 |

Taas pukkaa flunssa päälle,kerkesin jopa 2vkoa olemaan terveenä.Eilen illalla alkoi kipeät supistukset ja vasta keskiviikko aamulla aika lääkärintarkastukseen.Nyt vaan kuulemman vuodelepoa,panadolia ja nasoliinia.Eipä oo kivaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin koko perhe sitkeän flunssan kourissa ja tietysti mietityttää, että vaikuttaako se sikiöön jotenkin. rv 14 ja supistuksia on ollut jonkun verran.

Vierailija
2/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun toinen raskaus,ja ensimmäisen kohdalla oli sama juttu.Kova flunssa ja jouduin sairaalaan supistusten takia.Nyt keskiviikkona lääkärintarkastus,ettei supistukset ole vaikuttanut kohdunsuuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kipeitä supistuksia oli ja kuinka kauan ennen kuin jouduit sairaalaan ja millä viikoilla? Mietiskelen vaan, kun olen itse saikulla flunssan ja supistusten takia. Mulle lääkäri ei luvannut edes Nasolinia, antibioottikuurin kylläkin. Raskausviikkoja vasta 14+6, joten ei hyvä.

s85:

Tää on mun toinen raskaus,ja ensimmäisen kohdalla oli sama juttu.Kova flunssa ja jouduin sairaalaan supistusten takia.Nyt keskiviikkona lääkärintarkastus,ettei supistukset ole vaikuttanut kohdunsuuhun.