Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päälle häihin?

Vierailija
17.09.2007 |

Ensi viikonloppuna on tulossa kiva tilaisuus - hyvän ystävän häät. Vaan kappas, en ole ollut syksyhäissä muistaakseni ikinä. Minkätyyppistä pukeutumista kannattaisi suosia? Kiitoksia jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säänmukaisesti pukeudutaan juhlavaatteisiin. Ei kai se sen vaikeampaa ole?

Vierailija
2/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että kesähäissä kevyt leninki on nätti, ehkä joku hartiahuivi siihen päälle. Oisko näin syksyn tultua joku jakkupuku kiva vai onko se liian tätimäinen jne. Olisiko jollain ideoita?

Sään mukaan ajattelin että uimapuku ja sadetakki ois aika jees :-DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itse laittaisin pitkän, iltapuvun varmastikin. Meillä itsellä oli syyshäät ja naisilla oli iltapuvut tms. päällä lähes jokaisella, ja melkein kaikilla hihattomat ja sitten joku huivi. Pitkiä pukuja suosisin siis itse. Väri tietty voisi olla joku tummempi kuin kesähäissä, muttei varmaan pakko tämäkään.

Eihän ne pressalinnassakaan kulje turkkipäällä, vaikka on talvi.. :-)

Vierailija
4/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nyt menneenä viikonloppuna ihan hame ja toppi, jossa pienet hihat. Sitten olkapäille huivi. Aika paljon näkyi häävierailla leninkejä ja yläosia, joissa pienet hihat, ja sitten niitä hartiahuiveja. Sisällähän ne häät kuitenkin pidetään, ja lämpö tuppaa noissa tilaisuuksissa kohoamaan, joten en minä jakkupukua pelkästään ajankohdan takia pukisi. Käytetäänhän sitä pikkujouluissakin leninkejä ja toppeja!

Ehkä pikemminkin kiinnittäisin huomiota ajanmukaiseen väritykseen, kuoseihin ja materiaaleihin. Enemmän ehkä tummia värejä jne. Ei siis sitä ohuenohutta, kukkakuvioista, vaaleaa, naruolkainmekkoa päälle. Mutta siis leninki voi ihan hyvin olla ja hartiahuivi.

Vierailija
5/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutumista oli siellä aika monenlaista. Ehkä tummempia värejä keskimäärin kuin kesähäissä.

Itselläni oli tummanharmaa juhlapuku ja juhlava bolero.

Jakkupukukin käy, mutta jos sulla on joku kiva mekko, minkä laittaisit kesähäihin, niin ihan hyvin senkin voi laittaa. Huivin sijaan kirkkoon joku neuletakki tms. (tai sitten ihan takki, kirkoissa on aika kylmä usein :))

Vierailija
6/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukisin sitä mikä itselle sopii. Kaikille ei sovi tummat vaatteet..

Vierailija
7/7 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ryhtyä miettimään mikä sopisi, olin vain lasten pukeutumista pähkäillyt ja sitten äkkiä välähti että hei - äiti ei itse tiedä mitä pukisi päälleen. Mulla taitaa olla vain kesäisiä kolttuja, joten kaupan kautta ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä