~*~*~ ENSIKOT VIIKKOON 38 ~*~*~
Tässä uusi pinkka ja vanhahan löytyypi täältä.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=11231830&p=1&tmo…
Kommentit (17)
Tänään aamusta sitten alkoi taas rintoja aristaa =( mut ei mitenkään mielettömästi. Edelleen masua nippailee,mut alaselkä on ollu jo parempi,välil pikkase vihlasee vaan. Ja edelleen on tunne et pitäis koko ajan ravata vessassa. Huoh.
Juu siis pari viikkoa sitten tuo ukko lopetti työt sielä saaressa,että ei tosiaan hirmusti olla sillon nähty. Nyt se sai sitten ravintolasta töitä ja tietty on illat sielä. Että saas nähdä kuinka tässä vielä käy.
Tänään kattelin valmiiks kelan sivuilla tuota sotilasavustus juttua kun sit tammikuussa miekkonen lähtee sinne. Saa nähdä saadaanko mitään avustusta,kun sielä luki että asevelvolliselle joka asuu yksin. Mä saisin siltä ajalta avustusta jos oltais naimisissa tai näin ku ollaa avoliitossa niin pitäis olla lapsi. Eli pelkään pahoin ettei saada pennin pyörylää. Onneks sit voi hakee muutosta jos sinä aikana lapsi syntyy.
En oikein ymmärrä muutenkaa noita juttuja ku tuntuu at kaikki avustus jutut on muutenki niin sekavia.
Tsemppiä meille kolmelle jotka jaksetaan pitää enskoja yllä vaikka muut ovat haihtuneet kuin pieru saharaan =)
kp 27/27-28??
Pikaisia kuulumisia.
ON: Tein taas ovis-testin, mitään ei näkynyt... ehkä joku heikko viiva, tai sen paikka. Luulen kuitenkin, että mikäli ovis tulee, niin ihan näinä päivinä. Tarttee jatkaa nyt testailu muutamina päivinä peräkkäin.
Tsemppiä meille kaikille. Marzulle peukkuja piinailuun.
-Koiruus-
Mikä tilanne Marzulla? Mihin suuntaan oireet on menneet? Voi hitsi kun en itse yhtään odota tuota piinisviikkoa, se on niin stressaavaa... Vaikka kuinka yritän keksiä muuta ajateltavaa/tekemistä, niin ihan pakosti mielessä on ne kaikki pienet nippailut ja muut.
Mä tiedän noista sotilasavustus-jutuista jonkin verran, muutettiin poikaystävän kanssa yhteen silloin kun se oli intissä. Eli, miehen osuus vuokrasta maksetaan kokonaisuudessaan, sekin helpottaa jo kummasti! Jos sun poikaystävä asuisi yksin, niin silloin sen koko vuokran maksaisi valtio. Myös siinä tapauksessa, jos olisitte naimisissa/teillä olisi yhteinen lapsi.
Mun eräs ystävä sai aviomiehensä kanssa lapsen silloin kun se mies oli suorittamassa sivaria. Valtiohan kustansi käytännössä kaikki kalliimmat hankinnat, jos en väärin muista niin pinniksen ja rattaat ym. tavaraa. Ihan kätevää, tulee halvemmaksi! Toivottavasti kauhean moni ei kuitenkaan hanki lasta asepalveluksen/vastaavan aikana vain sen takia, että se tulee ns. edulliseksi...
Mites Koiramamma? Onko viiva ilmestynyt?
Mulla pitäisi olla ovulaatioaika käsillä, ei tunnu kylläkään miltään siihen viittaavalta... Blaah, parempi kun heittää koko asian mielestään!
Baulie olikin jo kysellyt kuulumisia =) juu no siis tänään ei oo särkeny alaselkää eikä kyllä rintojakaan. Pariin otteeseen on masusta nippaillut töissä ja nyt ku tulin kotiin ni tuntu iha ku sellasta kuplintaa. Heh.
Märkä olo vaan jatkuu eli koko ajan sellanen tunne et vuotais mut sit ku menee vessaa ni ei mitää. *koputtaa puuta* ainakaan vielä.
Yleensä alan aina jo aamusta vuotaa joten täti on vissiin eksynyt matkalla tai hukannut kompassinsa. Mutta odotellaan ihan rauhassa, tietty se heti huomenna sit paukkaa paikalle.
Koiruudelle tsemppiä oviksen bongailuun!!
Moi! Kannan korteni kekoon keskusteluis! On kyllä tullut luuhattua joka paikassa muualla paitsi ei täällä, mutta nyt kun pitäisi tenttiin lukea niin tää on kätevää sijaistoimintaa :)
Ei kun oikeesti piti kirjoittaa kun Marzulla on niin lupaavia oireita!! Hei, peukut on täällä pystyssä ihan kunnolla, toivottavasti täti ei löydä sua!!! Sen kerran, kun plussan testiin sain, niin viikon päivät ennen sitä tuntui kun menkat olis alkanu justiinsa. Ei vain alkaneet..
Koiruus ja Baulie ovat oviksen " kourissa" siä ilmeisesti. Toivotaan viivoja myös niihin testeihin!!
Tässä kierrossa ei ollut mitään tavanomaisia oviskipuja, mutta limat bongasin (sori vaan mun limajutut) ja ainakin niiden perusteella tuli ovis hyödynnetyksi. (Tuntui tulevan hyvin aikasessa vaiheessa tässä kierrossa.) Mutta vaan kerran, toivottavasti riittäisi..
Taidan kuvitella myös, että lämpö on vähän koholla ja että vatsasta nippailee kiinnittymiskipujen lailla.. Hölmöä... Nyt kun ekan kerran sai yrittää km:n jälkeen, niin tuntuu, että tähän kiertoon on kasautuneena aivan älyttömän paljon toiveita. Yritän kuitenkin taistella pitääkseni jalat maan pinnalla, ettei tulisi kovaa pettymystä... Menis nyt pari viikkoa tästä äkkiä, niin saisi tietää syteen vaiko saveen!
Piinailu- ja ovistsemiä kaikille! Toivoo Fiiu kp 15/28-30?
Tänään en vielä ole ovis-testiä tehnyt, mutta eilen se " viivan paikka" näkyi jo melko vahvasti. Elättelen toivoa, josko se tänään tai huomenna näkyisi kunnolla.
Kiva kuulla sinustakin [b]fiiu[/b]! :) Tsemppiä meille kaikille sinnikkäille. :D
-Koiruus-
Fiiu,ihanaa että tulit meitä moikkaamaan!! Saa sitä useemminkin tulla turisemaan,meitä kun ei enää tunnu täälä montaa käyvän.
Ja sitten tän päivän kuulumisiin... tästähän tuntuu muodostuvan mulle varsinainen päiväkirja =)
Aamulla pakko syödä heti ku herää tai muuten tulee heikko olo. Sit ku avasin roskiksen ni alko etoo se haju. Taas on masua nippaillut pikkasen,mutta ei edelleenkään täti kipuja. Vesassa ravaan vähän väliä ku tuntuu et nyt alko. Äsken just kävin ja ku sain peppuni iskettuu tähä koneen eteen ni tuntuu taas heti et pitäis olla pissillä. Koko ajan tuntuu et olis rakko ihan täys.
ei viel pitäny laittaa... heh. Tekniikan ihmelapsi taas vauhdissa.
No niin siis mihinkäs jäinkään...
Rakko..juu.. Toivon nyt vaan etti täti olis taas kiusaamassa mua niin kuin silloin kerran ku tuli viikon myöhässä kylään. Koitan nyt vaan olla ihan iisisti,mutta mutta..kyllä mä odotan ens viikon viikonloppuun asti ennen ku testaan jos ei ihmeitä tapahdu.
Jep,tää tais olla nyt sit tässä. Ja huomiseen!!
Vi ses..
kp 30/28
...Marzu kun sulla on jo lupaavat kp:t! En tajunnutkaan, että täti on kuiteskin jo pari päivää myöhässä :)
Olispa mullakin edes jotain oireita, mutta kun ei sit niin mitään... Siis olispa ollut aikasemmissa kierroissa, että olisi menkat edes olleet myöhässä, niin tietäisi että tuolla yrittää jotain tapahtua.
No, nyt tosin vasta kp 16 tai jotain vastaavaa, että eihän mitään tässä vaiheessa edes pitäisi tuntua. Veikkaan että ovis oli eilen, tänä aamuna lämmöt oli ainakin kunnolla koholla (eilen pikkulimat sinne suuntaan), saas sitten nähdä pysyvätkö ylhäällä. Muutenkin hieman kuumeinen olo, voipi olla tuleva flunssakin.
Moikkelis kaikille :)
on tämä foorumi jäänyt pimentoon kesän jälkeen ihan kokonaan minulta.. meikäläinen meinaan plussasi sitten elokuussa, että siirryn tuonne odottajien puolelle jospas jaksan.. et silleen täällä
Sitä vain tulin ilmoittamaan,että ei tätiä vieläkään näy. Päivällä alaselkää kyl särki siihen malliin että enteilen sen saapuvan täs viikonlopun aikana kyllä. Rinnat on tosi herkät,jos vähänki hipasee niin...no suoraan sanottuna kiertelemättä niin heti " jöpöttää" .
kp 31/28
Päivitäppä tilannettasi ;) Oireet ja kp:t kuulostaa nyt niin lupaavilta! Varmasti toiveet on korkealla, vaikka mielessä on se yksi aikaisempi samankaltainen kierto, joka ei tuottanut tulosta.
Missä vaiheessa sun alaselkä- ja rintakipu tulivat mukaan? Silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, vai jo aikaisemmin?
bd bd bd bd bd bd bd
-Paulalta
Oli pakko tulla kommentoimaan kun huomasin baulien mua kaipailleen.
Elikkä juu,siis selkäkivut tuli sillon ku olis tädin pitänyt tulla,ja jotain päivä pari sen jälkeen tuli rintojen aristelu.
Vielä ei siis tätiä näy, kp 31/28. Eilen tein mieheltä salaa testin,tosin en edes aamuvirtsasta ja negaa näytti.
Nyt on tuo selkäkipu tullut ja mennyt että ei särje koko aikaa niinku yleensä. Että odottelen nyt sitten ens viikon loppuun tädin tuloa ennen kun testaan uusiks.
meitsi säätää...niin siis kp 32/28 siis..laskuvirhe paholainen
Oli ihan tultava kattoon että onko Marzu jo plussannut! Pahoitteluni negasta, sen testaaminen on niin kurjaa, mutta niin kauan ku " ämmää" ei näy niin on toivoa!!! Tsemppiä!
Kiitos fiiu =) niinhän se on että moni testaa eka negan ja viikon päästä se onkin plussa. Mutta odotellaan ja ihmetellään.
Tarkistin tuossa juuri paljonko mulla sillon kerran täti oli myöhässä ja huomasin sitte että jos täti ilmestyy samallai ku sillon niin sen pitäis tulla huomenna. Valitettavasti on sellanen kutina että se tulee kyllä.
kp 33/28 eikä minkäänlaisia täti oireita taas
Niin se viikonloppu taas vierähti ja ollaan taas täällä anoppilassa. Seuraavan kerran kotiin kahden viikon päästä ja sitten toivottavasti jo lopullisesti. Ens viikonloppuna mennään Korouomaan lyhykäiselle vaellukselle, nukutaan makuupusseissa laavulla ja nautitaan ruskasta. Koiratkin otetaan mukaan, tietenkin. :D
[b]baulie:[/b] Oon laittanu hakemuksia vähän sinne ja tänne. Mulla kun ei mitään koulutusta ole millekkään alalle, huoltoasemaravintoloissa oon ollut kassalla yms. monta monituista vuotta. Nyt kun laitoin noita hakemuksia, niin pistin mm. Giganttiin (kassa, myyjä, varasto), TeliaSoneralle (asiakasneuvoja), S-market (kassa jne...), DNA-kaupan myyjä ja tais olla joku muukin matkapuhelinliike... Meillä on tuo oma asunt ollut tuolla Rovaniemellä koko tämän muualla asumisen ajan. ostettiin se vuosi sitten, kun luultiin miehen työtilanteen olevan hyvä, keväällä kaikki alkoi kuitenkin mennä vituralleen. Tultiin kesäksi tänne anoppilaan ja oltais voitu jäädäkin asumaan tälle paikkakunnalle, mutta ei oo varaa pitää kahta asuntoa, maksaa vuokraa tänne ja lyhentää lainaa Rovaniemen kämpästä. Me kun ei vielä voitu myydä sitä omaa asuntoa ja mies ei uskaltanu vuokrallekaan laittaa, kun ei sittenkään oltaisi voitu myydä sitä ilman sitä veroa, kun itse pitää olla kirjoilla 2v. putkeen. Onneksi nyt kaikki kuitenkin selvisi ja voidaan ihan itse asuttaa omaa kotiamme. Meillä ollut puhetta, että jos ei työtilanne parane, niin vuoden päästä myydään kämppä ja muutetaan Oulun suunnalle. Nyt kuitenkin jos kaikki menis hyvin, niin ehkä ei tarttis muuttaa silloinkaan. Että jos miehen työ olis hyvä ja sitä riittäisi ja jos miä vielä löytäisin töitä jostain.
ON: Mulla pitäis olla ovis kohillaan kohta puoliin, eilen tein testin mutta mitään ei näkynyt. Pitkitän nyt vielä sitä lääkäriinkin soittamista, kun ei kuitenkaan vielä kahteen viikkoon olla menossa kotipaikkakunnalle. Varaan vasta sitten kun ollaan kotona, tai ainakin lähempänä sitten.
-Koiruus-