$$ * 60- LUKULAISET * $$ viikko 20!
Kommentit (20)
etta saadaan nousuun taa sivu - taitavat kaikki 60-lukulaiset toita ahertaa tallai maanantaiaamuisin...
Olen pyörinyt viimeiset kaksi kuukautta keskenmeno-palstalla. Nyt tulin kurkkaa tälle puolelle, ja tuo " 60-lukulaiset" -otsikko vaan pisti silmään. Olen kovasti vauvakuumeinen, mutta vielä ei ole " lupaa" yrittää. Menetimme vauvan raskausviikolla 20+5 ja edelleen on keskenmenoon johtaneiden syiden etsiminen päällä. Viimeksi otettiin meistä molemmista vanhemmista verikokeita ja niitä tutkitaan. Kovasti toivoisimme pikkuista, menettämäämme vauvaa se ei toisi takaisin, mutta elämäämme lisää iloa varmasti.
Kyllä vaan, töitä painetaan näin maanantaina niska limassa. Taitaa kostautua tuo perjantain vetämättömyys. Mutta ihanaa levinia että aloitit pinon. Varmaan se riippuu kierron ajankohdastakin koska keskustelu käy vilkkaana, ainakin omalla kohdalla. Oviksen jälkeen tuntuu että koko ajan on täällä häiriköimässä ja ennen ovista hiipii lukemaan kuulumiset ja toivoo että joku olisi tuonut hyviä uutisia ja plussannut. Nytkin kovasti odottelen emmin uutisia joska plussa olisi vihdoin vahvistunut. Kovasti peukutetaan sinulle. Mitä muille kuuluu? Kai meistä joku muukin oli piinapäivillä???
Oma napa menee kp11(tai 10 miten sen ottaa, menkat alkoi silloin perjantai iltana myöhään pienellä tipottelulla, joten laskin sen ekaksi päiväksi vaikka lauantaina alkoi vasta kunnon vuoto). Kuinkahan nuo oikeasti tulisi laskea. Joka tapauksessa huomenna voisi alkaa tikuttamaan. Outoa tämä olotila joka tapauksessa on kun eilen tytöt rutisti kovaa niin rinnat ovat tosi arat enkä muista että ne koskaan olisi kierron tässä vaiheessa ollut, vai olenko koskaan niin tarkkaan tutkinutkaan oireita. Samoin mahanippailut alkoi tänään. Pitäisiköhän tikuttaa eka kerran jo tänään. Tosin voihan se olla että km:n jölkeen kierto tekee tepposiaan ja venähtää taas kerran pitkäksi. Katsotaan nyt. Aamulämpöjä olen tässä kierrossa alkanut testaamaan niin tietää olisiko ovis mahdollisesti tapahtunut, ne ainakin oli aamulla viellä alhaalla.
Tulkaahan kertomaan viikonvaihteen kuulumiset ja paljon ihania plussauutisia. Kuinka sonjaemman hoitosuunnitelma etenee?
-pietu-
Paidelle terkkuja ja jaksamista, jos käyt meitä kurkkaamassa....
ja lisäksi täysin mielenkiinnoton kp 3 menossa. tämä kevät on aina töiden puolesta tosi kiireistä aikaa, ja kun jo viikkoa ennen tätiä oli selvät merkit, niin ei mitään piinailuakaan saanut aikaseksi.
mutta kiva että tulee uusia mukaan, kyllä tämä tästä vilkastuu. vm-69 voimia keskenmenosta toipumiseen, mukava että olet jo ajatuksia saanut vähän tulevaisuuteen ja mukana täällä. täytyykin laittaa esittelypino uudestaan niin saadaan päivitettyä sitäkin.
niin, mites ne emmin viivat, tulepas kertomaan!
aurinkoista päivää kaikille!
Moikka vain kaikille uusille ja vanhoille !!!
Ihanaa 2 ansaittua vapaa päivää .. Mutta molemmat työntäyteisiä, mutta eipähän ainakaan tarvitse olla työssä. On kaikkea muuttoon liittyvää hoidettavana, ja pankki-asioita jnejne. Kaikkea pitäisi tehdä, mutta tuntuu, että asiat vain jynnää paikoillaan.
Olen siis testaillut aconeilla ainakin miljoona kertaa, mutta aina päivisin tehdessäni testin on siihen piirtynyt hailakka haamu, mutta silminnähtävä haamu- Eilen aamulla tein aconin aamupissasta, ja 2 viivaa siihen piirtyi, toinen ei niin vahva, mutta nyt testiviivakin punainen ja paksu. Tämä on toinen kerta elämässäni, kun olen saanut noin kauniin testiviivan. Kyllä sitä tuli käänneltyä ja katseltua kauan, melk. töistä myöhästyin. Miehelle kiikutin sänkyyn tikun :-D Kait siellä siis jotakin on ' masussa' toivotaan, että kaikki menisi hyvin, mutta itse en jaksa olla kovinkaan positiivisilla aatoksilla, koska niin monta epäonnistumista on ollut.
Tämä alkava raskaus on erilainen kuin viime syksynä ollut. Silloinhan oli sitä tiputtelua vuotoa alkaen rv-4 aina sinne melk. viikolle -8. Ja painoa tuli tuon muutaman viikon aikana sellaiset 4kg (?) NKL lääkäri sanoi sen johtuneen nestekertymistä kohdussa ja munasarjoissa (?) Koska kyseessähän oli ulkopuolinen raskaus. ( munasarjaan kiinnittynyt sikiö ) Mutta nyt ei ole ollut vuotoa sen jälkeen mitä oli silloin kp20-25 kohdalla, eli vuoto tuli todella aikaisessa vaiheessa ja oli vähäsitä ja hieman sellaista erisävytteistä, ja HYYTYMIÄ ei ollenkaan !!! Sellaista pientä öklö-oloa on ollut päivisin, jos ruokailu myöhästyy, ja vatsaa nipistelee aamuin-päivin ja öin. Varsin viime yönä heräsin sellaiseen ' kovaan' kuukautiskipuun ja heti tuli pelko, että nyt se vuoto alkaa, kuitenkaan mitään ei ole tullut pientä valkovuotoa lukuunottamatta. Päätäsärkee kiitettävästi-mutta se tulee puuskittain ja menee heti ohitse, en ole ottanut särkylääkkeitä. Huimausta on ollut, se on inhaa .. Ja mieliala ailahtelee ..
Tälläisiä uutisia täällä ! Mutta kuten sanoin, vielä ei jaksa/uskalla oikein innostua, sitä kun ei koskaan tiedä mitä tuleman pitää.
Mutta rv-5+2 bdbdbdbd. Laskettu aika olisi 14.1.07 vauvan laskurin mukaan ...
Teti missä sinä oikein olet ? Onko opinnot jo päättyneet ? Tsemppiä sinne !!! Ja vm69, toivotaan, että pian pääset uudestaan yrittämään vauvaa !! Jaksamista sille suunnalle, kuin myös pietulle !!! Meitä kaikkia taitaa ainakin yhdistää nuo keskenmenot. Onkohan se jotenkin sidoksissa ikään, kun meillä kaikilla mittarissa melk. se 40v.
Missä sonjaemma oikein on ? Te vielä joudutte odottamaan menoa sinne väestöliittoon ? Ja tarttiksellakin menossa vasta kp3 ..
Kaikille hyvää tiistaita ! t. emmi
Muutama rivi täältä keskeisestä Suomesta. Peukut pystyssä Emmille, että kaikki menee hyvin!! Täällä taitaa tosiaan monilla olla ikäviä keskenmenokokemuksia=(. Itse kuulun siihen joukkoon, joilla ei tapahdu mitään. Toisaalta olen miettinyt, että parempi niin kuin keskenmeno.
Kierto menee kp19/27 tienoossa, eikä erityistä mainittavaa. Huippailee, etoo ja palelee, mutta niin mulla yleensäkin tässä vaiheessa tekee. Jokainen peeämässätön päivä on kuitenkin voitto! Mulla ne nimittäin voivat alkaa jo heti oviksen jälkeen ja ovat ihan hirveitä liittyen tietysti osin clomit+pregnyl-lääkitykseen.
Hiien kylmä ollut täällä. Työhuoneestakin lopetettu lämmitys jo ties millon ja tässä vilutuksessa se ei ole kivaa!
Viikonjatkoja kaikille!
kylläpä on ollut kylmää je helv.... kiirettä töissä.
Kertokaa onnettomalla netinkäyttäjälle miten voisin vielä kirjoittaessa käydä lukemassa teidän tekstejä! Tuli sit samantien mieleen, et varmaan vois ehkä avata toisen sivun tänne keskusteluihin, vai?
Siis sen takia, kun en koskaan tässä vaiheessa muista mitä kukin teistä on kertonut kuulumisia.
Jollain oli plussaa!!!! Onnea ja paljon tarrasukkia ja kunnan vauvaliimaa mukaan.
ON: Täällä menossa kp 24/32-36 eli piinaviikkoja odotellaan. Ovis oli 12.5 ja kaikkemme olaan tehty! Heh,heh.
Ihme nipistelyä vatsan oikealla puolella ollut eilen ja tänään. Lämmöt 36,2 kun normaali on 35,6. Siis ihme nipistelyä.
Ei ole aikaisempaa kokemusta, paitsi km viime syksynä, mut ei mitään muistikuvaa millainen oli olo ennen plussaa.
Nyt siirryttävä kotihommiin!
Ensiksi onnittelut Emmille ja kunnon liimaa vaaville! On todellakin kiva lukea tällaisia uutisia.
Täällä mennään kp2, niin täti eilen kurvasi pihaan ja minkäs sille teet kun tuppasi kylään. Vatsaa olikin jo jomotellut useamman päivän että melkein tiesin näin käyvän mutta kuitenkin toivoin viimeiseen saakka. Mieliala on vaihde´llut laidasta laitaan. Välillä olen miettinyt että onko minusta äisiksi ollenkaan ja osaankohan olla edes kunnon äiti kun taas sitten miettii kuinka sitä olisi mukava kun olisi se pieni käärö. Onko muilla tällaista vai minäkö vain ailahtelen näin. Loppujen lopuksi tulin kyllä siihen tulokseen että kyllä se raskaus olisi se tavoite tällä hetkellä ja se käärö sitten. Kuinka suuri se pettymys sitten olikaan taas kun menkat alkoi:( Olen jo kauan valmistautunut joka kuukausi pettymään mutta jotenkin nyt tuntui siltä että olisi voinnut tärpätä vaikkei minkäänlaisia oireita kyllä ollutkaan. No pari päivää tämä alavireisyys kestää ja sitten taas suunnittelemaan uutta yritystä. Se vuosi yritystä rylee tosiaankin sitten täyteen kun tämä uusi alkanut kierto tulee täyteen. Oikein " vuosipäivä" juhlat pidettävä.
Kesän olen päättänyt elellä tämän asian suhteen ihan rauhallisesti ja sitten syksyllä jos ei mitään niin katsotaan mistä lähdetään liikkeelle. Kesällä kun ei varmasti tapahdu mitään tutkimusten suhteen kun lomat pyörii.
Opiskelut on loppusuoralla ja lopputyöstä olen selvinnyt, vielä ensi viikolla yksi tentti mutta sitten on pohja vastassa. Parin viikon päästä aloitan kesätyös ja olen sitten koneen ääressä päivittäin että jospa sitten enemmän täälläkin kommentoisin.
Piinailijoille peukutuksia ja oviksen bongaajille tärppiä! Mukavaa loppuviikkoa kaikille vaikka kylmä sää onkin mutta kyllä se kesä vielä tulee:)
Täällä sitä ollaan linjoilla ... Viimeinen vapaa ja sekin menee asioita hoidellessa-plaah- Eilen meni pankissa reilut 2 tuntia :-/ Aattelin, että selviän 1/2 tunnissa, mutta mitä vielä. Todella mukava ja asiallinen laina-asioiden hoitaja, kävi kaiken huolellisesti läpi. Ja aloitin eläke-rahastoon säästämisen, sekä rupean tekemään pienoista sijoitusta kuukausittain- En tiedä onko se kannattavaa, mutta senhän voi lopettaa, jos se ei lyö leiville. Mutta eläke-rahasto vaikuttaa ihan asialliseslta jutulta. Onko täällä muita ' 60' lukulaisia, jotka säästävät eläke-rahastoon ? Huomenna on sitten kauppakirjan allekirjoittaminen !!!
Ostin eilen aconin testin ' TAAS' ja tein hetki sitten, ja kyllä se edelleen haamuttaa .. Alkaa jo ihmetyttämään, mutta onneksi sain silloin muutama päivä sitten hieman värikkäämmän testiviivan, kun tein ammupissasta, mutta kuitenkin pienoinen pelko takaraivolla ..
Eilen nippaili oikein ' kovaakin ja kipeästi' ja oli öklö-oloa, mikä menee syömällä tai juomalla ohitse. Mutta tänään ei oireen oiretta, ja vatsakin aivan entisenlainen. Rinnoissa ei muuten ole tapahtunut mitään erityistä muutakuin se, että ovat jotenkin raskaammat/tukevamman tuntuiset. Voisko olla kohdunulkopuolinen/tuulimuna raskaus taas kyseessä ? Täytyy käydä lekurissa ensi-viikolla jos ei viiva rupea tummenemaan :-D On tämä elämä yhtä viivojen tutkailua, ensin ovista ja sitten raskauden ...
Teti kiva kuulla sinusta ! Onnea valmistumisesi johdosta !!! Ja lykkyä pyttyyn kesätyöhösi. Muuten, minä olen samanlainen neurootikko kuin sinäkin, aina pohdin ollakko vai eikö olla. Nytkin olen super onnellinen, jos tuolla masussa vauva olisi, mutta kieltämättä, heti positiivisen testin jälkeen alkoi ns. pelko-ajatukset vallata mielen. Onko minusta äidiksi, ja millainen äiti tulen olemaan, jne .. Samoja juttuja olen miettinyt jo muutaman vuoden ajan, mutta aina kun saa + r-testiin niin silloin pelosta tulee jotenkin todellisempi. Olen päättänyt, että olen sellainen äiti kuin olen, mutta parhaani koitan tehdä ja piste.
Ja joka ainut kerta + testin jälkeen olen huomannut, että mieheni ja minun välit ovat hetkellisesti muuttuneet, vai onko sekin vain tuolla oman pääkoppani sisällä oleva pelko ? Kun näin kauan olemme molemmat olleet ilman lasta/raskautta.
Hyvää keskiviikkoa kaikille kultaisille ! t. emmi
etta poistun yhta hiljaa kuin tulinkin: tein testin aamulla ja naytti + ; laskettu sitten tammikuulle 07.
- levinia69-
Olen ollut kaksi päivää koneelta pois ja hirvittävä kiire oli lukemaan teidän viestejä mitä kullekin kuuluu. Ensiksi emmille; ihanaa että kaikki on hyvin ja toivotaan että myös seuraavat 9 kuukautta menevät ja saatte pienen käärön syliin. Ja levinia; onnea sinulle ja samat toivotukset kuin emmille. Aivan mahtavaa kun vihdoinkin saadaan meidänkin pinoon onnistuneita raskausplussia eikä vain niitä ovisplussia.
Teti, harmillista että täti teille eksyi mutta niinkuin sanoit parin päivän päästä mieli on taas uudessa yrityksessä. Ja paljon onnea valmistumiselle ja kesätyölle. Ja mikä mukavaa olet koneen ääressä usein. Mitäs meille muille kuumeilijoille?
Oma kierto taitaa sitten alkaa taas venymään, sen tuo km taisi saada aikaan. Nyt kp13 eikä minkäänlaista haaleaa viivaakaan ovistestissä, joten ennen viikonvaihdetta ei oviksesta tietoakaan. Lämmötkin ovat vielä alhaalla. Jotenkin tämä odottaminen ja oman kropan kyttääminen ottaa nuppiin vaikka kuinka yrittää ottaa kannan että tulee jos tulee. Taitaa meistä aika moni painia saman ongelman kanssa.
Ihana aurinko paistaa taivaalla, jospa lähtisi vähän pihahommiin. Tulkaahan kultaiset kertomaan kuulumisia ja lisää ihania plussauutisia. Huomiseen.
-pietu-
Ekaa kertaa tällä viikolla ehdin lukemaan kuuskyt pinoa ja mitä kohta keski-ikäiset silmäni näkevätkään: plussauutisia!! JEE!! Emmin viivan vahvenemista jo osasinkin odotella, ja Leviniallekin hurrrrjat onnittelut :) tiukkaa vauvaliimaa ja dubbeltarrasukkia molemmille!!!
Emmi kyseli eläkevakuutuksista.. vai oliko se sijoituksista. Noh, enivei.. mulla on ollut eläkevakuutus jo pari vuotta. Tässä kun on työikää (vielä) kuitenkin jäljellä, niin olisi kiva myös päästä eläkkeelle ennen kuin kupsahtaa kompuutterinsa ääreen. Ja vaikka sitä innostuisikin olemaan pidempäänkin työelämässä, niin saapahan eläkettä ainakin joltain taholta. Tässähän me kaikki kovasti yritetään saada maailmaan uusia eläkkeenmaksajia ;)
Tetille tätipahoittelut :( On se kumma mutsi, kun tuppaa kylään, vaikkei ole edes kutsuttu.. Kuten joku jo kirjoittikin, niin riippuu kierron vaiheesta, miten tiuhaan palstalla käy. Allekirjoitan sen täysin. Oviksen lähestyessä ja varsinkin sen mentyä täällä tulee notkuttua enemmän kuin olisi (mielenterveydelle) hyväksi, ja kun menkat sitten alkaa, niin HUOH.. depis iskee eikä tietokone voisi vähempää kiinnostaa. Ja siitä aasinsilta: alkaa meikätytöllä ovis olla ovella (jos se nyt tässä kierrossa iskee päälle... läheskään joka kuukausi niin ei tapahdu) ja mikä parasta: ukko armas tulee jo huomenna (piti tulla vasta vloppuna) ja me päästään hommiin isolla hoolla :)
Taidetaan Pietu mennä suht' samoilla päivillä: mulla on nyt kp 15, eli josko sittenkin päästäis yhdessä piinapenkkiin ;) Mä olen tässä yrittänyt juoda greippimehua ja syödä omegaa jos jonkin numeroista.. pitäis olla " olosuhteet otolliset" :)
Kelien lämpenemistä odotellen ja tärpikkäitä oviksia toivotellen
ANI
Ihanaa, ehtii heti aamusta koneelle. Ensimmäiseksi oli luettava meidän pino, joten voi sanoa että aikamoisessa koukussa ollaan tähän mutta mukavassa sellaisessa.
Eilen oli niin paikainen piipahdus koneella ettei kerennyt emmin viestin kysymyksiin vastaamaan. Eläkevakuutusta minulla ei ole. Olen siitä kuullut kaksitahoisia juttuja ja ajattelin että olkoon. Varmasti siinä on paljon järkeäkin. Mutta sen rahastosäästämisen otin muutama vuosi sitten ja sinne menee suoraan tilistä muutaman kymmene euroa, joten sitä ei edes huomaa. Se on kätevää jos joskus tarvii nostaa niin seuraavana päivänä on rahat tilillä ja maksavat vähän korkoakin.
Tuosta emmin viivan vahvuudesta; eilen illalla sitä pohdin ja ajattelin ettei se vahvuus ole varmaankaan se ratkaiseva tekijä. Minulla oli aiemmista raskauksista haaleat viivat ja kaksi onnistunutta raskautta. Tästä km:sta tuli heti niin vahva viiva, hyvä ettei ollut tasavahva kontrolliviivan kanssa että mieskin sitä ihmetteli mutta kuinkas kävi.... Toivottavasti pääset emmi nauttimaan ihanasta raskaudesta pian.Mukavaa kun on jo kaksi plussannutta, yritetään tarrata teidän mukaan plussapuolelle....
Anin kanssa mennään aika samoissa, minulla on kp 14 mutta ovista ei kuulu ei tunnu. Lämmöt aika alhaalla, ei limaisuutta ja ovis testi on ihan puhdas nega, joten tulee pitkä kierto jos ovuloin edes tässä kierrossa ollenkaan. Minä olen popsinut niitä multitabs kapseleita, joita suositellaan raskaana oleville ja sitä suunnitteleville. Greipit jätin pois, samoin e-vitamiinit. Jospa tuosta yhdestä saisi kaiken tarvittavan.
Missä muuten meidän muu joukko on? Sonjaemmaa ja marikkoa huhuilen, mitä kuuluu??
Jos jatkaisi välillä työn tekoa ja odottaisi aamukahville pääsyä. Jotenkin on taas niin vetämätön olo, no onneksi ollaan viikonloppua kohti menossa. Palaillaan.
-pietu-
Lämpimät onnittelut levinialle plussasta!!!
Voi että pidetään peukkuja Emmille. Päivä kerrallaan eteenpäin, mutta kyllä vihdoin ja viimein niin kovasti soisi kaiken menevän hyvin.
Ei ole tullut kirjoiteltua kun on aivan tajuton kiire töissä, projekti painaa päälle ja deadlinet lähestyy. Lisäksi täällä on ollut vierasta porukkaa Ja ehkä on ollut se ennen ovista oleva hiljaisempi kausi...Ensi viikolla on sitten VL:n suunnittelu aika (taas jälleen kerran...johan noita on parit olleet) ja taas jälleen kerran täytellään esitietolomakkeita...no, se on pieni paha. Jos ne sanoo että ei voida heti aloittaa hoitoa niin heitän hanskat tiskiin ja kävelen diacoriin ja lyön rahat pöydälle, noin niin kuin kuvainnollisesti. Saa naikkarit ja väestöliitot soitella sitten kun niille sopii, en jaksa enkä ehdi turhaan juosta niiden istunnoissa jos mitään ei tapahdu.
Kp 13 mennään ja terot pitäisi hakea apteekista. Toivottavasti niistä nyt ei kovin sivuoireita tule. Aloitan kuitenin nuo terot nyt jos hoito alkaisikin tässä kierrossa. Muuten kai tässä pitäisi taas rutiininomaisesti pöllyytellä niitä lakanoita ;)
Tervetuloa vm69 ja pahoittelut keskenmenosta. Täällä on hyvää vertaistukea, tässäkin porukassa on moni kärsinut keskenmenon, aikaisemmin tai myöhemmin ja osa jopa useita.
Nyt taas hommiin...
Tosi upeeta, et niitä plussia alkaa tulla.
Joku kyseli eläkesäästöistä.
En ole ottanut sellaista. Ihan varmasti on hyvä juttu, siitä en lähde väittelemään.
Mutta mulla vaan sattuu olemaan tulevaisuudesta erilaiset ajatukset!
Ensinnäkin onko mitään eläketurvaa enää silloin kun oltaisiin eläkeiässä? Ja mikä sattuu olemaan ikä silloin kun voisi jäädä eläkkeelle? Ehkä 70v. tai jotain sellaista.
En ole todellakaan valmis tekemään töitä siihen asti. Elämässä on niin paljon asioita mitä haluan tehdä, ja kaikkeen siihen tietysti tarvitaan aikaa ja rahaa.
Olen yhdessä projektissa mukana ja sen kautta aion taata meille tulevaisuuden, sellaisen minkä itse haluan eikä niin että joku muu päättää.
Tiedän, että joku näkee punaista lukiessaan tätä, mutta näähän on jokaisen mielipiteitä ja jokaisella on oikeus elää elämänsä niinkuin haluaa! En todellakaan halua tuomita kenenkään päätöksiä.
Ja tietysti oma päivän tilanne: kp 27/32-36 eli piinailua lähestytään ei taida olla enää minkäänlaisia oireita ilmassa. Yritän oikeastaan olla ajattelematta koko asiaa. No, tota en kyllä usko itsekään, koko ajan on mahd. raskautuminen mielessä.
Onko muita joilla pinnailu menossa tai lähestymässä?
Vielä Emmille ja Levinialle monta paria tarrasukkia mukaan!!!!
Aika harmaa ja kylmätuulinen perjantai, ei tee edes ulos mieli mennä. Meinasin töiden jälkeen mennä ostamaan ulkoruukkuihin kesäkukkia mutta näinköhän uskaltaa kun sääkin tuntuu viilenevän. Tämä kevät on tällaista tuskaisaa aikaa minulle tuon pihan laiton kanssa, olisi kiva laittaa kaikenlaista kivaa kun tietäisi vain mitä. No yritettävä on ainakin.
Kuumeilija; ei tarvitse olla mielipiteistään huolissaan. Kukaan ei varmasti teilaa toisen ajatuksia moisesta aiheesta. Täällä varmasti on asioista yhtä monta mieltä kun on kirjoittajaakin. Ihan vapaasti saa sanoa mielipiteensä.
Töissä heittivät aamukahvilla ilmaan ajatuksen että koskas teillä on iltatähden aika. Jestas että taas kirpaisi ja syvältä. On se vaan ihme että vaikka kuinka uskoo päässeensä asian kanssa sinuiksi niin eikös mitä, tuntuu taas tosi pahalta. Eikä oloa paranna sekään että on kp 15 ja ei edes haaleaa viivaa tullut ovistestiin. Näinköhän kierto heitti ihan häränp...ä ja venyy sinne 40-50 päivään. No ei kannata tietysti etukäteen surra, katsotaan viikonloppu ja toivotaan että sitä haaleaa viivaa alkaisi tulemaan pikkuhiljaa. Katsoin noita vuodenvaihteen kiertoja ja tikutuksia niin haaleasta viivasta menee n. 3 päivää vahvaan plussaan. Tosin kokemusta ei ole kuin kahdesta aiemmasta tikutuksesta niin voihan se muuttuakin. Olipa taas tätä itseään. Missäs kaikki luuraa kun on niin hiljaista????? Kuinka emmin ja levinian raskaudet etenee? Ettehän hylkää palstaa ihan kokonaan vaan käytte kertomassa kuulumisia? Missä listassa levinia olet odotuspuolella jotta voimme käydä kurkkaamassa raskauden etenemistä?
Mukavaa viikonloppua kaikille.
-pietu-
mää näköjään pääsen aina vasta näin iltapuhteella koneelle :)
Täällä palstalla saa olla ihan mitä mieltä haluaa, eikä tule puukkoo selkään.. se on tosi mukavaa :) Eli tämä tästä eläkevakuutusjutusta, vaikka olenkin sen puolesta.
Oviksen PITÄIS olla tulollaan (kp:n mukaan), mutta tiedä häntä... Limoja en ole bongaillu enkä vatsan nippailuja, joten taitaa tehdä ohimarssin koko ovis tässä kierrossa :( Ja parempi ehkä niin.. ukko raasu on ihan puhki (taas).. eilenkin illalla kuului vaan kuorsaus hänen puoleltaan.. eli ei siinä paljon peittoja pöllyytellä... Jospa tänään saisin miehen hiukan innostumaan... yritän ainakin pitää hereillä yli klo 22 ;)
Tää elo on tämmöistä kun viikot asutaan eri osoitteissa. Etäsuhdetta on kestänyt nyt abouttiarallaa viisi vuotta, eli viikonloppuisin ollaan nähty. Kesällä tämä onneksi muuttuu, kun muutetaan saman katon alle :)
Hyvää viikonloppua kaikille kultsuille :)
ANI
Tiedän, että oviksesta ruumiinlämpö alkaa nousta, mutta tääs on liian paksua: eilen illalla alkoi viluttaa niin maan perusteellisesti, kun menin nukkuun. Kuume nousi yöllä 39.5:een :( Joka paikkaa kropassa särkee: pää on kuin haminan kaupunkin, jalat ei kanna, selkää särkee ja on sellainen tunne alakerrassa, että olis vuosisadan menkat tulossa.. eli karseet menkkamaiset kivut. Tytölle 1v2kk nousi kuume pe-la välisenä yönä, mutta onneksi on ollut tänään jo parempi. Toivottavasti itekin tästä tokenen.. kun ei jaksa yhtään mitään.. ei edes syödä.
Ovis taisi kuin taisikin olla lauantaina, ainakin massua nippaili vasemmalta siihen malliin. Onneksi sain pidettyä ukon perjantaina hereillä, ja päästiin vähän puuhaileen ;)
Tää koko kropan jomotus, ja varsinkin nuo menkkamaiset kivut, ovat toooosi epämiellyttäviä.
Noh, kävinpä kertoon kuulumiseni vielä tähän viikon 20 pinoon, niin saatiin sunnuntaillekin jotain tekstiä.. vaikka ei tää mun marina ja valitus mitään mukavaa luettavaa taida olla..
Nyt pitää mennä ruokkiin lapset. Ukkokin lähti taas viikoksi pois, pitää selvitä ihan ite.
Mukavaa alkavaa viikkoa nro 21 kaikille :=
ANI:n raportti kotilasareetista
-levinia69-