Aiemmin " kauhistellut" ikäeroja, mutta kun on nyt osunut omalle kohdalle...
Olen 38-vuotias ja ihastunut 24-vuotiaaseen, tosi ihanaan nuoreen mieheen! Ja tunne luullakseni molemminpuolinen, itseasiassa mies teki aloitteen lähestyessään minua, koitin olla " viileä" , mut eihän se onnistunut! Olen eronnut, joten mä saan tehdä, mitä huvittaa, ettei nyt sit moralistien tarvi alkaa nousta takajaloilleen... Eilen illalla näin hänet tuossa lenkillä ja vietimme ihanan tuokion suutelemalla autotallissa, koitan pitää tän vain ihastuksena ja ehkä kokeilunhaluna hänen osaltaan, miltä vanhempi nainen tuntuu??? Selvennykseksi viel, etten iha ikäiseltäni näytä, ts. oon aika nuorekas nainen, moni tuntematon sanonu korkeintaa kolmekymppisen näköiseksi, joten se ikäero ei tuntuis pahalta, mut tää 14 vuotta! Aika liikaa?
Kommentit (32)
Vaikka tiesin hänen ikänsä niin en ensin osannut sitä ajatella koska hän ei näytä niin nuorelta. Sitten aloin laskemaan ja kauhistuin.. Ja peräännyin. Ajatus 16-vuotiaasta tuntuu aivan erilaiselta kuin ajatus hänestä.
onhan se ihan selvää et 38 vuotias nainen on jo kokeneempi kuin 24 vuotias mies. Moni mies on vielä tuossa iässä ihan lapsen kengissä. Ja entä kymmenen vuoden päästä kun mies haluaa lapsia? Sit kai täytyy vaihtaa nuorempaan....
sanoisin että on erittäin epätodennäköistä, että 24 v. mies olisi kiinnostunut suhteesta kanssasi. Luuletko, että 24 v. tahtoo esitellä sut kavereilleen " moi tässä on mun 38 v. tyttöystävä?" . Luuletko, että hän tahtoo viedä sinut baariin iltaa istumaan kanssaan/leffaan/mitä nyt ikinä tekeekään vapaa-ajallaan?
Pidä toki hauskaa, mutta samalla jalat maanpinnalla.
Naisten suurin ongelma yleensäkin on juuri se, että ensi-ihastuksesta ajatukset liitelevät jo ties mihin. Yleensä 30+ naisen ja 20+ miehen välisen jutun koko pointti on nimenomaan siinä, että molemmat tietää mikä on homman nimi! Ei mee liian mutkikkaaksi kummankaan kannalta...
isäni oli italialainen ja ehkä juuri siksi liitto onnistui, kulttuuri on sen verran erilainen. En osaisi kuvitella että suomalaiset parit joilla on iso ikäero ovat onnellisia, kuin ei ole saman ikäisetkään parit.
tarkoitan että iso ikäero vaatii hyvää itsetuntoa mieheltä.
itse lomalla, miehellä töitä aamu- ja iltapäivisin... Just äsken sanoin hälle puhelimessa, että pidetään tää juttu sit sillä tasolla, että täs on kaksi ihmistä haluamassa samaa asiaa, etten ole alkanut enkä aio mitää vakavempaa " stooria" tästä kehittelemään... Mies jäi miettimään, lupasin enempi hälle selvitellä " kupletin juonta" hälle huomenissa! En ole yhteistä tulevaisuutta heti hänen kanssaan suunnittelemassa, kamalaa sanoa, mutta sitä yhtä täs kai molemmat olemme hakemassa! Ja niin kauan, jos se siiä pysyy, niin ok! Mä tajuun kaikki realiteetit, ja jalat ON maassa!
-ap-
Pitkään kyllä olivat yhdessä.
Vierailija:
Ei ole liikaa. Samulinilla on 30 vuotta itseään nuorempi
Tekstisi vaan oli sen verran höyrypäistä et alkoi vähän hirvittämään sun puolesta...Mut hyvä juttu!
En halua että siskot joutuu pettymään, siksi olen täällä palstalla kertomassa omista kokemuksista ja niistä viisastuneena jakamassa neuvojani...;-)
Mukavaa syksyä!
N 37
joten se juttu ei kaatunut ikäeroon.
mies soitti, oli ajatellut mun ajattelevan " vakavampia" , mutta ollaan molemmat samalla aaltopituudella, hauskanpitoa, niin kauan kun sitä kestääkään. Kerrassaan mainio olo! Tuskin seurustelemaan alamme ikinä, mutta hauskaa saadaan pitää, juuri nyt! Kieltämättä tuntuu kivalta, kun komea nuorimies sanoo minua syötävän nätiksi, älyttömän mukavaksi ja kivan tuntuiseksi! Huips! Eli onko mulla nyt " toyboy" !? Taitaa olla!
minua ainakin ällöttää pelkkä kiimasuus ihmisissä..
kaikki arkipäivätkin?