Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puuttua läheisen epäiltyyn huumeidenkäyttöön...

Vierailija
17.09.2007 |

Tämä on varmaan väärä foorumi mutta uni ei tule ja olo on kamala... Kyseisen ihmisen käytös muuttunut, kaveriporukka muuttunut (varmuudella käyttäjiä nämä uudet kaverit), ei saa yhteyttä ja jos saa hän huutaa, haukkuu ja uhkailee... Ei tietenkään myönnä mitään. Kyseessä läheinen, nuori mutta täysikäinen ihminen. Ahdistaa, en osaa tehdä mitään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oma sisarus. Alan olla niin ahdistunut että tarvitsen itse kohta jotain ammattiapua... Ap

Vierailija
2/4 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka puolestaan on oma läheiseni. Yhteyttä ei ajoittain saa. Nyt on taas kausi, jolloin ollaan ilman ja kontaksti löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkään sitä ei kai mihinkään voi viedä... olen ihan neuvoton.

Vierailija
4/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hankala paikka tehdä mitään. Täysikäinen ihminen voi tässä maassa pilata elämänsä aika vapaasti eikä siihen pysty puuttumaan. Jos ihminen itse ei halua (ja tuskin tahtoo, huumeita käyttävät harvemmin tajuavat omaa tilannettaan, ja jos tajuavat eivät sille pysty oikein mitään tekemään, aine on vahvempi) lähteä apua hakemaan, ovat kätesi sidotut. Okei, voit yrittää keskustella mutta todennäköisesti saat päällesi aggressiota vain... Vähän sama tilanne omassa lähipiirissä. Ikävä kun tietää että rakas ihminen tuhoaa itsensä eikä voi auttaa :( Monet itkut on tullut itkettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän