Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nukkumisjärjestelynne? Meillä miehen kanssa omat huoneet ja 2 pojalla yhteinen.

Vierailija
16.09.2007 |

Tilaa kotona on poikien myös saada intiimiä aikaa. Eivät ne paljon huoneessaan ole : ) Minä ja mies eri huoneissa erilaisen unirytmin ja nukkumistavan vuoksi. Mites muilla. Meitä on vähän ihmetelty. Mutta vuosien valvominen on onneksi loppu. Kuorsaus ja toisen yöllinen levottomuus ajaa loppuun.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista järjestelyä, että miten se voi toimia pitemmän päälle?

Vierailija
2/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina ei todellakaan ole kyse siitä, että parisuhde on loppuun ajettu, jos eri huoneissa nukutaan...

Mies tekee ilta/yötyötä ja usein tulee aamuyöstä kotiin siinä kahden-neljän maissa. Itse herään aamuisin ennen seitsemää ja aina yöuni häiriintyy, kun mies tulee nukkumaan. Lisäksi hänkin kuorsaa ja se on todella raivostuttavaa!

Herkkäunisena herään jatkuvasti miehen takia ja aina olen väsynyt huonosti nukutun yön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kaikki samaan, kiitos!

Vierailija
4/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v omassa huoneessa (mutta ovi auki meidön huoneeseen),

minä, mies ja 5kk rintavauva nukutaan samassa 140cm sängyssä.

Vierailija
5/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkui työhuoneessa ja mä yläkerrassa poikien kaa. Pojat nukkuivat samassa huoneessa. Kuopuksen ollessa alle 8 kuinen nukkui mun kaa koska imetin myös yöllä.

Nyt pojat 2v ja 5v ja mies nukkuu taas mun kaa isossa makkarissa ja pojat lastenhuoneessa. Työhuoneessa viihdekeskus ja työskentelytila.

Vierailija
6/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä seuraava vaihe on omat kodit:/

Vierailija
7/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi pari kuukautta siten osatamassa uuden, leveämmän sängyn, niin taas mahdutaan kaikki hyvin.

Ollaan koko sakki hyvä unisia ja nukutaan kaikkein parhaiten, kun ollaan samassa sängyssä.

Meitä on siis kolme, kaksi aikuista + yksi lapsi.

Vierailija
8/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on parempi kuin vuosiin kun jaksaa paremmin! ap

Vierailija
9/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en nukahtais millään kuorsaajamiehen vierellä mutta onneksi mun mies hiljenee pukkimalla ;) Meillä siis yhteinen makkari miehen kanssa, 2 pientä tyttöä samassa ja 1 lapsella oma huone.

Vierailija
10/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten nukkuu levottomasti (kävelee unissaan, ravaa öisin jääkaapilla, tms.), niin ei se toisen puoliskon osa mitään herkkua ole.. Aika nopeasti alkaa parisuhde kärsiä huonon unen takia (ja jos lisäksi vielä heräily lasten takia, niin eipä ole herkkua ei..). Jos asia ratkaistaan niin, että nukutaan eri huoneissa ja on siihen tilaa, niin sehän on loistavaa, että ongelma saadaan ratkaistua! Miksi pitäisi kärvistellä jonkun helevatan periaatteen vuoksi (" pitää nukkua samassa huoneessa, kun KUULUU tehdä niin ja mitä ne naapurin jarmo ja pirjokin sitten ajattelisi, jos kuulisivat että ei nukuta..." ) ja antaa elämänlaadun heiketä, jos siihen on löydettävissä helpotus!

Tämä palsta vilisee kyllä uskomattoman kapeakatseista ja puusilmäistä porukkaa..

Vierailija
11/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja kaksi lasta. Parisängyn viereen on laitettu tavallinen sänky, jossa 2,5v pääasiassa majailee. Välillä kompii väliin, eikä haittaa. Vuoden ikäinen nukkuu paremmin omassa pinnasängyssä vieressä, mutta kaikki ollaan samassa huoneessa. Kun kolmas syntyy keväällä menen vauvan kanssa toiseen huoneeseen ja jonkun ajan kuluttua (muutama kuukausi, puoli vuotta) isommat muuttavat omaan huoneeseen kahdestaan ja minä ja vauva miehen viereen.

Vierailija
12/12 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, isi ja kolme lasta (10v, 4v ja 10kk).

Vauva nukkuu perhepedissä, ja parisängyssä kiinni on kerrossänky. Toimii oikein kivasti kaikkien mielestä näin! Tilaa kotona olisi nukkua muullakin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän