Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOT viikolla 38 ja 39 +++

16.09.2007 |

[color=00868B]Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt.

[color=00C5CD]Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!

[color=00868B]Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos

esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.

[color=00E5EE][b][size=2]Ensikot:[/b][/size][/color]

[color=FF69B4]Adette

[color=CD1076] Ikä: Molemmat 27 vuotiaita

Yritystä takana: Syyskuusta 2005

Hoidot: clomit+terolutit. munatorvien aukiolo tutkimus joka ok. verikokeita liuta otettu musta josta löytyi vika keskenmenoille (2 keskenmenoa 8/2006 ja 10/2006 ) verenhyytymistekijöissä häiriö. Viimeistään kesäkuussa 2007 jatkuu tutkimukset/hoidot.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]amalia78

[color=CD1076]Eli mulla ikää 27v, mies samaa vuosimallia

Kotipaikka: pohjosen tyttöjä olen

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimukset: miehen simpat tutkittu, hitaita ovat, mutta muuten ok. Laparoskopia tehty ja siellä kaikki hyvin. Ensimmäinen inssi 02/07.

[color=FF69B4]AnnaLeena78

[color=CD1076]Ikä: 28 v, mies 31

Asustellaan etelä-suomessa.

Yritystä takana: Esikoista ollaan yritetty nyt viitisen vuotta, ja ilman mitään tuloksia.

Tutkimukset: Meillä vika miehen simpoissa, vasta-aineita, yms.., Hoitohistoria meillä on sellainen, että meidät laitettiin suoraan ivf:n, eli meille ei siis ole tehty inssejä. Lääkäri sitä mieltä, ettei niistä olisi tulosta tullut. Nyt siis ensimmäinen ivf takana.

[color=FF69B4]_apila_

[color=CD1076]Ikä: minä 84 ja mies 83

Asuinpaikka: pohjanmaalla asustellaan

Yritystä takana: tammikuusta 06

Tutkimukset: munasarjat aukiolotutkimuksessa auki. Seuraavaksi verikokeita ja miehen simpat syynissä.

[color=FF69B4]Aqua80

[color=CD1076]Ikä:molemmat vm-80

Yritys alkoi 02/06 ja tutkimukset nyt loppukeväästä. Mulla on nyt kierron kartoitus menossa ja miehen pitäis simppanäyte viedä tutkittavaksi, kunhan saisi aikaiseksi. Ultrattaessa mulla oli toinen munasarja rakkulaisen näköinen, mutta kuulemma ei kannata vielä yhden ultran perusteella sanoa mitään (?)

[color=FF69B4]Buumi73

[color=CD1076] Ikä: kumpikin 33v.

Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu

Pillerit jätetty pois 01/06

Tutkimukset: verikokeita, ultria, simppatesti. Oma kierto olematon, sitä käynnistämään Terolut-kuuri ja eilen ensimmäinen Puregon-piikki, maanantaina ultraan...

[color=FF69B4]Brooke73

[color=CD1076]Ikä: minä 33, mies yli 40-v.

Mistä kotoisin: Kaakkois-Suomesta

Yritystä kesäkuusta -05, tutkimukset aloitettu tammikuussa -07. Vikaa löytyi molemmista: miehellä huonot siittiöt ja vasta-aineita, minussa on vikana kohonnut FSH-hormoni. Mies saanut lääkitystä joka auttoi vähän mutta ei ratkaisevasti. Hoitona meillä ICSI. Ensimmäinen tehtiin toukokuussa, tuloksena nega, ja toinen ICSI edessä syyskuussa.

[color=FF69B4]desejo, yleensä vaan dese

[color=CD1076]Ikä: sekä minä että mieheni 28v.

Ikä: molemmat 29

Yritys aloitettu: 09/05

Hoidot ja tutkimukset: Itselläni pco-tyyppiset munasarjat, jotka aiheuttavat ongelmia oviksessa. Kaikki veriarvot on kuitenkin ok. Mies on tutkittu eikä mitään vikaa löytynyt. Clomeilla on saatu ovis tulemaan joka kierrossa, mutta muuta tulosta ei sitten olekaan näkynyt.

[color=FF69B4]-Diina-

[color=CD1076]Ikä: minä 26, mies 27

Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Yritys aloitettu: 10/05

Tutkimukset: Tutkimuksissa selvisi, että en ovuloi ainakaan joka kuukausi, joten tilannetta korjaamaan määrättiin Clomit 02/07. Eka Clomikierto ei auttanut, nyt annos tuplattu. Kiertoa säännöllistämään sain Terot. Aukiolotutkimus ok. Mieheltä otettu 2 x näyte, tulos normaalin rajoissa, hieman hitautta. Inssiä ei päästy tekemään kevään 2007 aikana, syynä ovuloimattomuus. Nyt kesä taukoa ja syksyllä toivottavasti nopeasti tositoimiin. Menopurit ja Clomit odottavat kaapissa klinikoiden kesätauon päättymistä.

[color=FF69B4]ElisaDay tai pelkkä ED

[color=CD1076] Ikä: 29 v., mies 31

Mistä kotoisin: pk-seudulta

Koska yritys aloitettu: 02/05

Mitä tutkimuksia tehty: miehellä siittiöitä vähän & hitaita, minulla ei

ainakaan kierronkartoituksessa ovulaatiota. Jonotellaan ICSI:in julkisella

puolella.

[color=FF69B4]hapö2

[color=CD1076]Ikä: molemmat -78

Kotipaikka: pääkaupunkiseutu

Yritys aloitettu: " tositoimiin" 02/06, pillereistä luovuttu vähän aiemmin

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 02/07, aukiolotutkimus oikea puoli ok vasen??, lisäksi verikokeita ja ultria. Simpat epänormaaleja ja vähän.

Hoito: inssi 06/07, nega ja ensimmäinen ICSI 08/07.

[color=FF69B4]hyntty-

[color=CD1076]Ikä: Ikää mulla on 22 ja miehuudella 23

Kotipaikka: asustellaan täällä melkeen pääkaupunkiseudulla

Yritys alotettu: 3/06 ja eilen oli sitten ensimmäinen polikäynti lääkärillä.

[color=FF69B4]Jessica

[color=CD1076]Ikä: Minä 31, mies 34

Kotipaikka: Turun seutu

Yritys aloitettu: 05/05

Tutkimukset aloitettu 9/06; kaikki ok (lievä endoepäilys); inssit 12/06, 02/07, 03/07 negaa. Seuraavaksi ivf syksy -07.

[color=FF69B4]Kathy@

[color=CD1076] Ikä: minä vm.-79, mies vm.-78

Kotipaikka: Jyväskylän maalaiskunta

Yritys aloitettu 09/05

Mulla todettu PCO 05/06, miehen simppatestissä todettiin, että epänormaaleja siittiöitä normaalia enemmän. Lääkityksenä on ollut nyt terolut. Kolme viimesintä kiertoa syönyt terojen lisäksi clomeja, Clomit eivät saaneet muniksia kasvaan eli en ovuloi ollenkaan. Kesän hoidot tauolla ja syksyllä aloitetaan Menopurin pistely ja toivottavasti päästään ensimmäiseen inssiin.

[color=FF69B4]Keiju

[color=CD1076]Ikä: 29v. (mies 28v.)

Kotipaikka: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: pillerit jätettiin pois 08/05. " Tositoimiin" ryhdyttiin

02/06. Terolut aloitettu 05/06. Clomeja neljän kierron verran keväällä 07. Simpat priimakamaa. 08/07 pääsen itse tutkimuksiin.

[color=FF69B4]Killa

[color=CD1076]Ikä: molemmat 31v

Kotipaikka: Helsinki

Yritys aloitettu: 8/05

Perustutkimukset tehty. Niissä vikaa ei löytynyt. Inssiä suositeltiin ekaksi hoidoksi. Hoidot aloitettiin huhtikuussa -07. Tokasta inssissä kemiallinen raskaus.

[color=FF69B4]leijona85[/color]

[color=CD1076]Ikä:minä 22v ja mies 27v

Yrittäminen aloitettu heinäkuussa 2006, tutkimuksiin siirryttiin nyt kesällä ja viime viikolla selvisi ettei miehen siittiöt tule ollenkaan ulos..syytä tähän ei tiedetä. ensi viikolla lääkäriaika jolloin toivottavasti saadaan jotain selville....kauan ollaan jo lasta kaivattu perheeseen.nyt jännittää...minusta ei tutkimuksissa löytynyt mitään vikaa...

[color=FF69B4]mamabear

[color=CD1076] Ikä: Minä 26v, mies 25v

Mistä: Etelä-Suomesta

Yritys aloitettu: 2/05

Tutkimukset aloitettu: 4/06 -> simpoissa paljon kaikessa vikaa, suurin vika vasta-aineet (89/98%)

Hoidot: 1. ICSI 2/07 + (km), alkioita ei saatu pakkaseen. 2. ICSI 10/07.

[color=FF69B4]-marge-

[color=CD1076]Ikä: olen 25v. ja mieheni 26

Kotipaikka: hämeessä asustellaan.

Yritys aloitettu 05/06

Hoidot ja tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu, kierronkartoitus tehty ja arvot ihan hyvät. Simpat ok. Kokeiltu clomit ja puregon, ei apuja ovikseen, 02/07 lähete ivf-jonoon julkiselle, syksyllä eka ivf.

[color=FF69B4] Menina76

[color=CD1076]Ikä: mies vm.77, minä vm.76

Yritystä takana: Elokuusta 2003

Hoidot: clomit tosi monessa kierrossa - toimineet oikein hyvin, pari kertaa mukana pregnyl. SSG:n tulos epäselvä mutta laparoskopiassa todettiin että putket on nätisti auki. 5 inssiä tehty joista yksi km 02/06. Mulla lievä pco, miehellä jonkin verran vasta-aineita spermassa mutta pesussa on aina saatu loistavia näytteitä. Eli kovasti epäilyttää että joku vielä toistaiseksi pimennossa oleva asia raskautumista vaikeuttaa. Nyt odotellaan kovasti menkkoja, seuraavaan kiertoon tehdään eka IVF (lyhyt kaava).

Metot olleet käytössä kohta kai vuoden, ovat ainakin tasanneet kiertoja mutta tuskin silti ovuloin pelkästään niiden kanssa.

[color=FF69B4]Mushu

[color=CD1076]Ikä: molemmat vm -79

kotipaikka: Pirkanmaa

Yritys aloitettu 07/05

hoidot ja tutkimukset: pillerien jälkeen kiertoja käynnisteltiin 1 1⁄2 v. Proveralla, labroja ja hormonitasomäärityksiä verestä. erikoislääkäri totes pco:n 02/07 ja kiertoa tasaamaan lugesteron. Kaksi clomikiertoa kokeiltiin, pco rauhoittumassa,(oik.puoli normaali), miehelle lähete uimaritestiin. 08/07 siirryttiin lugesteroniin ja lähete(tulossa) infertiliteettipoliklinikalle.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~[/color]

[color=FF69B4]Naksu[/color]

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 26-v.

Kotipaikka: Tampere

Yritys aloitettu: 09/2005

Tutkimukset: Tehty kierronkartoituksia, ssg, ultria, simppatestit, ei mitään vikaa missään. Inssit 12/06, 02/07, 05/07 kaikki negaa ja lisäksi suunnitellut mutta ei toteutuneet 01/07 ja 03/07. Viimeisessä inssissä todettu mun kropan toiminta täysin ennustamattomaksi ja oikukkaaksi > ivf suunnitteilla JO vkolle 26! Ja siitä plussa! Keskeytynyt keskenmeno rv:lla 12. :(

[color=FF69B4]nellamaija

[color=CD1076]Ikä: minä -76 ja mies -74

Asuinpaikka: Keskemmällä Suomea

Yritystä takana: maaliskuusta -06

Tutkimukset: Minulla endometrioosia (myös munasarjoissa), miehellä simpat ok, mutta vasta-aineita. Lisätutkimukset elokuussa -07

[color=FF69B4]Nuutti77

[color=CD1076]Ika: Molemmat vm77

Asuinpaikka: Yhdysvallat

Yritysta:06/06

tutkimukset: Miehella jonkin verran epanormaaleja uimareita, mutta ei pitaisi olla esteena raskautumiselle. Mun tutkimukset vaiheessa, tahan mennessa kilpirauhasarvot ja prolaktiini ok.

[color=FF69B4]Oon@77

[color=CD1076]Ikä: 30 ja 37

Pillerit jätetty pois 12/04

Tutkimukset: Mulle ultria, endoepäilyjä ja kaikenlaista sekavaa. Toistaiseksi kaikki kuitenkin näyttää normaalilta. Mies ei vielä suostu hoitoihin.

[color=FF69B4]peea

[color=CD1076]Ikä: 20 vuotta ja mies 24 vuotta

olen varmaan nuorin täällä, mutta ongelma se on meilläkin.

Kotipaikka: asutaan tampereella

ja kolme luomu keskenmenoa 1,5 vuoden aikana.

keväällä -07 lääkäriin

ja 23.8 oli ensimmäinen aika tays:sissa 6kk odotuksen jälkeen. huomenna seuraava 04.09 ja silloin katsotaan mihin ne siittiöt tuolla matkalla joutuvat =) jännittää ihan hirmusesti.

[color=FF69B4]Pikkunyytti

[color=CD1076] Ikä: mulla 24 ja miehellä 31

Yritystä: 08/04 jätetty pillerit pois.1 km tammikuussa 07(luomu raskaus)

Hoidot: Jatkohoidon suunnitteluun menemme keskiviikkona

Tutkimukset:mieheltä tutkittu simpat 05, multa monotorivien aiukiolo 05, se oli ok.oma kierto epäsäännöllinen ja terot nyt vaihteeksi käytössä.Clomia kokeiltu syksyllä 05 2 kiertoa, mut sen jälkeen ei ole mitään.

[color=FF69B4]Rouwa

[color=CD1076] Ikä: minä 24v. ja ukko 25v.

Kotipaikka: Pirkanmaa

Yritys aloitettu: 06/06

Taustaa: 2003 endo epäily, 08/06 PCO, minulla ei ole spontaaneja menkkoja enkä myöskään luomusti ovuloi

Tutkimukset: Miehen simpat tutkittu, jotka ovat hyvät, ultria tehty,

clomeja+teroja kokeiltu (eivät sopineet ja käyttö kiellettiin :( ). Vuoden

lopusta saadaan lähete TAYS lapsettomuuspolille. Sitä ennen ei tehdä enää mitään.

[color=FF69B4]s-a-a-r-a, saara vaan;)

[color=CD1076]Ikä:minä22v, mies 23

Mistä kotoisin: tampereen lähikunta...

Koska yritys aloitettu:09/04 on pillerit jätetty pois

Mitä tutkimuksia tehty:mieheltä on tutkittu simpat, niissä vähän häikkää, eli määrä hiukan pienempi kun olis suotavaa ja myös epämuodostuneita on niistä osa. testosteronitaso myös hiukan matala. tosin näiden kummankaan asian ei kuulemma pitäisi ratkaisevasti lapsettomuuteen vaikuttaa...? sitten vielä joku kromosomitutkimus on otettu, mutta tulokset ei ole vielä tulleet. itelle tehty jotain verikokeita...en muista tarkalleen mitä, jotain hormoneja niistäkin mitattiin,niissä kaikki ok. ja myös sokerirasitustesti, kuu-lemma varmuuden vuoksi että jos olis jotain sokerihäikkää joka estäis

ovuloimasta.kaikki kuitenkin ok. munanjohtimien aukiolotutkimus myös

takana,sekin ok. kaks tuloksetonta inssiä takana, nyt on mies

clomifen-kuurilla, ja tää kierto on taukoa, ja sit joulukuussa taas uusi

yritys.

[color=FF69B4]sannuli-80

[color=CD1076]Ikä: Minä 26 ja mies vuoden vanhempi

Kotipaikka: Olemme lounais-suomesta

Yritys aloitettu: pillerit lopetettu alkuvuodesta 2004, tehokkaasti aloitettu yritys elokuussa 2004

Tutkimukset: Siemenneste todella hyvä, ovuloin normaalisti.

Aukiolotutkimuksessa munajohtimet todettiin tukkeessa oleviksi ja niitä yritettiin laparoskopiassa avata siinä kuitenkaan ilmeisesti onnistumattta ja eka ivf hoito nyt ohitse ja mäkeen meni se yritys ja nyt viikolla 7-8 toivottavasti päästään PAS hoitoon. Mulla myös pco toisessa munasarjassa,toinen munasarja onkin vähän niinkuin nuukahtanut..edes stimuloimalla siihen ei saatu potkua. Hoidossa olemme käyneet ensin tyksissä ja nyttemmin turun ava-klinikalla.

[color=FF69B4]s-k-

[color=CD1076] Ikä: molemmat 23, mies muutaman kuukauden nuorempi

Kotipaikka: Oulun seutu

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: simppatesti (vastausta ei vielä tiedossa), ultra, jossa näkyi helminauhaa molemmissa munasarjoissa (lääkäri positiivisilla fiiliksillä, minä en)

[color=FF69B4]VihervaaranAnna

[color=CD1076]Ikä 28, mies 25.

Paikka: Lounais-Suomi

Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut.

Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta

5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä

10/2006. Mies simppatesteissä 11/06, jatkotutkimukset ja mahdollisesti ICSI edessä. Hoitojonossa olemme julkiselle puolelle. (Jonoon 12/06.) Clomit lopetettu.

[color=FF69B4]20_vilmiina_05

[color=CD1076]Minulla ikää 26 ja miehelläni 32.

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=00E5EE][b][size=2]Plussanneet Ensikot:[/color][/b][/size]

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=CD1076]milka1

[color=FF69B4]Ikä: 32

Mistä kotoisin: pk-seutu

Koska yritys aloitettu: klinikalla eka käynti tammikuussa 06

Mitä tutkimuksia tehty: aukiolot, progesteronit ym hormonit, kilpirauhaset, toistaiseksi ei syytä löytynyt miksi ei toimi, takana 5 inseminaatiota luonnonkierrolla, 1 hormoneilla joka johti raskauteen, josta km rv8. Uusi raskaus seuraavasta inssistä.

[color=CD1076]EmmaEmilia eli lyhyesti EE

[color=FF69B4] Ikä: minä ja mies molemmat vuosimallia -79

Kotoisin: Pohjois-Suomesta

Yritys aloitettu: tammikuussa 2005

Tutkimukset: miehen simppatesteistä paljastui karu totuus eli omia siittiöitä ei ole lainkaan. Tilannetta yritettiin korjata kahdella hormonikuurilla, mutta se ei valitettavasti auttanut. Itselleni ei ole juuri tutkimuksia tehty paria verikoetta lukuun ottamatta.

Hoitohistoria: syksyllä 2006 tehtiin yhteensä 4 inssiä lahjasiittiöillä (1. luomukiertoon, 2. clomit+pregnyl, 3. clomit+pregnyl, 4. clomit+menopur+pregnyl) ja kaikista puhdasta negaa. Ensimmäinen IVF tammikuussa 2007, tuloksena 8 top-alkiota, joista 7 pakkaseen ja yksi siirrettiin. Tuosta tuoresiirrosta siis elämäni ensimmäinen plussa :)

LA (jos toivottavasti sinne asti päästään) olisi lokakuun puolivälissä¿

[color=CD1076]Bianco

[color=FF69B4] Ikä: minä 30, mies 32

Kotipaikka: pk-seutu

Yritys aloitettu 03/05

Perustutkimukset tehty loka-marraskuussa ja kaikki periaatteessa ok.

Ensimmäinen inssi 12/06, negaa. Toisesta, tammikuun 07 lopussa tehdystä inssistä siis tärppäsi, la on 23.10.07

[color=CD1076]Tuittu78

[color=FF69B4]Ikä: 28 ja mies 30

Kotipaikka: Espoo

Yritystä 12/04 alkaen ja hoitoihin hakeuduttiin 2/06. Kilpirauhasarvot saatiin kuntoon 12/06 ja elämäni ensimmäinen plussa tuli toisesta inssistä 2/07. LA olisi näillä näkymin 6.11, tosin todennäköisesti vielä muuttuu raskauden edetessä.

[color=CD1076]trixie2

[color=FF69B4]Ikä: Minä 27 ja mies 24v

Kotipaikka: Olemme pohjanmaalta.

Yritys aloitettu: Pillerit jätetty 05/05.

Tutkimukset: Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok.

Eka ivf takana. Pakkaseen 6 alkiota ja siirtoon 1. Tulos nega. Seuraavaan kiertoon zumenon ja luge ja siirtoon 2. Toinen kiinnittyi ja la 9.12.07

[color=CD1076]kille75

[color=FF69B4]Ika: kumpikin vuonna -75 syntyneita

yritysta takana reilu vuosi (enaa ei itsekaan muista tarkalleen)

tutkimukset: Mitaan syyta lapsettomuuteen ei ole loytynyt. Nyt 11/06 kolme inssia takana ja neljas ensi viikolla. Tammikuussa olisi tarkoitus menna ivf:aan. 1. ivf ja tuoresiirto negaa ja eka pas plussaa. La 14.12.07

[color=CD1076]Tuiskutiusku

[color=FF69B4]Ikä: 25 v. ja miehellä 28 v.

Mistä päin: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: 08/05

Tutkimukset: Tehty normaalit molemmille + miehelle lisäksi ultra. Selvisi, että miehellä vähän siittiöitä ja huonosti liikkuvia.

Hoito: ICSI huhtikuussa

[color=CD1076]-piggeliina

[color=FF69B4]Ikä: 32v, mies 31v

Kotoisin ollaan Etelä-Suomesta

Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 09/2001

Tutkimukset: clomit+terot 3kiertoa 07/2002 tuloksetta, 02/2006 hoitoihin yksityiselle, jossa verikokeet, ultrat, munatorvien aukiolotutkimus tehty ja kaikki oli ok. Mulla vaan pitkät kierrot, ei pco epäilyjä. Miehen simpat tutkittu 2 kertaa ja eka oli normaali ja toinen normaalin rajoissa. Pelkät clomit uudestaan 06 ja 07/2006 tuloksetta. Tuplaclomit 04/2007 ja samaan kiertoon inssi 05/2007.

[color=CD1076]Vannis

[color=FF69B4]Ikä: 25, mies 26

yritys aloitettu: 3/05

tutkimukset: verikokeet kaikki ok, SSG normaali, 10/06 todettu PCO, simpat melko ok (epämuodostuneita paljon, mutta kokonaismäärä hyvä)

hoidot: clomeja 3 kk/2006, 1. IVF 1/07, 2. IVF 04/07, 3. IVF plussa.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~[/color]

[color=CD1076]Juliaana-82[/color]

[color=FF69B4]Ikä: vm -82, mies -78

Kotipaikka: Pohjanmaalla asustellaan

Yritys aloitettu 04/06

Tutkimukset: PCO-tyyppiset munasarjat todettu 05/07, johon aloitettu Metformiini. Myös Clomit oli tarkoitus aloittaa, mutta yllätysplussa tulikin ennen sitä.[/color]

[color=CD1076]-ninnuli1-[/color]

[color=FF69B4]Ikä: Molemmat ollaan 27v.

Mistä päin: Kaakkois-suomi

Yritys aloitettu: 04/05

Tutkimukset: Aloitettu elokuussa 06. Miehen simpat, verikokeita, ultra.

Muuten kaikki ok, paitsi pco-epäily. Aukiolotutkimus ok, Metforem-lääkitys ovulaation tukena tällä hetkellä ja maalis-huhtikuussa alkaa " oikeat" hoidot. Yllätys luomuplussa juuri ennen hoitojen aloittamista, mutta KM 5/07.

[color=CD1076]YksityinenAsia[/color]

[color=FF69B4]Ikä: Minä -71 ja mies -69

Sijainti: Yhdysvallat

Yritystä: vähän on ja off vuodesta -97 ja nyt ihan tosissaan tutkimuksissa ja hoidoissa toukokuusta 07

Hoitoja: Tutkimuksissa kaikki kunnossa, miehellä myös. Ongelmana miehen ejakuloimattomuus yhdynnässä. Edessä kolme inseminaatiota alkaen kesä-heinäkuussa 07. Plussa toisesta ¿pieleen menneestä¿ inssistä.

[color=CD1076]käärö[/color]

[color=FF69B4]Ikä: minä 24 ja mies 27

Kotipaikka: Pohjois-suomi

Yritys aloitettu 06/04

Tutkimukset: mulla on todettu etten ovuloin tai sitten ovuloin todella harvoin, endo epäily. Clomeja syöty 3 kiertoa 50mg ja 100mg, ilman ovista ja tulosta. Aukiolotutkimus tehty ja tuubat auki. Miehen simppatestin tulos normaali.

[color=CD1076]Afternoon[/color]

[color=FF69B4]Ikä: molemmat vuosimallia -73

Kotipaikka: Etelä-Pohjanmaa

Virallinen yritys aloitettu 07/05, pillerit jätetty pois 04/05

Tutkimukset: verikokeet, simppatesti, aukiolotutkimus, 4 kiertoa clomeja, 2 inssiä tehty tuloksettomina. Plussa ensimmäisestä ivf-hoidosta 09/07.

[color=CD1076]tuutimari[/color]

[color=FF69B4]Ikä: Ollaan miehen kanssa molemmat 31 v.

Mistä päin: asustellaan Pohjoisessa Suomessa.

Yritys aloitettu: Ensimmäinen lapsi ollut toiveissa jo yli kaksi vuotta ja " todellinen" yritys aloitettu 10/05 (kun huomattiin, että ei se tullutkaan kun on tullakseen... :).

Tutkimukset: Viime syksynä on tehty kaikki perustutkimukset (siittiöt ok, hormonilabrat ok, munatorvet ok) ja siis selittämättömiä ollaan.

Hoidot: Muutaman kierron ajan Lugesteroni loppukierrossa (lyhyeen kiertoon ja tiputteluun) ja nyt kevään ajan Clomifeneja. Kesän jälkeen ollaan päätetty lähteä järeämpiin hoitoihin. Ensimmäinen inssi 8/07, josta Plussa! La 5/08.

[color=CD1076]hellikki[/color]

[color=FF69B4]]Ikä: vuosirenkaita kertynyt itselle 32, miehelle 35

Kotipaikka: Pk-seudulla asutaan

Yritys aloitettu: esikoinen on ollut toiveissa elokuusta 2005 lähtien.

Tutkimukset ja hoidot: kaikki ensivaiheen tutkimukset takana ja toukokuussa on tarkoitus tehdä ensimmäinen inssi.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vanhat silmäni näkevät - taas plussanneita Enskoja :-o Siis tämähän on ihan uskomatonta!! Suuren suuret onnittelut sekä Killalle että Deselle, mieletöntä :) Ehkä mun pitäis useammin olla palstapimennossa kun palattua saa lukea näin hienoja uutisia ;-)

Täällä ollaan siis taasen kerran kärvistelty temppuilevan koneen kanssa, meinas jo palaa totaalisesti käämit. Jouduttiin viemään masiina uudemman kerran huoltoon ja nyt vakuuttivat vian olevan menneen talven lumia - sen kun näkis...

Diina: tosi ikävää, että siellä on mieli maassa. Paljon voimia sinulle ja miehellesi *halaa kovaa* Tiedän hyvin tuon epätoivon ja masennuksen tunteen, välillä riipaisee tosi pahasti sydämestä kun joka paikassa - sekä oikeassa elämässä että täällä - plussataan koko ajan mutta onni ei vaan tunnu osuvan omalle kohdalle. Ja kuitenkin olen samalla vilpittömän iloinen kaikkien plussanneiden puolesta...ihmisen mieli on merkillisen kaksijakoinen. Vielä kerran oikein paljon jaksuja sinne.

Aftis: ihania ultrakuulumisia! Siellähän köllöttää jo iso kaveri ;-)

Yksis: o/ sinne sekä sinulle että pavulle! Hienoa, että vointi on pysynyt hyvänä, toivottavasti pahoinvointi pysyy myös jatkossa poissa.

Pariisitar: olipa ihana runo :)

Leijona: toivottavasti ne tutkimustulokset nyt tulisi, itse varmaan soittelisin varmuuden vuoksi perään - sehän on huomattu, että klinikoilla aina välillä hukataan papereita ja unohdellaan soittoja...Ja hienoa, että tentti meni hyvin!

Nuutti: no nyt sitten vaan luomuplussaa kehiin niin ei tarvitse mitään hoitoja ensi vuonna edes aloitella ;-)

Hellikki: huh, huh, teillähän on niin samat kuviot Aftiksen kanssa ettei ole tosikaan! Hauskaa :) Hieno kaveri se sielläkin pötkötti!!

Mushu: tosi upeasti olet painoa tiputtanut! Luulisi nyt että ne siellä Väestöliitossakin huomioisivat sen, mites tämän päiväinen käynti meni?

Vilkutukset \o/ myös Häpölle, joka siellä odottelee ultra-aikaa. Hyvin siellä kuule on pullat uunissa, älä turhia murehdi oireettomuutta!

Marge on siellä pöllyttänyt peittoja ;-) Nyt sitten vaan peukutukset kehiin plussan puolesta!

Brooke: huhuu! Mitäs sinne kuuluu?!

ON: Palstatauon aikana olen ehtinyt käydä kahdesti ultrassa (kerran tosiaankin pankkiasioita hoitamassa ja toisen kerran kaverin kanssa lounaalla...). Ekassa ultrassa ei ollut ihmeempiä tapahtunut, joten lääkäri lisäsi lääkeannostusta ja määräsi uuden ultran eiliselle. Hieman ihmettelin sitä, että antoi noin monen päivän (to-ti) mennä ilman kontrollia suuremmalla annoksella, mutta kun lääkäri sitten vakuutteli että jos munikset oikein villiintyvät niin voidaan saman tien tehdä ivf niin ajattelin että homma on ok. No, eilen oli ultra ja siellä oli muniksia pilvin pimein, mutta kun otin ivf:än puheeksi lääkäri (eri kuin to) sanoi ettei se labra remontin takia ole mahdollista. Voi p-kele!!!

Lääkitystä päätettiin kuitenkin jatkaa ja huomenna on taas ultra - ajatuksena, että jos vain pari suurinta jatkaisi kasvua ja muut jäisivät jälkeen...jos kaikki taas ovat kasvaneet joudutaan hoito lopettamaan tällä kertaa. Plääh...Alavatsassa juilii aika mojovasti, mutta toivotaan että se johtuu vaan niistä parista muniksesta. Mä olen tässä jo pähkäillyt josko sitä joka tapauksessa uskaltaisi tökätä Pregnylin nahkoihin - tuntuu että tärppi todennäköisyys meidän tuurilla on niin häviävän pieni...

Nyt pitää lopetella kun mies nitkuttaa tuossa vieressä, pitäisi kuulemma vielä mennä kauppaan.

Halauksia & terveisiä haikille muillekin ihanille Enskoille!

-Buumi

Vierailija
2/110 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin silmiin osui nyt että olet Killa plussannut:)

Aivan ihanaa,Onnea!!!

Queen ja Liia 1vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodit on kyllä ihan oikein, sata kertaa tarkistin, mutta silti taas sekoilua ainakin täällä! :S No koittakaa kestää!

Linkki vielä edelliseen pinoon

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=74&m=11228565&p=1&tmo…

Vierailija
4/110 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti jännäilen sun keralla ja toivon parasta! *halaus*

-mooli

Vierailija
5/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heräsin ja ulkona oli vielä ihan pimeetä vaikka kello olikin jo 6.30....taitaa syksy olla tuloillaan...silti jotenkin hyvä aamu...uusi viikko jälleen alkamassa.

Brooke73: kiitos ja tsemppiä teillekin...jaksan vielä vahvasti toivoa että meiltäkin löytyy vielä se tarvittava yksi hyvä uimari, jotta kaikki onnistuisi.....on rauhoittavaa kuulla että muutkin jotka eivät niin piikityksestä ehkä alkuun tykäneet silti selviytyvät siitä kunnialla ja että se helpottaa ajan myötä....

hapö2: kiitos tsemppaamisesta...täällä tulee tosiaan parempi olo huonoinakin hetkinä....

killa: mikä on olo? en vielä onnittele, mutta mulle on sanottu että uskomalla johonkin niin se voi taianomaisesti myös vähän auttaa...päivä kerrallaan vaan =)

afternoon: mitä olette tykänneet avalla? me ollaan turun päässä olleet avalla elokuusta ja ollaan tosi paljon tykätty...kallistahan tämä kaikki on, mutta mitäpä ei tekisi mahd. oman vauvan eteen.... peukut pystyssä, jaksamista...

tarkoitus olisi soittaa tossa aamupäivällä avalle ja varata miehelle se kivesbiopsia ja saada taas lääkäriaika että päästäis hommassa eteenpäin...tyksissä kun oltais jouduttu odottaa kuka ties kuinka kauan...ilmoittelen sitten mitä saadaan taas aikaiseksi. mieli on kuitenkin hyvä, kun olen viikonlopun aikana saanut puhuttua mieheni kanssa asioista ja psyykannut itseni jaksamaan tämän kaiken...välillä varmasti tulee myös niitä huonoja uutisia ja hetkiä, mutta niistä tarvii vaan jaksaa jatkaa...toivottavasti...

tsemppiä ja jaksamista kaikille uuteen viikkoon!

Vierailija
6/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa, Killaliini, kyllä nyt jänskättää puolestasi! Oikein hyvältä kuulostaa bd bd bd : ) Toi oli mun mielestä paras, kun miehesi oli kysynyt meidän " palstalaisten" mielipidettä asiasta =D Ihana!

Ja Mooli (ent. booli-mooli, hihhih) rakas, ihanaa, kun muistat meitä vanhoja kamuja! Mukavaa syksyä koko teidän perheelle!

Aftiskin (ja monet muutkin, kiitos kaikille) oli niin kivasti tsemppaillut minua; mun on vaan kauhean vaikeaa uskoa siihen plussaan, kun ihan oikeasti ei pienen pientäkään raskausoiretta ole, pelkkää menkkajylläämistä vaan (selkä, vatsa, finnit, yöhikoilut jne.). Että kyllä puhuttiin jo eilen miehen kanssa tulevasta Pas:sta.

Mutta arvatkaas mitä minä kaikesta huolimatta tein? Menin ja laskin lasketun ajan Vauviksen laskurilla, niin Taimin LA olis mun nimipäivä... nyyyyyh! Ja viikkoa ennen miehen synttäreitä. Aika hienoa olisi!

Mukavaa maanantaita koko poppoolle (ja Killalle erityistsempit, tulethan heti ilmoittelemaan kun tiedät jotain uutta : ) )

Jessis (pp10)

Vierailija
7/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä moolille booli vieläkin/taas maistuu:=) On se vaan niin hyvää ja mukavan rentouttavaa!

Ja tiedätkö, mulla ei todellakaan ollut mitään plussaan viittaavaa, ei oireen oiretta. Joten niistä viis. Tsemppailen kovasti sun puolesta!!!

-mooli

Vierailija
8/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kovasti myötäelämisestä, mutta eipä taaskaan onnistanut, kuin melkein. Perjantainen HCG oli 13 (olisi pitänyt olla pari sataa) ja tänä aamuna otettu 72 (olisi pitänyt olla ainakin 400). Että se siitä. :(

Vierailija
9/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kurjia uutisia...olisko se kuitenkin se neste siella vasemmassa muniksessa joka vaikuttais tuohon kiinnittymiseen? Toivottavasti saat sen hoidettua pian kuntoon ja sitten taas uutta matoa koukkuun.

Haleja!!!

Jessikselle viela bdbdbdbd!

Moolille vilkutukset!

Leijona...paljon tsemppia teille. Meilla on tutkimukset viela ihan aluillaan. Ajateltiin ottaa hissukseen, koska mies etsii talla hetkella toita ja jatko-opiskelupaikkaa ens syksyksi, eli varmasti parempikin aika loytyisi vauvalle. Toisaalta jos sita tulis nyt luomusti raskaaksi niin super iloisiahan me oltaisiin. Mua tutkitaan nyt, miehen eka nayte oli muuten hyva mutta normaaleita simppoja oli vaan 12%. Jos musta ei vikaa loydy ni sitten luomuillaan varmaan ens loppukevaaseen, ja katsotaan sit mika on tilanne hoitojen ja elaman suhteen. Jos mussa jotain vikaa loytyy niin sitten varmaan mietitaan tilanne uudestaan. Meilla kun ikaa on kuitenkin 30, niin ei viitsi loputtomiin odottaa.

Jatkan toita taas

Heips!

nuutti

Vierailija
10/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalle ISO HALI!!!!! Miten se nyt taas voi noin mennä? Sanoiko lääkäri mitään? Entä kun hcg oli kuitenkin noussut edelleen? Kummallista sanon minä ja niin VÄÄRIN! Hedelmöittyminen kuitenkin ilmeisesti tapahtuu ja kiinnittyminenkin jollain tasolla, kun hcg on koholla. Voisko tätä mitenkään avittaa?

Paljon jaksamista teille kumpaisellekin!!!! ****HALAA*****

Kille

p.s. edelleen siis vakoilen teidän kuulumisia....

Vierailija
11/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin siis tänään aiemmin oman klinikkani hoitajan kanssa ja häneltä kuulin tuon perjantaisen arvon ja kysyin mitä nyt pitäisi sen HCG:n sitten olla ja sanoi tuon 400. Toisen lukeman sain tietooni vasta sitten tämän jälkeen, sillä en ehtinyt aamulla omalle klinikalle, joten kävin toisella yksityisellä lääkäriasemalla labrassa ja sain sieltä ruinattua puhelimessa tuon vastauksen ja siinä vaiheessa oli tuo hoitajan puhelinaika jo päättynyt.

Ja nyt pahimmasta alkujärkytyksestä selvittyäni, olen entistä enemmän hermona, sillä tuo hitaasti kohoava arvo ei tosiaan ole hyvä merkki, vaan pahimmassa tapauksessa viittaa kohdunulkoiseen raskauteen. Munishan irtosi oikealta, joka on tällä hetkellä se mun " parempi" puoli, tosin ei ihan sata varmasti auki. Alkiohan on sitten voinutkin jäädä sille puolelle jumiin... Jotenkin vaan tuntuu, että sen nyt vielä tästä puuttuisi!

Joka tapauksessa viimeksi kemiallisen jälkeen selvittelin noita arvoja ja kokemusten mukaan noilla arvoilla raskaus ei tule jatkumaan onnellisesti loppuun asti, vaan on tosiaan joko KU tai menee kesken jo pienillä viikoilla.

Onneksi sain tuossa yhden ystävän kanssa käytyä läpi tätä asiaa ja vaikka tietty ahdistaa ihan jumalattomasti ja itku varmasti pääsee vielä monta kertaa, niin on jollain tavalla alkanut kuitenkin käsitellä asiaa, jotta siitä voi päästä yli.

Ei siis auta muu, kuin soitella taas huomenna klinikalle ja kysyä jatko-ohjeita. Varmaan noita arvoja täytyy seurailla, mikä onkin nyt sitten hankalaa, kun olen sinne reissuun lähdössä. No onneksi en sentään minnekään ulkomaille mene, joten eiköhän sitä aina joku labra löydy, jossa noita saa mitattua.

Kiitos Nuutille ja Killelle (kiva kun vielä käyt kurkkimassa!) tuesta!

Killa

Vierailija
12/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa:Olen niin pahoillani teidän puolesta!Mitään oikeita sanoja ei varmasti löydy jotka sinua ja miestäsi lohduttaisi.Mutta täällä me ollaan kaikki sun tukena.

Olenkin viettänyt muutaman hiljaisen päivän kun ollut niin kiirettä ja sit olen ollut aivan täpinöissäni kun sain elämäni ensimmäisen vakituisen työpaikan niin sitä tässä on siit muutama päivä ihmetelty.

Meileppä ei sen kummempia, tässä siis syödään nyt terot loppuun ja ootellaan menkkoja jotta clomit vois aloittaa ja sit käydään tosi hommiin!

Mukavaa viikkoa kaikille.Pitää nuo viime päivien kuulumiset käydä lukemassa jotta olisin taas jyvällä miten täällä kelläkin menee!

Pikkunyytti

Vierailija
13/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leijona: ollaan tykätty kyllä avasta. Tosi ihanaa henkilökuntaa ja huolehtivaa. Sitä suositeltiin meille kun valitin julkisen pitkistä jonoista. On ollut kyllä sen arvoista. Ei sen puoleen, kyllä me ihan hyvää hoitoa julkisellakin saatiin. Pitkä matka Tampereelle + hoitojen hinnat on tietysti se huono puoli, mutta mitäpä sitä ei uhrautuisi =) Tsemppiä sullekin jatkoon, uskon että avalta löytyy teillekin se apu =)

jessis nyt vaan uskoo vielä plussaan siellä!! Ei vielä luovuttamista. Muista, että mulla alko ne menkkakivut kans aikaisin ja jatkuu edelleen. Samoin tuli finnejä yms. menkkoihin liittyvää. Meinaatko testata keskiviikkona vai perjantaina? Hitsi kun jännää....

Voi Killa. Mitähän toi nyt sitten oikein tarkoittaa kun hcg on kuitenkin korkeella?! Ehkä se vaan kasvaa hitaammin, oisko sellasta mahdollisuutta? En oikein usko että se olisi kohdunulkoinen kun et ole kerran yhtään kipeä, vai oletko? Mun kavereilla, joilla on ollut KU niin ovat olleet kovin kipeitä ja suoraan vaan päivystykseen. Sitten luin kuitenkin jostain, että ne pienetkin arvot voivat siitä vielä vahvistua. Jotain siellä kuitenkin tapahtuu, koska se arvo nousee. Paljon voimia sulle tilanteen selvittelyyn. Muista että ollaan täällä sua tsemppaamas kävi miten kävi!! *halaa*

ON: soitin tänään avalle ja kysyin näistä menkkakivuista ja sieltä pyydettiin käymään ottamassa tulehdusarvot ettei vain olisi tulehdusta. Ei ollut. Sitten sanoivat, että panadolia vaan kehiin jos on kipuja ja sitten vasta suuremmin huolissaan jos kipu jatkuvaa ja jos tulee vuotoa. Samoin sanoi neuvolan täti kun sinne tänään aikaa varasin. Sanoi, että kohtu siellä vaan kasvaa kun on ollut niin pitkään hiljaiselossa, että nyt ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä =) Nooh, ensimmäinen ultra vasta 2.10 joten saapi tässä vielä odotella.....huoh.

En ole vielä uskaltautunut tuonne plussanneiden puolelle, joten hengaan täällä teidän riesana siis vielä hetken.

t. Afternoon

Vierailija
14/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa: En oikein osaa sanoa mitään järkevää. Tuntuu, että kaikki on vaan sellaista sanahelinää. Olen kuitenkin todella pahoillani puolestanne. Olisin niin kovasti toivonut toisenlaista labravastausta, kuten varmasti kaikki muutkin. Tsemppiä ja jaksamista murheen keskelle. Olet ajatuksissani. Kiitos kannustavasta viestistä. Lämmittää mieltä todenteolla, kun saa kannustusta ja tsemppausta omaan, hieman erilaiseen, odotukseen.

Huiskaukset kaikille muillekin. Yritän palailla paremmalla ajalla jonain toisena hetkenä.

~dese

Vierailija
15/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin löytyy rakoa sen verran, että ehdin teille kirjoitella! Ollut nimittäin sellaista äksöniä, ettei energiaa ole riittänyt ylimääräiseen! Työt on taas repinyt joka puolelle ja kotopuolessa käytiin pitkästä aikaa pyörähtämässä¿Onkin jo ollut teitä ikävä ;)

Aloitan tuosta lähinnä olevasta navasta eli OmaaNapaa, kun siitä on pitkästä aikaa jotain kerrottavaa =); Perjantaina oli siis se kammotus aukiolotutkimus¿Jännitin ihan älyttömästä. Kädet tärisi aamukahvia juodessa. Toimenpide oli aika nopeaa ohitse ja mikä parasta, tuubat auki!!! ¿Hienosti¿ siellä virtasi vedet ja ilma värisi, tosin minä en niitä oikein havainnut, mutta lääkäri kehui! Sattui aika lailla, vaikka nappasin pari ibumaxia. Ehkä johtui siitä, kun joutui jollain nipistimellä puristamaan, että sai katetrin perille kohtuun. Se aiheutti sitten hiukan vuotoakin. Jälkeenpäin voisin mennä uudelleen, kun kivun tietäisi etukäteen ja mitä sitä ei tekisi oman unelman eteen =) Ja hyviä uutisia lisäsi se, että kaksi rakkulaa köllötteli (toinen 9mm ja toinen 10mm) ja pe oli vasta kp7!!! Nyt sitten pitkästä aikaa ostin tikut ja etsiskelen ovista. Tiedossa siis ahkeraa pöllytystä ;) Jatkossa puregonia pistelen ja alkuvuodesta ivf:ään. Lääkäri perusteli sitä lääkekatolla ja fiksuahan se on...

Killalle superhalitukset sinne <3 Kurjuuden, kurjuus! Olet ollut kovasti mielessä ja nyt lähettelen jaksuja sinne!

Leijonalle suuren suuri halaus ja pahoittelut huonoista uutisista¿Asian sulatteluun menee varmasti aikaa, mutta viesteistä on ollut ihanan positiivinen asenne. Meillä ei ole vielä ¿kovia¿ hoitoja aloitettu, mutta lääkekokeiluja kylläkin. Nämä tehtiin yksityisellä lääkärillä, gyne. Laittoi lähetteen julkiselle, kun ei enää omat puitteet riittänyt. Nyt julkisella on tehty aukiolo. Suunnitteilla alkuvuodesta ivf, jos tarvitaan¿Jaksuja sinne, täällä kuunnellaan ja tuetaan aina kun tuntuu siltä =)

Pikkunyytti, teillähän alkoi tapahtumaan¿Täällä myös tuota PCO-epäilyjä, eli ei diagnoosiksi asti, mutta munikset kasvavat omaan tahtia. Toivotaan, että clomeilla olisi toivottu vaikutus ja apu teille. Ja onnea työpaikan johdosta ;)

Brookella on siellä kyytiläinen matkassa, toivotaan että ymmärtäisi tarrautua tosi kovaa kiinni! Harmi, kun ei ollut pakkaseen asti, mutta josko...bd

Buumille pahoittelut negasta!!! Niin kurjaa ja typerää¿*Halit*

Hellille, Aftikselle vilkutuksia ja haleja =) ja hyviä vointeja

Oonalle myös moikka! Toivotaan, että mies taipuisi piakkoin ja saisimme sinut tänne oikein aktiivisesti mukaan¿

Meninalle moikat sinne jonnekin! Toivotaan, että usko löytyy jostain ja mieli nousee sen myötä :) Vai joko on jo paremmat fiilarit?

Olipa kiva kuulla Dese susta! Mukavaa, että solmut on auenneet ja elämä hymyilyttää¿:) Puolitoista kuukautta meneekin ihan hurahtamalla, ainakin toivotaan niin =)

Muille myös vilkutuksia ja rutistuksia...

Nyt sohvalle makaamaan, että edes vähän rentoutuu!

-marge-

Vierailija
16/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt linjoilla ja voi miten huonoja uutisia...

Voi KILLA¿ Olen pahoillani taas kerran noista pienistä luvuista.. Voisiko tosiaan vielä olla mahdollista, että luvut nousisivat vain hieman hitaasti? Minä kun en näistä mitään ymmärrä, mutta toivoisin niin kovasti, että luvut vain huijaavat.. Iso HALI!

Mutta onneksi jotain hyvääkin :)

Marge: Onnea tutkimustuloksista. Ja kiitos kannustuksesta.. Ehkä, siis ehkä vielä jonain päivänä mies todellakin suostuu¿

Heippa vielä Moolillekin! o/

Hyvää yötä kaikille!

Oon@

Vierailija
17/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...uutisia kurkkimassa. Killa, olen tosi pahoillani, jos tämä jännitysnäytelmä onkin kääntymässä siihen ei-toivottuun lopputulokseen *iso rutistus*

Teille olisi nyt suonut vahvan plussan. Pää on nyt ihan jäässä, enkä keksi mitään fiksua ja lohduttavaa sanottavaa, joten perään *toinen iso rutistus*

helli

18/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kuulumiset tulin pikaisesti kurkkimaan ja voi kun se plussa olisi varmempi! Osaisipa vain sanoa nyt jotain kannustavaa, mutta kun kaikki tuntuu niin lattealle. Toivon niin kovasti, että plussa vahvistuu! Haleja!

Vilkutukset teille kaikille! Palailen taas paremmalla ajalla...

tuutimari

Vierailija
19/110 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Killa *iso hali täältä Turusta*, en oikein tiedä mitä sanoisin. Jaksuja kovasti!

Ja täällä on kirves sen Suomen syvimmän kaivon pohjalla eikä varmasti ylös enää saa; Ihan haaleanvaaleanpunaista havaittu lugemönjän seassa. Sellaiset vatsakrampit oli aamuyöstä, että uskoisin kunnon vuodon alkavan vielä tänään, tai viimeistään huomenna. Pää hajoaa, pakko vähän taukoilla nyt tästä touhusta. Tyksin mukaan joka tapauksessa yksi välikierto on pidettävä ennen pas:ia, joten otan sen sitten loman kannalta.

Jessica

Vierailija
20/110 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalle pahoittelut...tässä ei tosiaan keksi sanoja joilla parantaa teidän oloa, huonot uutiset ovat aina huonoja....mulla on usein auttanut oman miehen halaus ja helliminen...

nuutti77: kiitos ja tsemppiä teillekin..toivottavasti vielä tärppäisi teillä luomusti...meille kun se ei ole mitenkään mahdollista...

pikkunyytti: onnea nyt sitten siitä vakkarityöstä...se on ihanaa kun on työpaikka joka ei mihinkään karkaa..

sitten omat uutiset: mies meni aamulla antaa avalle taas yhden verikokeen...sillä pitäisi selvitä mahdolliset kromosomi ongelmat...siinä kuluu nyt sitten vaan 3-4 viikkoa eli taas odotellaan..sitten vasta mahd. koepala kiveksistä....tyksistä tuli postia että aika olis varattu tammikuun 10.päivään...siihen asti ollaan ainakin avalla....

tässä tosiaan kauhistuttaa tämä rahapula joka varmasti jossain vaiheessa saattaa tulla eteen...ollaan kuitenkin yhdessä päätetty tehdä asiat näin niin sitten on vaan yritettävä kiristää muita menoja pois...miten teillä muilla? kuinka moni on yksityisellä/kunnallisella hoidossa?

jaksamista taas jokaiselle ja peukut pysyvät kaikille jännittäjille pystyssä!!!!!!