Kuka Idolsin poijjiista voittaa/pääsee lähimmäs voittoa?
Veikkaan , että Pete, vaikka kyllä haluaisin, että Koop.
Kommentit (35)
on aivan ihana!!
hitsit että se on jotenki seksy!! :D
Petellä on noista parhaiten koko kokonaisuus hallussa: laulu, esiintyminen, ulkonäkö.
Koop on tosi sexy ja ihana ääni, mutta ei vielä niin valmis kuin Pete.
Vesa on hyvä laulamaan, mutta ei herätä sen kummempia intohimoja.
Pete, jonka kieleen tutustuisin mielelläni.
Pete, jonka kieleen tutustuisin mielelläni.
Muuten kuulostaa melkeinpä perverssiltä...
ja olen aivan ihastunut Peteen. Onhan se seksikäs pakkaus ja vielä tajuttoman lahjakas artisti. Tykkään kyllä muistakin Idols- pojista, pojilla on hyvä taso tänä vuonna. Mutta Pete on aivan poikkeuksellinen luonnonlahjakkuus.
Muuten kuulostaa melkeinpä perverssiltä...
mutta en minä Peteä kyllä toyboyksi ottaisi... mutta soisin hänelle voiton.
ei kyllä muuten iske. Mutta varmasti hänestä jonkunsortin idoli tulee. Mutta se kieli.... please, lopeta se kielitemppuilu, se on ihan kamalan näköistä!!
Täällähän ajatellaan, että nelikymppisenä on tervettä ja luonnollista ryhtyä äidiksi ja perustaa perhe. Sitä ennen on ehtinyt asua ulkomailla, panna sataa ihmistä, kokeilla huumeita ja bilettää villisti.
jos sun mielestä idolin ihannointi ja lapsen kasvattaminen on rinnasteisia asioita, niin kyllähän sinä teiniasteella olet edelleen.
Viestissäsi ei ole mitään järkeä.
Täällä sanottiin, että Peteä kuumana pakkauksena ovat varmasti teiniäitejä ja minä kerroin siihen ikäni.
T: 30
Ja parhaan näköinen. Vesasta tykkään myös vaikka tyyliltään onkin aika tavis. Koop ei iske, lauluääni on falski ja lisäksi näyttää kultakalalta mulkosilmineen. Kalle finninaamainen teinipoika jonka laulutaito ei sykäytä.
t kahden äiti 32v
Jokaisen asia tietysti, mitä tarkoittaa "elää", mutta kyllä se minunkin osaltani tarkoitti työn ohella matkustelua, juhlimista ja lomailua ilman aikataulua. En liimautunut ensimmäiseen ihkulta tuntuvaan kundiin kiinni, mutta seksi- saati huumeaddikti en ole koskaan ollut. T: Nelikymppinen
Ps. 1. Koop 2. Pete 3. Anna-Kaisa
koko jengissä ei ole muita hyviä kuin Anna-Kaisa.