Mitä luulette, onkohan tämä Huutis ostaja hupihuutaja?
Myin n. kaksi viikkoa sitten yhden tuotteen Huutonetissä ja koska tuote on iso ja painava, tein poikkeuksen säännöistäni ja laitoin ilmoitukseen toimitustavaksi noudon.
Kävikin sitten ilmi, että ostaja asuukin tuossa seuraavalla kadulla. Ostajan ensimmäinen viesti tuli 5 päivää kohteen sulkeutumisen jälkeen ja hän lupasi ilmoittaa, lähteekö hänen autonsa käyntiin (laitoin ekassa viestissäni nuo ajat, jotka mulle sopisi ja ne ovat la-su), laitoin ostajalle sitten viestin, että mä voin tuoda kohteen hänelle maanantaina, kun mulla on auto. Ostajalle sopi se hyvin, hän olisi kotona maanantaina. Laitoin vielä lauantaina viestin, että mä tulen klo 16.30-17.00 välillä ja annoin hänelle puhelinnumeroni, mihin voisi soittaa, jos hänelle tulisikin joku yllätävä meno.
Maanantaina oli hänen ovensa takana rimputtelemassa ovisummeria, mutta tuo ei tullut avaamaan, vaikka olin ulko-oven takana 15 minuuttia ja soitin kelloa ties kuinka monta kertaa.
Laitoin ostajalle viestin tiistaina, että missä mättää, kun et ilmoittanut ettet ollut kotona. Ostajalta tuli seuraava viesti viime keskiviikkona ja valitti kuinka sähköposti ei ollut avautunut ja kysyi, josko voisin tuoda tavaran perjantaina. Laitoin viestin, että valitan. En voi tuoda, koska en ole kotona ja mulla on auto käytettävissä pelkästään maanantaisin ja voin tuoda tavaran silloin. Ostajasta ei ole kuulunut keskiviikon jälkeen yhtikäs mitään.