Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen otsikko herättää mielenkiintosi huutonetissä? Entä millainen ärsyttää?

Vierailija
16.09.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihqut ja erikoismerkit ärsyttää. Turhat hakusana(yleensä muissa kohteissani) eli laitetaan rl, th ja rytktjä löytyy.. Selkeä ja tyhjentävä otsikko on plussaa.

Vierailija
2/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja katson : Selkeä ilmoitus jossa kohteen nimi ja koko jos vaate

En tykkää : Ällö " pikkuprinsessalle ihana söpöilyjuttu" tyylinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. muodikkaat kengät, niin kun kuva aukeaa siellä on jotkut platform/Spice Girls-tyyliset hillittömät läskipohjakengät. Eihän ne oo muodikkaat, eli otsikko valehtelee!

Vierailija
4/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis " Punaiset Nokian kumisaappaat koko 38" tms.

Vierailija
5/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adjektiivit voi jättää myös pois otsikosta :) Anna ostajan päättää onko söpö vai ei!

Otsikossa oltava koko, jos vaate kyseessä. Kuvauksessa selkeästi viat. Ei tee vaikutusta, jos on tahra ja myyjä kirjoittaa " en ole kokeillut tahtanpostoa" , itse ymmärän tuon ettei tahra tule koskaan lähtemäänkään. Ei maksa myyjälle vaivaa pestessä koittaa tahranpostoa?

Vierailija
6/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä myy, jos on ollut NIIIIIIN ihana, raaskin juuri ja juuri luopua= HV järkyttävä..

Vierailija
7/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. huonekalut - vaikka jos etsin jotain pyökin väristä, olisi hyvä mainita se aina otsikossa PYÖKIN VÄRINEN LIPASTO

Jos etsin lapselle prinsessamekkoa vaikka, väri ja koko olisi hyvä olla mukana. PUNAINEN MEKKO 122 CM

Vierailija
8/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes katsomaan jos otsikossa lukee " Talvihaalari" tai " Rattaat" .

Sitten katson jos lukee esim. " pojalle Remu talvihaalari 98cm" . Eikä mua haittaa vaikka tuotteessa olisikin hintavaraus. Itse esimerkiksi laitan hintavaraukseksi 30% tuotteen ovh:sta. Ja myyn taatusti aina, vaikka hintavaraus ei ylittyisikään. Mitä kannattaa laittaa tavaraa myyntiin jos ei sitten myykään vaikka joku huutaa?! Hintavaraus on ainakin minulla vain sen vuoksi että laitan aina ekstraa mukaan jos se ylittyy.

Vierailija
9/9 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä tuotteissa hinta karkaa aina ihan älyttömyyksiin, jos ei ole jo lähdössä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän