Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin ottaminen on ihan onnenkauppaa, ei siinä

Vierailija
16.09.2007 |

ihastumisessa on järjellä mitään tekemistä. Kyllä vasta vuosien päästä tulee järki mukaan ja mua ainakin alko harmittaan se kun mies ei saa perintöjäkään ja nyt ollaan eron partaalla ja tienestitkin vaan reilun 1000e kuussa joten mitä järkee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menis yhteen jonkun ihme rentun kanssa sillä perusteella, että se järki nyt vaan lensi jonnekin kun ihastuin. Höpsis!

Vierailija
2/5 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on kuitenkin mulle ainakin tärkeitä asioita, eli en ikinä voisi ihastua johonkin, jolla on erilainen ajatus-/arvomaailma kuin mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai useimmilla se järki tulee jo ihan muutamassa viikossa tai parissa kuukaudessa mukaan.

Vierailija
4/5 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me seurustelimme pari vuotta ennen kuin muutimme yhteen ja olimme pari vuotta yhdessä, ennen kuin ryhdyimme edes harkitsemaan perheen perustamista. Jos tuossa ajassa en olisi oppinut tuntemaan puolisoani, niin ihme olisi.

Vierailija
5/5 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni, joka oli urheilija, duunari ja täysin eri sosiaalisesta piiristä kuin minä, oli se aika nopeasti lukkoon lyöty juttu silti. Nyt meillä on lapsia ja en tiedä olisinko voinut valita paremmin, todennäköisesti en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän