Tää on niin noloa..en kehtaa mennä töihin..
Voi kun tätä ei olis tapahtunut. Mieheni oli yövuorossa ja häntä piristääkseni lähetin multimediaviestinä alapäästäni kuvan ja se meni työkaverilleni! Työkaveri on kylläkin nainen,mutta hävettää niin perhanasti enkä tiedä,mitä selitän..
Kohta pitäis lähteä töihin,en ole nukkunu koko yönä kun hävettää ja nolottaa niin.
Kommentit (10)
kun vain sanoisit että pitipäs sattuu aika paha vahinko :)
lähetellä edes miehellenikään sellaisia kuvia.. toivotaan että työkaverisi
on ymmärtäväinen.. meillä ei oltaisi, saisin varmasti kummallisen maineen.
jos se on sua 20 v. vanhempi niin ehkä se ei voi ottaa vastaan multimediaviestejä, siis ladannut asetuksia kännykkään.
alapään kuvia ja innoissaan on....oon vaan tarkistanut sata kertaa et viesti menee Antille ei anopille ;)
Keksi joku selitys, että miehes sekoboltsikamu lainas sun puhelinta ..taijjotain. Ei kai työkaveris voi tietää et kuvassa on sun alakerta? Jos et laittanut kuvan lisäks jotain härskiä tekstiä?
Millainen työkaverisi on? Ehkä hän ottaa huumorilla. Mun miehelle tuli kerran naispuoliselta kollegalta vastaava vahinkoviesti :D Naurulla kuittasivat asian.
Työkaveri on todellakin vain työkaveri,ei mikään ystävä,muttei mikään hirviökään.Minua n.20 vuotta vanhempi,enkä yhtään tiedä,riittääkö sen huumori. pakko sinne vaan on mennä..t.kauhusta kankea ap
tutkailutuokiota ihan livenä. Voitte sitten ottaa kännykuvia lesboleikeistänne ja lähettää kuvat kaikille duunikavereille otiskolla "juhlat nyt naistenvessassa"