Mun miehellä on teoria siitä miksi meillä menee taloudellisesti niin huonosti.
Johtuu siitä että oikeitten töitten asemasta teen verkostomarkkinointia. Valitettavasti hän on oikeassa, mutta en sitä halua myöntää. Vuosittain menee monta tonnia miinukselle...
Kommentit (5)
Mun kaveri oli sen kanssa ihan ongelmissa, halusi aina jättää jonkun tietyn summan ylittävän tilauksen (en tiedä miksi, oliko joku minimi tms.), mutta joka esitteestä häneltä ei edes tilannut kukaan... Eli saattoi ostaa itselleen jollain 80 eurolla tuotteita tms, hullua... Lopulta sitten oli pakko lopettaa. Oli kotiäiti ja pieni asiakaspiiri, että ei tosiaan kannattanut tuo homma sillä ainakaan...
joo, ostelen liikaa itselle, koska yli 800 ostot saa ilman ylimääräisiä kuluja. Ja teoriassa tulee parempi kate. Mutta nurkat on täynnä myymättömiä laatikoita.
Ja en haluaisi mennä tavallisiin töihin koska en jaksaisi sitoa itseäni aikatauluihin. Tää verkostomyynti on kivaa kun saa tehdä silloin kun joutaa ja huvittaa. Tai olis kun tulis vielä rahaakin...
Ota etäisyyttä siihen äläkä mene mihinkään kokouksiin, niin kohta huomaat itsekin toimintasi naurettavuuden.
Itse olin vähän aikaa mukana yhdessä verkostomarkkinointijutussa ja huomasin kyllä, että siihen hurahtaa valtavan helposti.
On sulla sitten kallis harrastus! Toivottavasti edes nautit siitä sitten! Miksi ihmeessä et mene oikeisiin töihin??