Miten toimia tyokaverin kanssa, joka luistaa omista tehtavistaan, sysaa niita minulle, mutta keraa kuitenkin pomolta kiitoksen.
Ei oikein ole pokkaa sanoa pomolle, että oikeasti se delegoi tonkin homman mulle ja sanoi että se oli sun määräyksesi. Tämä esiintyy minulle aina esimiehenä, vaikkei ole tavallista työntekijää kummempi. Onko jotain hyvää ja napakkaa keinoa kohdata asia ihan face to face ja panna moiselle pompottelulle stoppi.
Kommentit (5)
Ei kerää pomolta kunniaa, mutta ei yksinkertaisesti tee töitänsä hyvin. Pilaa koko työfiiliksen ja vaihdan nyt paikkaa. Helpointa näin.
että minulla on omatkin työt eikä mitään ylimääräistä aikaa (suurin osa toimeksiannoista perustuu sille, että " kun sulla ei varmaan oo tässä nyt mitään" ). No paperit on sitten kuitenkin mun pöydällä varustettuna lapulla että asiakas odottaa ja soittaa sulle iltapäivällä missä mennään. Mulla työmatka loppuviikon. Eli sanonko siis asiakkaalle, että sori vaan että tää ei kuulu mulle vaikka toi yksi mulkero sulle niin väittikin.
Näytä lappu, joka paperien päällä oli.
Olisi hyvä saada joku tilaisuus huokaista, että on tässä kiirettä, kun X joutui työmatkansa takia siirtämään tämän jutun mulle ja vielä kiireellisenä. Tajuaisikohan pomo pointin?
Yksinkertaista!