Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erolapset eivät halua isona naimisiin eivätkä lapsia

Vierailija
15.09.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse erolapsi. Matkannut isän mukana ja kokenut parikin avioeroa siinä matkan varrella.

Itselläni on perhe ja haluan elää elämäni niin ettei lapseni tarvitse kokea samoja juttuja, vaikka ei mulla mitään traumoja ole jäänyt. Ainakaan tietoisia sellaisia...

Haluan näyttää itselleni, että pystyn tähän:)

Vierailija
2/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua ikinä naimisiin. Olen nähnyt mitä vanhempieni liitto on ja en todellakaan halua koskaan samanlaista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo useamman vuoden, ja lapsiakin on.

Mihinhän tuo väite perustuu?

Vierailija
4/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tajunneet erota niin varmaan oisin enemmän avioliiton puolesta kuin nyt.

Vierailija
5/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että ei pidä paikkaansa. Mutta tuo nyt on yhtä tyhmä väite, kuin että kaikkien sinkkuäitien lapset pysyvät myös sinkkuna lopun elämänsä :)

Äitini on eronnut kaksi kertaa...isästäni ja uudesta miehestään, eli meillä on nyt kolmas mies talossa. Minä haluan naimisiin kyllä, mutta en koe sitä mitenkään pakollisena asiana elämässä. Tarkoitus kuitenkin olisi olla tämän oman mieheni, elämäni rakkauden, lasteni isän kanssa ihan loppuun asti!

Vierailija
6/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Danny kertoi ettei aio ikinä erota kun itse joutui uusperheessä äidin uuden miehen silmätikuksi, eikä halua lapsilleen samaa kohtaloa. Piti sitten mieluummin vuosikaudet julkista sivusuhdetta ja kitkutteli onnettomassa avioliitossa niin kauan että Liisa viimein potkaisi pellolle. Olisi kiva kysyä Dannyn lapsilta ovatko he arvostaneet isänsä uhrautumista...

Vierailija
7/7 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis samassa perheessä kolme! lapsetonta aikuista joista kaksi jo ylittänyt normaalin lapsentekoiän. Parisuhteen ovat kaikki perustaneet mutta vain yksi on saanut pidettyä avioliittonsa koossa. 4 muuta ovat eronneet pitkästä, yli 10 vuotta kestäneestä suhteesta.

Kodin perintöä kaikki. Mutta siis ydinperheestä, ei eroperheetä.